βγηκε για το χορνετ κοστος 355ε
εχει βαλει καποιος να μας πει εντυπωσεις -πληροφοριες?
στο σαιτ εχει διαφορους χαρτες αναλογα τι εχεις αλλαξει!!
παλι εξοδα μυριζομαι!!!
εξατμιση 350+φιλτρο 60+παγουερ 360=780
αραγε αξιζει???
βγηκε για το χορνετ κοστος 355ε
εχει βαλει καποιος να μας πει εντυπωσεις -πληροφοριες?
στο σαιτ εχει διαφορους χαρτες αναλογα τι εχεις αλλαξει!!
παλι εξοδα μυριζομαι!!!
εξατμιση 350+φιλτρο 60+παγουερ 360=780
αραγε αξιζει???
Να σου πω την προσωπική μου εμπειρία μιας και έχω στο 900. Θα δεις μια μικρή διαφορά στην απόκριση του γκαζιού και όχι άλογα παραπάνω. Αν ο τύπος που θα στο ρυθμίσει έχει όρεξη, γιατί πολλά έχω ακούσει, και στο ρυθμίσει σωστά τότε η σωστή αναλογία καυσίμου και αέρα θα έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη καύση στον κινητήρα με όλα αυτά που συνεπάγονται.
Η γνώμη μου είναι ότι αξίζει αν θες τη σωστότερη καύση στον κινητήρα. Γιατί με ένα τελικό έχεις εξαγωγή αλλά τι γίνεται με την εισαγωγή καυσίμου? Αυτό κερδίζεις με το Power Commander. Μην φανταστείς όμως ότι θα το βάλεις και θα βγεις στο δρόμο και θα σκοτώνεις. Εκεί που δίνει μια μικρή αύξηση υπποδύναμης είναι στα superbikes 160 άλογα και πάνω.
το ξερω οτι δε θα δω πολλα ισως συνολικα βρω 4 αλογα αλλα το διαγραμμα δε θα γεμισει καλυτερα, προφανως χρειαζεται και καυσοαναλυτη-δυναμομετρο για σωστη δουλεια ,η εταιρια εχει 5 χαρτες ετοιμους αναλογα το φιλτρο-εξατμιση που εχεις βαλει...μαλλον θα τη κανω τη κινηση αργοτερα αλλα οχι για τα αλογα οσο για να βελτιωσω το συνολικο διαγραμμα ,μολις εχω data θα πω
![]()
Εγω δεν τα δίνω τόσα πάντως.
Αλλά που θα πάει, οταν το πουλήσει ο Kayak (γεια σου Χρίστο!) θα πάρω το δικό του![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Φυσικά το διάγραμμα θα γεμίσει καλύτερα και θα σου κόψει καύσιμο όπου είναι πλούσιο και θα σου δώσει καύσιμο όπου είναι φτωχό. Οι χάρτες που έχει το site της power commander αναφέρονται σε συγκεκριμένα πράγματα που έχουν βάλει στη μηχανή (φίλτρα, εξατμίσεις κτλ) και πρέπει να έχεις τα ίδια mods για να μην χρειαστείς δυναμομέτρηση. Στην αντίθετη περίπτωση χρειάζεσαι δυναμομέτρηση και να δεις τη διαφορά πριν και μετά. Εγώ δυστυχώς σύνδεσα μόνος μου το power commander και είδα μόνο το διάγραμμα μετά.
Ενοείται ότι πρέπει να είσαι εκεί στη δυναμομέτρηση γιατί πολλά έχω ακούσει.
Επίσης να ξέρεις ότι μπορείς να παρέμβεις και εσύ μέσω υπολογιστή σε οποιοδήποτε χάρτη και να το φτιάξεις όπως θες εσύ. Είσαι όμως τόσο έμπειρος για να καταλάβεις αν βελτίωσες ή χειροτέρεψες καθόλου το διάγραμμα?
Αν χρειαστείς οποιαδήποτε άλλη βοήθεια εδώ είμαι
Εγω δεν τα δίνω τόσα πάντως.
Αλλά που θα πάει, οταν το πουλήσει ο Kayak (γεια σου Χρίστο!) θα πάρω το δικό του![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Γεια σου Άρη. Και καλά κάνεις και δεν τα δίνεις. Είναι υπερβολή ίσως αλλά ξέρεις το μικρόβιο του modyfing τι κάνει.....![]()
Ξέρεις σκευτόμουνα να κρατήσω τη μηχανή και να μην τη πουλήσω ποτέ γιατί δεν αξίζει με τόσα που έχει πάνω αλλά είδα το καινούριο το 1000 που έβγαλε η Honda και τι να πω... το σκεύτομαι
![]()