Κοιτάς το πιπίνι με το μίνι στο πεζοδρόμιο και... χδουπ![]()
Ο τρόπος δείχνει θεόχαζος βέβαια αλλά όχι και η αιτία![]()
Κοιτάς το πιπίνι με το μίνι στο πεζοδρόμιο και... χδουπ![]()
Ο τρόπος δείχνει θεόχαζος βέβαια αλλά όχι και η αιτία![]()
εγω παντως μια φορα πατησα πισω φρενο σε στροφη , η μαλλον το πατουσα απο ορθια θεση και το ''χασα'' ακαριαια , η πρωτη μου πτωση![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Κοιτάς το πιπίνι με το μίνι στο πεζοδρόμιο και... χδουπ![]()
Ο τρόπος δείχνει θεόχαζος βέβαια αλλά όχι και η αιτία![]()
![]()
το χδουπ το άκουσα αλλά δεν έπεσα! τσούγκρισα το πίσω μέρος λεωφορείου στην ηρώων πολυτεχνείου μάκη, έξω απο εκείνο το γυμναστήριο το μεγάλο, πως το λενε δε θυμάμαι... το πιπίνι ήταν θάνατος!
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
:rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
![]()
το χδουπ το άκουσα αλλά δεν έπεσα! τσούγκρισα το πίσω μέρος λεωφορείου στην ηρώων πολυτεχνείου μάκη, έξω απο εκείνο το γυμναστήριο το μεγάλο, πως το λενε δε θυμάμαι... το πιπίνι ήταν θάνατος!:rotflmao:
:rotflmao:
1) Κανεις αναστροφή σε στενακι με αποτομη ανηφόρα και δευτερο ατομο (σωστόςςς)
2) ξύνεις κάτι απο το ποδάρι σου για πρώτη φορά (μαρπσιε μπότα κτλ) και σαν δευτερος Πατρίκιος κολλητος του Μπομπ το κοιτας γεμάτος ενθουσιασμό! (νταααααααααα έξυσα)
3)δε βλεπεις καλά τα όρια ταχύτητας και αντί για 30 διαβάζεις 130 πριν τη στροφή (που την πέρνεις κάθε μέρα άλλα είσαι απασχολημένος να εκτέλείς το 2 οπότε δεν σκέφτεσαι κάν το μέλλον)
4)Δεν έχεις αλλάξει λάστιχα στο μικρό σου μηχανάκι γιατι είσαι φραγκοφονιάς , γιατι δεν τρέχω μωρε με αυτό! έχω το μεγάλο για μαγκίες, είναι καλοκαίρι και δε θέλεις να λιώσεις τα καινούρια λάστιχα, οπότε περιμένεις να φθινωπορίασει και ένα σωρο αλλες δόκιμες δικαιολογίες και παρόλα αυτά είσαι σε δρόμο που οι περαστικοί τον χρησιμοποιούν σαν καθρέπτη για να φτίάχνουν τα μαλλία τους και εσύ χαζέυεις... γκομενάκια εννοείται! τι άλλο?
5)και personal favorite μετα το κλισέ δισκόκλειδο, σταματάς στη καφετέρια δίπλα σε ακριβώς ίδια μηχανή της οποίας ο ιδιοκτήτης τυχαίνει να είναι δίπλα και ενώ καταιβένεις σε ρωτάει κάτι για το καμάρι σου (δημοφηλέστερο θέμα η εξάτμισαρα σου), και εσύ σα γύφτικο σκερπάνι ενώ αρχίζεις να αναλύεις τις υπερτατες και συμφέρουσες μετατροπές που έχεις κάνει, ξεχνάς οτι ο δρόμος έχει "κακή" κλίση και συνέπως αφού εχεις γυρίσει πλάτη στη μηχανή και έχεις κάνει και ένα βημα πιο κει για να μιλήσεις ακούς το λογικό " ρε μαλακαααααααααααα πέφτει ρεεεε" γύρνας την αρπάζεις , δυστηχώς όχι απο το τιμόνι αφού δε το έφτανες γιατι είχες απομακρύνθει για ανέβεις στο βήμα σου (για την επικείμενη εξατμισοδιάλεξη σου) και τη νιώθεις γλυκά γλυκά να γλυστράει απο τα χέρια σου και να καταλήγει εκεί που κατέληξε. τεσπά... προτείνεται σε βροχερές ημέρες, νιώθεις οτι όλα πάνε καλα
If you can't accept the criticism for your acts... DON'T DO THEM!!!
Πωλούνται εξατμίσεις yoshimura rs-3 για SV1000
Πωλείται undertail Hotbodies SBK για SV1000 03 (ασημί)
Πωλείται φτερο targa rear hugger για SV1000 03 (ασημί)
η μηχανή κόβει ταχύτητα αλλά και πλαγιάζει λίγο ακόμη,Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
με προσεκτικό πίσω φρένο (να μη μπλοκάρει, προφανώς) η μηχανή κόβει ταχύτητα αλλά και πλαγιάζει λίγο ακόμη, και έτσι πετυχαίνεις τη διόρθωση που θέλεις
χωρίς δεύτερο "ρ"
Αυτο που γραφεις ειναι λαθος , σε αυτο σταθηκα!!!!!!! Οταν πατας φρενο, η μηχανη εχει την ταση να ανοιξει τη γραμμη της, αρα σηκωνεται![]()
Ρε παιδιά γιατί το αποπήρατε το παλικάρι στην αρχή? Μια χαρά το βρίσκω το θεματάκι..για την ακρίβεια οδηγάω ένα μήνα τώρα (το θρυλικό πλέον mtx 50) και κάτι τέτοια threadακια τα κυνηγάω ώστε να συνεχίσω να είμαι όρθιος..
Να συμπληρώσω ότι καί η κούραση είναι θεόχαζος τρόπος για να φας τα μούτρα σου πάνω σε ss ή γενικότερα -πχ που πας ρε ταλαίπωρε ήδη κουρασμένος, μια ώρα διαδρομή σερί στροφιλίκια, και μετά περιμένεις να έχεις και καλή αίσθηση του πίσω;
Για όσους βαριούνται να διαβάσουν παλιότερα ποστς εδώ -αυτοί χάνουν- να τολμήσω να θυμήσω και παλαιότερα ποστ στο ίδιο φλόρουμ που μιλάνε για το σωστό τρόπο χρήσης των φρένων (ομαλά, για να δώσεις χρόνο να κατέβουν οι αναρτήσεις χωρίς να μπλοκάρει, δυνατά για να φρενάρεις, και πάλι ομαλά στο τέλος, για να επανέρθουν οι αναρτήσεις), όπως και την ενδεδειγμένη εξάσκηση σε κάθε νέο μηχανάκι (ακόμα και σε ss) στο χώμα πρώτα, για να αποκτήσεις μια ιδέα του πως "χάνεις" κάθε τροχό, πως πλασάρεσαι σε στροφές με ελεγχόμενο φρένο ή/και γκάζι κλπ. Όσο πιο νωρίς κάνεις εξάσκηση και συνηθίσεις να οδηγάς σωστά, τόσο καλύτερα. Έχουνε πει πολλά πιο ενδιαφέροντα πράγματα άλλοι σε σχετικό ποστ παλιότερα. Μή βαριέστε.
Για να συμπληρώσω το θέμα του πίσω φρένου πάνω στη στροφή, στα ss λόγω άλλης κατανομής βάρους ανά τροχό, και άμα έχεις καλά -και καλοεξαερωμένα- φρένα, είναι πανεύκολο για κάποιον να τη πατήσει (και ειδικά άμα αυτός κάνει τη πρώτη του βόλτα με κάνα ss, ή κάποιος έχει κάνει το "έγκλημα" να του δανείσει ένα χωρίς να μπει στο κόπο κάν να του εξηγήσει μερικά βασικά πράγματα). Υπάρχει και σχετικό κλασικό βιντεάκι σε παλαιότερο θρεντάκι όταν κάποιος από φόβο του να πατήσει αρκετό μπροστινό σε ευθεία, καταλήγει να καρφωθεί σε διασταύρωση μπροστά του...
Αυτό δέ σημαίνει ότι δε χρησιμοποιώ το πίσω φρένο εγώ. Καί στη βροχή πρώτα λίγο πίσω (πολύύύ απαλά) και μετά μπροστά, και σε κατοικημένες περιοχές πάντα έχω το πόδι πάνω στο πίσω φρένο (όπως δύο δάκτυλα στο μπροστινό), έχω ξαναπεί ότι με ένα ελαφρύ ντριφτάρισμα το έχω σώσει κάνα δυο φορές φέτος όταν αμάξι αποφάσισε να μπει στο ρεύμα μου σε στροφή...
Ούτε αυτό σημαίνει ότι μετά από 20 χρόνια πάνω σε μηχανές (χώρια τα άλλα δίκυκλα), δεν δικαιούμαι να κάνω θεόχαζα λάθη, ή να είμαι έστω και στιγμιαία και γώ δια τα μπάζα -και ειδικά όταν αντί να πηγαίνω με ρυθμό τέτοιες βόλτες, βρίσκω άδειο δρόμο και το ξεκαπνίζω λιγάκι...![]()
Άσε που μια επανάληψη στα βασικά δε βλάπτει... πχ σε φρένα πανικού, και ελιγμούς αποφυγής...
Για τα άλλα που είπατε:
ώχ topic: zolotas, όκι... είναι αβριγκάνιγκι η μπροβορά καντά βάντος, ντεν ντο έμπιαζες;
Σωστά, στο δημόσιο δρόμο, ενδιαφέρον έχει και το παλαιότερο ποστ σχετικό με CSS της Γιαγιάς Αρκούδας που περιγράφεται εκτός των άλλων ένα απλό σώσιμο χωρίς φρένο μέσα σε στροφή -είτε όταν πηγαίνεις με λίγα παραπάνω και φοβηθείς, είτε όταν μια τυφλή στροφή αλλάζει ακτίνα (πχ μειούμενης ακτίνας). Εννοείται ότι δεν πηγαίνεις τόσο οριακά ώστε να μην έχεις απόθεμα κλίσης.Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Κυριως οι πτωσεις προερχονται απο εξωτερικους παραγοντες ,αυτοκινητα,ζωα,χαλικια ,κλπ
Η μονη περιπτωση να πεσει κανεις μονος του ειναι να οδηγησει σε αγνωστη διαδρομη και να του
βγει μια στροφη που να κλεινει αποτομα.
Εχουμε δυο περιπτωσεις αν η στροφη ειναι κλειστη των 60 χλμ τερμα και καναμε εισοδο με 70 χλμ οτι τεχνικη και να κανουμε δεν προκειται να την παρουμε αλλα θα βγουμε εξω.
Αν η στροφη ειναι ανοιχτη και περνεται τερμα 180 χλμ και κανουμε εισοδο με 200 χλμ παλι οτι τεχνικη και να κανουμε δεν προκειται να παρουμε τη στροφη.
Αλλο πραγμα βεβαια αν η στροφη περνεται τερμα με 180 και ενας που κανει εισοδο με 150 νομιζει οτι δεν περνεται ,παταει φρενο και βγαινει εξω. Αυτο κυριως συμβαινει σε ανοιχτες στροφες πολλων χλμ. Στις κλειστες τις περισσοτερες φορες η στροφη μαλλον δεν παιρνεται και καταληγει κανεις ευθεια. Γι αυτο η μονη λυση ειναι να τρεχει οπου ξερει το δρομο κανεις.
Δεν αποκλείω την ήπια χρήση φρένων μέσα στη στροφή... αλλά καλό θα ήταν ίσως να γίνεται μετά από πολλή εξάσκηση στα υπόλοιπα.
road spirit, μου έχει πέσει η μηχανή σταματημένος με τη γυναίκα πάνω (δεξιά μεριά) -ευτυχώς στη μέση του πουθενά. Έπεφτε τόσο αργά που περίμενα ότι η γυναίκα θα κατέβει... και κατέβηκε. Και έμεινα εγώ να συνεχίζω μαζί με τη μηχανή μέχρι να ακουμπήσει ευλαβικά το μανιτάρι στο χώμα.![]()
Όσο ελαφρύ και αν είναι ένα ss μετά από ένα σημείο νιώθεις το βάρος -και καλό είναι να έχεις βγάλει πόδι έγκαιρα...
makis206, κάποια στιγμή χρόνια πριν κοιτάζοντας πιπίνια παραλίγο να πατήσω στρουμφάκι που ήταν μπροστά μου και μου έκανε σήμα...Το κόλπο είναι να τα εντοπίζεις για το πολύ ένα δεύτερο, και μετά ή σταματάς και δοκιμάζεις τη τύχη σου, ή συνεχίζεις -και χάνεις την ευκαιρία...
Μαμημένο target fixation δηλαδής.
Black Death, 1) μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο, παραλίγο να πέσω επειδή έσβησε, είμουνα τυχερός που είχα 2 δάκτυλα στο συμπλέκτη και τη γλίτωσα.
2) & 3)![]()
4) Ναί, το παπί δυστυχώς δεν έχει τα φρένα του gsxr -ξύνεις όμως για πλάκα.![]()
5) πχ, μη παρκάρεις σε κατηφόρα, άλλη αίσθηση να κατεβαίνεις και να το βλέπεις να κατηφορίζει μόνο του...![]()
mako & gdevelek για να σας μπερδέψω κι άλλο, σε πίστα συνήθως παρατηρώ ότι κόβουν μέχρι μέσα πιο πολύ με το μπροστινό φρένο... Σωστά ανοιγώμενο γκάζι και πίσω φρένο ταυτόχρονα μου θυμίζει... όχι και τόσο σωστά ανοιγώμενο γκάζι -εξαιρούνται κινήσεις ακριβείας φυσικά, όπως το να αποφύγεις άλλον στη πίστα.
Μη δίνεις σημασία, ψάχνονται για χαβαλέ και επειδή δεν αδειάζω να πολυχαβαλεδιάσω μου τη λένε κιόλας.Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
Ρε παιδιά γιατί το αποπήρατε το παλικάρι στην αρχή? Μια χαρά το βρίσκω το θεματάκι..για την ακρίβεια οδηγάω ένα μήνα τώρα (το θρυλικό πλέον mtx 50) και κάτι τέτοια threadακια τα κυνηγάω ώστε να συνεχίσω να είμαι όρθιος..
![]()
Αν εσυ καταλαβαινεις τι γραφεις, εγω απλα .........................θα συμφωνησω!!!!! Μου το ειπε και ο γιατρος σου!!!!!![]()
και καλά, δεν είδες τα νερά... εντάξει...
στην κλειστή δεξιά πολύ κατηφορική γιατί την πήρες με πολλά???
συν το γεγονός ότι ήταν βράδυ και είχε ψοφόκρυο.. και τα νερά είχα μετατραπέι σε πάγο...
συνθέστε τα όοολα μαζί και... όποτε αλλάζει ο καιρός, ακόμα με πονά![]()
Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Αν εσυ καταλαβαινεις τι γραφεις, εγω απλα .........................θα συμφωνησω!!!!! Μου το ειπε και ο γιατρος σου!!!!!![]()
Άν έχεις καμμιά απορία ρώτα συγκεκριμένα, σίγουρα κάποιος που ξέρει περισσότερα από μένα θα βρεθεί να σε διαφωτήσει.
Αλλιώς δες την υπογραφή μου και διάλεξε αυτό που σου αρέσει -γυναίκες δεν έβαλα ακόμα στην υπογραφή μή χαίρεσαι.
![]()
![]()
Στην αναφορά του kinhsh για το χώμα σε στροφή...
Το βλέπω συχνά, σε ορεινούς δρόμους που τους ξέρω απ' έξω, συμβαίνει κάποιος στόκος με φορτηγό που τον παραφορτώσανε σε κάποια μάντρα οικοδομών χωρίς κάλλυμα (πράγμα παράνομο) να αμολήσει γαρμπίλι ή χώμα πάνω σε στροφή.
Δεν είναι θεόχαζος τρόπος, είναι έγκλημα. Και ένας φίλος πέρσι τη πάτησε και ευτυχώς τη γλύτωσε ελαφρά με γρατζουνιές.
Μια πρόχειρη λύση για το θέμα που σκέφτομαι κάθε φορά που ψιλογλιστράω σε τυφλή δεξιά στροφή όταν εμφανίζεται ξαφνικά χώμα ή νερό μπροστά μου και στιγμιαία μειώνω τη κλίση και περνάω χαλαρά με συμπλέκτη το σημείο δεν είναι κάτι νέο:
Είναι να έχεις απόθεμα σε κλίση και να πηγαίνεις με λιγότερα χιλιόμετρα, και πάντα μα πάντα να σκανάρεις τη διαδρομή πριν δοκιμάσεις να πας οριακά σε άδειους επαρχιακούς δρόμους -καμμία σχέση με το οριακά που ανέφερε ο kinhsh- στη πίστα πας με πολλά παραπάνω...
Άμα νομίζει κανείς ότι το θέμα έχει ενδιαφέρον ας ποστάρει καινούρια σχετική συζήτηση.
Εννοείται ότι όπου βλέπετε χώμα σε στροφή ή άλλο επικίνδυνο σημείο πρέπει να ειδοποιείτε τη τροχαία να επεμβαίνει -και μάλιστα με έντονο ύφος για να κουνήσουνε το κώλο τους και να μή σας γράψουνε κανονικά...
Ας πω και γω μερικους βλακωδεστατους τροπους παρ ολιγον πτωσησ....
Ξεχασμα λουκετου στο δισκοφρενο η σταντ
φρενο πανω σε ασπρη λωριδα
σβησιμο σε ξεκινημα και στροφη
Περισσοτερο γκαζι στο φαναρι και πεταγμα κωλου
στριψιμο σε ανηφορα προς τα κατω
Αργο σηκωμα ποδιου και χτυπημα σε κατι μαλακιες του τραμ
Δεν μου ερχονται αλλα....
Αρχικά δημιουργήθηκε από suzukimaniac
στριψιμο σε ανηφορα προς τα κατω![]()
Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.