Κάπου το είχα διαβάσει, κάπου εδώ μέσα, νομίζω στα [Τεχνικα Θεματα Tips & Tricks]. Κάποιος φίλος είχε γράψει για το πόσο διαφορετική μηχανή είχε όταν έβαλε φίλτρο λαδιού της K&N. επειδή μάλιστα έγραψε ότι είδε διαφορά (και μάλιστα μεγάλη) και στις ταχύτητες πολλοί έπεσαν να τον φάνε.Λοιπόν επειδή το έκανα κι' εγώ σήμερα αλλάζοντας λάδια άλλαξα και φίλτρο λαδιού και έβαλα αυτό της K&N μπορώ να πω πως έχω άλλη μηχανή. Και ναι μπορώ να επιβεβαιώσω ότι είδα διαφορά και στις ταχύτητες αλλά και γενικότερα στην λειτουργία της μηχανής όπου όχι ότι πρώτα είχα κάποιο πρόβλημα αλλά αμέσως έτσι κρύα που ήταν είδα την διαφορά στο δούλεμα αφού καθ' ότι κρύα και δίχως τσοκ μου δούλευε στις 1000 στροφές δίχως να σβήσει (δίχως γκάζι) μέχρι λίγο να ζεσταθεί αλλά σταθερά και πολύ μα πολύ γλυκά δίχως το παραμικρό τρέμουλο (κραδασμούς) και κατά το άναμμα ακόμα και στο πρώτο μετά την αλλαγή λαδιών δεν ακούστηκε το παραμικρό, έτσι για ένα δευτερόλεπτο μέχρι να πρωτοανεβάσει λάδια, τίποτα. Μέχρι και ο μηχανικός μου έπαθε πλάκα, (τον είχα ζαλίσει) με αυτό το φίλτρο και δεν είχε παρά να το παραδεχτεί. Για να το εμπεδώσω καλύτερα φεύγοντας από τον μηχανικό αντί για σπίτι έκανα μια μεγαλούτσικη βόλτα (Καλλιθέα - Γλυφάδα) και πραγματικά την απόλαυσα. Δεν μένει να δω και το πρωινό άναμμα και θα επανέλθω. Όλα αυτά στο CB400SF μου, δηλαδή σε ένα μοτέρ που έχει τα χρονάκια του. Τύφλα να έχουν κάποια νεότερα μοντέλα, ειδικά με έναν η δύο κυλίνδρους που τα ακούς και νομίζεις ότι θα πεταχτεί κάνα πιστόνι και θα σου έρθει στο κεφάλι. :rotflmao: Αύριο θα συμπληρώσω τις εντυπώσεις μου για το πρωινό άναμμα και το τρέξιμο μες την ημέρα. Μέχρι στιγμής με άριστα το 10 θα έδινα 9 ή 10.!
Με το απλό το προηγούμενο θα έδινα 4 ή 5.!
![]()

Λοιπόν επειδή το έκανα κι' εγώ σήμερα αλλάζοντας λάδια άλλαξα και φίλτρο λαδιού και έβαλα αυτό της K&N μπορώ να πω πως έχω άλλη μηχανή. Και ναι μπορώ να επιβεβαιώσω ότι είδα διαφορά και στις ταχύτητες αλλά και γενικότερα στην λειτουργία της μηχανής όπου όχι ότι πρώτα είχα κάποιο πρόβλημα αλλά αμέσως έτσι κρύα που ήταν είδα την διαφορά στο δούλεμα αφού καθ' ότι κρύα και δίχως τσοκ μου δούλευε στις 1000 στροφές δίχως να σβήσει (δίχως γκάζι) μέχρι λίγο να ζεσταθεί αλλά σταθερά και πολύ μα πολύ γλυκά δίχως το παραμικρό τρέμουλο (κραδασμούς) και κατά το άναμμα ακόμα και στο πρώτο μετά την αλλαγή λαδιών δεν ακούστηκε το παραμικρό, έτσι για ένα δευτερόλεπτο μέχρι να πρωτοανεβάσει λάδια, τίποτα. Μέχρι και ο μηχανικός μου έπαθε πλάκα, (τον είχα ζαλίσει) με αυτό το φίλτρο και δεν είχε παρά να το παραδεχτεί. Για να το εμπεδώσω καλύτερα φεύγοντας από τον μηχανικό αντί για σπίτι έκανα μια μεγαλούτσικη βόλτα (Καλλιθέα - Γλυφάδα) και πραγματικά την απόλαυσα. Δεν μένει να δω και το πρωινό άναμμα και θα επανέλθω. Όλα αυτά στο CB400SF μου, δηλαδή σε ένα μοτέρ που έχει τα χρονάκια του. Τύφλα να έχουν κάποια νεότερα μοντέλα, ειδικά με έναν η δύο κυλίνδρους που τα ακούς και νομίζεις ότι θα πεταχτεί κάνα πιστόνι και θα σου έρθει στο κεφάλι. :rotflmao: Αύριο θα συμπληρώσω τις εντυπώσεις μου για το πρωινό άναμμα και το τρέξιμο μες την ημέρα. Μέχρι στιγμής με άριστα το 10 θα έδινα 9 ή 10.!
Με το απλό το προηγούμενο θα έδινα 4 ή 5.!
Το παιδί κάτι ανάλογο ανάφερε και τα ίδια άκουσε...
Και εντυπώσεις από το πρωινό άναμμα... :wacko: λοιπόν. ούτε γκάζι ούτε τσοκ αέρα απλά μια γρήγορη μιζιά και αμέσως ξύπνησε. Βρε το σκασμένο εντάξει να κρατά ρελαντί κρύο μιας και άλλαξα και μπουζί ενώ έβαλα και λάθος μπουζί (ποιο κρύα, λάθος για χειμώνα), ενώ πρώτα το βοήθαγα με το γκάζι αλλά μέχρι να ζεσταθεί πλέον δίχως επίτηδες να αγγίξω το γκάζι κοντά στις 800 με σκάρτες 900 στροφές σε τέτοια συχνότητα δηλαδή που καλά καλά δύσκολα θα ανέβαζε λάδια επάνω (βάζω 20-50) και το σκασμένο ούτε κιχ, κάτι μεταλλικό ρε παιδί μου έστω για 1-2 δευτερόλεπτα κάποιο καπελότο μια βαλβίδα ή καδένα, στις 800 στροφές και τίποτα μα τίποτα. Λέτε να ήταν πάλι η ιδέα μου..?