Σελίδα 6 από 15 ΠρώτοΠρώτο 1234567891011 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 220

Θέμα: Ss Vs Supercar ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ

  1. #76
    Μέλος με μέλι Το avatar του/της marulis
    Εγγραφή
    09/06/2007
    Μηνύματα
    538
    Ουστ παλιοκρυφοκουτακιδες! :rotflmao:

    Οι μηχανές είναι καλύτερες σε όλα , γκάζι φρένα εντο σούζες τούμπες ξάπλες :rotflmao:

    Οι συγκρίσεις είναι και άκυρες και άτοπες.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    τι;

    αυτό ήταν;

    δεν έχει αλλο;

    πάει ο καυγάς;

    παλιαδερφές
    Τι λες το ξαναζέστανα?
    θελω να ΦΥΓΩ!!!!!!!!!!!
    ...........Πέταξες ψηλά , κι΄ας λεν σε ρηξαν, Γιάννη δε σε χωράει όλη η γηηηη .............
    Η μυρωδιά του εμετού από το χαλί φεύγει με γάλα η να το τρίψω με πράσινο σαπούνι;
    πω-πω μια κανονια!!!!

  2. #77
    Αρχικά δημιουργήθηκε από marulis
    Ουστ παλιοκρυφοκουτακιδες! :rotflmao:

    Οι μηχανές είναι καλύτερες σε όλα , γκάζι φρένα εντο σούζες τούμπες ξάπλες :rotflmao:

    Οι συγκρίσεις είναι και άκυρες και άτοπες.



    Τι λες το ξαναζέστανα?

    Δεν το πας καλά!!!

    Κοίτα να μαθαίνεις!!


    Suzukakia πήγες για καφέ τελικά με τις μοντέλες στο κολοσαίο???



  3. #78
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    έχεις δει φτιαγμένο τετρακίνητο να ξεκινάει??

    όσο περισσότερη κάθετη δύναμη έχεις τόσο μεγαλύτερη είναι και η πρόσφυση άρα και τα πλευρικά G σε μια στροφή!

    Οι αεροτομές δεν σε βοηθάνε στην ευθεία παρά μόνο για το φρενάρισμα και λίγο στο να περνάει η δύναμη χωρίς χάσιμο της πρόσφυσης (όταν μιλάμε για 900 άλογα)!Η F1 χωρίς αεροτομή ούτε με 100 χιλιόμετρα δεν θα μπορούσε να στρίψει!!




    Στα άλλα δύο συμφωνούμε!!

    προσφατα εκανε τεστ ενα περιοδικο με καποια κωλοφτιαγμενα αυτοκινητα και καποια σκαλισμενα 1000σσ και χαγιαμπουσα...

    τα αποτελέσματα ειναι εντελως αντιθετα με αυτα που πιστευεις.
    το πιο γρηγορο αυτοκίνητο ουτε που πλησίασε το πιο αργο μηχανάκι σε αποστασεις 0-400 και 0-1000 μετρα.

  4. #79
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    έχεις δει φτιαγμένο τετρακίνητο να ξεκινάει??

    όσο περισσότερη κάθετη δύναμη έχεις τόσο μεγαλύτερη είναι και η πρόσφυση άρα και τα πλευρικά G σε μια στροφή!

    Οι αεροτομές δεν σε βοηθάνε στην ευθεία παρά μόνο για το φρενάρισμα και λίγο στο να περνάει η δύναμη χωρίς χάσιμο της πρόσφυσης (όταν μιλάμε για 900 άλογα)!Η F1 χωρίς αεροτομή ούτε με 100 χιλιόμετρα δεν θα μπορούσε να στρίψει!!




    Στα άλλα δύο συμφωνούμε!!

    παλιά ασχολιόμουν και με κουτιά, αλλά φαίνεται θα τα έχω ξεχάσει οπότε δεν επιμένω!


  5. #80
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    Δεν το πας καλά!!!

    Κοίτα να μαθαίνεις!!


    Suzukakia πήγες για καφέ τελικά με τις μοντέλες στο κολοσαίο???
    in in in in in in in ....... mpoooou!!!! (ma 50ari me apomonosi???xaxaxa)

  6. #81
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    .....
    το πιο γρηγορο αυτοκίνητο ουτε που πλησίασε το πιο αργο μηχανάκι σε αποστασεις 0-400 και 0-1000 μετρα.
    Σωστό αν καβαλάγαμε μηχανές ή κουτιά για 1000 μέτρα ευθεία ή μέχρι να πιάσουμε 160χαω.....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #82
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Σωστό αν καβαλάγαμε μηχανές ή κουτιά για 1000 μέτρα ευθεία ή μέχρι να πιάσουμε 160χαω.....
    Aρα ειναι σωστο οτι ενα αυτοκινητο δεν ειναι πουθενα πιο γρηγορο σε δημοσιο δρόμο...μιας και με τοση κινηση και φεραρι να χεις και τα παπακι πλακα σου κανουν.

    σε πιστα παλι ξερω οτι στις σερρες το γυρολόγιο των σσ τα σουπερκαρς που λες δε το βλεπουν ουτε στα ονειρά τους.

    και εγω ανεφερα το τεστ μιας και ρωτησε ο κωστας αν εχουμε δει τετρακινητο να ξεκιναει μπουνια.
    οχι κωστα..οταν οδηγαω κοιταω μονο μπροστα..και καθρεπτες δεν εχω..οποτε δε μπορω να το δω...

  8. #83
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    προσφατα εκανε τεστ ενα περιοδικο με καποια κωλοφτιαγμενα αυτοκινητα και καποια σκαλισμενα 1000σσ και χαγιαμπουσα...

    τα αποτελέσματα ειναι εντελως αντιθετα με αυτα που πιστευεις.
    το πιο γρηγορο αυτοκίνητο ουτε που πλησίασε το πιο αργο μηχανάκι σε αποστασεις 0-400 και 0-1000 μετρα.
    διαφωνώ μαζί σου και θα ψάξω να σου τεκμηριώσω τις απαντήσεις με χρόνους!


    πάμε λοιπόν να το αναλύσουμε.

    ένα τετρακίνητο εκμεταλεύεται σε πρόσφυση για επιτάχυνση το 100% του βάρους του
    ένα μηχανάκι λόγω πίσω κίνησης και μόνο όταν φτάσει σε σημείο να εκμεταλευτεί σε σούζα το 100% δεν μπορεί να περάσει όλη την δύναμη γιατί πλέον είναι σε φάση να τον φέρει καπάκι!!

    αν το μηχανάκι ειναι dragster με μεγάλο μεταξόνιο (για να έχει χαμηλό κέντρο βάρους) τότε ναι φεύγει κομάτια αλλά όχι πάλι πιο γρήγορα από τα αντίστοιχα dragster cars!




  9. #84
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    διαφωνώ μαζί σου και θα ψάξω να σου τεκμηριώσω τις απαντήσεις με χρόνους!


    πάμε λοιπόν να το αναλύσουμε.

    ένα τετρακίνητο εκμεταλεύεται σε πρόσφυση για επιτάχυνση το 100% του βάρους του
    ένα μηχανάκι λόγω πίσω κίνησης και μόνο όταν φτάσει σε σημείο να εκμεταλευτεί σε σούζα το 100% δεν μπορεί να περάσει όλη την δύναμη γιατί πλέον είναι σε φάση να τον φέρει καπάκι!!

    αν το μηχανάκι ειναι dragster με μεγάλο μεταξόνιο (για να έχει χαμηλό κέντρο βάρους) τότε ναι φεύγει κομάτια αλλά όχι πάλι πιο γρήγορα από τα αντίστοιχα dragster cars!



    Καλά εσυ μπορεις να διαφωνείς οσο θέλεις..

    αλλα αντε παρε το περιοδικο που σου λεω η πες με να στο φερω εγω..


    η για να τελειωνουμε βρες ενα τετρακίνητο που λες να κανει οπως βγαινει απο το εργοστάσιο 0-400 10 δευτερόλεπτα.
    τεσπα βαριεμαι ...διαφωνησε μόνος σου.

    δεν εχετε ιδέα.

  10. #85
    Αυτό κάνει??Επειδή είπες για εργοστασιακό γιατί παίζουν κάτι skyline 1200 αλογάκια αλλά αυτά είναι λίγο πειραγμένα!!


    1001 horsepower equip the Bugatti Veyron 16.4 with a level of acceleration unheard of in the sports car segment, propelling it from 0 to 62 mph in just 2.5 seconds and past the 200 mph mark in a mere 24 seconds. Thanks to its 923 lb-ft, the Bugatti Veyron 16.4’s enormous propulsive power is not exhausted until it reaches 252.3 mph (406 km/h): the maximum speed for which chassis and drive train have been designed. Any further performance escalation is limited by current design and construction.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	veyron06.jpg 
Προβολές:	174 
Μέγεθος:	33,0 KB 
ID:	113250

  11. #86
    ...ο θεατής μου !!! Το avatar του/της AVATOS
    Εγγραφή
    06/11/2007
    Μηνύματα
    119
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Kαι η μαλακια συνεχίζεται.....


    τα μαμίσια φρένα του 1098 είναι πολύ κοντά σε αυτά των GP και δεν εχουν σχέση με τα δικά μας (ιαπωνικά) φρένα...

    H Lambo φρενάρει και με τα 4 λάστιχα (απο πότε φρενάρουν τα αμάξια με τις 2 μπροστινές μόνο; )

    Η Lambo μπορεί να μπεί με τόση φόρα μέσα στην στροφή και να τσαρουχώσει το γκάζι που με μηχανή ουτε ο Ρόσσι δεν θα το έκανε.

    Ένα Super Car γαμεί τις περισσότερες μηχανές παραγωγής για την πλάκα του.

    Συνεχίστε τις μαλακίες τώρα. Η αγνοια σύμμαχός σας.

    νομιζω (μια κ δεν εχω δοκιμασει προσφατα μια τετοια κοντρα)
    οτι στην περιπτωση λαμπο ducati τα πραγματα ηταν πιο δικαια:
    super car παραγωγης με μηχανη παραγωγης κ τα πραγματα μαλλον ειναι κοντα στο αποτελεσμα!

    οποιαδηποτε ομως συγκριση με F1 (γενικοτερα με οποιοδηποτε οχημα προτοτυπο ή παραγωγης που στριβει) νομιζω ειναι φαουλ.
    F1=οτι πιο γρηγορο παταει στο εδαφος (σε πιστα) κ σε πλευρικα g κ σε φρενα
    κατασκευασμενο να εκμεταλευεται το μεγιστο τησ αεροδυναμικησ γνωσησ σε ολες τις συνθηκε (στροφες-ευθειες).

    τωρα για την συγκριση των φρενων τη D. 1098 με τα μοτοgp κραταω μια επιφυλαξη για το ποσο κοντα ειναι γιατι μπορει να εχουν ιδια φιλοσοφια αλλα οι δισκοι-τακακια δεν ειναι κεραμικοι ή οτι αλλο χρησιμοποιουν κ στο φρεναρισμα παιζουν ρολο κ το πλαισιο (που σιγουρα της D ειναι κορυφαιο παραγωγης) κ τα επιμερους ψαλιδια γεωμετρια κ τα λοιπα...δεν φτανει τα μοτοgp σιγουρα..!
    ...που να στα λέω κύριε πρόεδρε!

  12. #87
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    Αυτό κάνει??Επειδή είπες για εργοστασιακό γιατί παίζουν κάτι skyline 1200 αλογάκια αλλά αυτά είναι λίγο πειραγμένα!!


    1001 horsepower equip the Bugatti Veyron 16.4 with a level of acceleration unheard of in the sports car segment, propelling it from 0 to 62 mph in just 2.5 seconds and past the 200 mph mark in a mere 24 seconds. Thanks to its 923 lb-ft, the Bugatti Veyron 16.4’s enormous propulsive power is not exhausted until it reaches 252.3 mph (406 km/h): the maximum speed for which chassis and drive train have been designed. Any further performance escalation is limited by current design and construction.
    καλα μπορεις να επανελθεις τωρα στο πλανητη γη και πες μου για ενα αυτοκίνητο...γιατι εσυ και αν δεν το χεις δει αυτο να ξεκινάει κομματια εδω τριγυρω ε'?

  13. #88
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    καλα μπορεις να επανελθεις τωρα στο πλανητη γη και πες μου για ενα αυτοκίνητο...γιατι εσυ και αν δεν το χεις δει αυτο να ξεκινάει κομματια εδω τριγυρω ε'?
    ρε bbko.... μιλάμε για Super cars... όχι το saxo απο το μπουρνάζι με τα 200 άλογα....

    Αμα ήταν ετσι, τα εβο τα εχω με τον πάπιο στις εκκινήσεις....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #89
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    ρε bbko.... μιλάμε για Super cars... ότι το saxo απο το μπουρνάζι με τα 200 άλογα....

    Αμα ήταν ετσι, τα εβο τα εχω με τον πάπιο στις εκκινήσεις....
    δηλαδη αυτο το σουπερ καρ ειναι πιο γρηγορο στη πιστα ???


    και το τεστ που εκανε το περιοδικό ειχε αυτοκίνητα με 900 αλογα..λιγα και αυτα?

  15. #90
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    ρε bbko.... μιλάμε για Super cars... ότι το saxo απο το μπουρνάζι με τα 200 άλογα....

    Αμα ήταν ετσι, τα εβο τα εχω με τον πάπιο στις εκκινήσεις....

    παλιο-κάγκουρα!!!!





    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	kangaroos.jpg 
Προβολές:	161 
Μέγεθος:	47,9 KB 
ID:	113253

Σελίδα 6 από 15 ΠρώτοΠρώτο 1234567891011 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. 600+750 SS vs 1000 SS
    από Yannis37 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 06/04/2006, 11:27
  2. Μολις έχασα 5" στην πίστα
    από fazerakis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2006, 09:05
  3. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/12/2005, 13:15
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2005, 10:24
  5. Σάββατο πρωί στην πίστα της Πεντέλης..
    από free rider στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2005, 19:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF