Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 36

Θέμα: ΨΗΛΩΜΑ Vs-trom

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/11/2007
    Μηνύματα
    12

    ΨΗΛΩΜΑ Vs-trom

    ΕΨΑΧΝΑ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΨΗΛΩΣΩ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ.(ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΒΤ-020). ΑΡΧΙΚΑ ΑΛΛΑΞΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕΛΑ.ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΛΑΜΑΚΙΑ ΣΤΟ ΝΕΤ ΟΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ,ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

  2. #2

    Re: ΨΗΛΩΜΑ Vs-trom

    Αρχικά δημιουργήθηκε από erot
    ΕΨΑΧΝΑ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΨΗΛΩΣΩ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ.(ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΒΤ-020). ΑΡΧΙΚΑ ΑΛΛΑΞΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕΛΑ.ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΛΑΜΑΚΙΑ ΣΤΟ ΝΕΤ ΟΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ,ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
    Άλλαξες αναρτήσεις με άλλες πιο ψηλές επειδή τα λαστιχά σου ήταν κοντά;
    Και τώρα θες κι άλλο πιο πολύ; Φαγώθηκε το πέλμα;;;

    Από γεωμετρία το πρα-πρα πως πάει;
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/11/2007
    Μηνύματα
    12
    ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 22,000 ΧΛΜ ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΒΤ-020 ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΠΡΟΦΙΛ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ.
    ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΒΑΛΑ WP ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΨΗΛΩΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΛΑ . ΕΧΩ ΚΑΙ YOSHIMURA ME ΒΜC ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑ.ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΑΚΙΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙ?ΤΟ ΒΡΟΥ ΒΡΟΥ ΠΑΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ (ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Η ΠΛΑΙΣΙΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ)

  4. #4
    χρησιμοποιω τα λαμακια 2 χρονια τωρα.
    σηκωθηκε το πισω μερος περιπου 3 εκατοστα και αλλαξε η γεωμετρια.
    το μηχανακι εγινε πιο στριφτερο, χωρις ομως να χασει καθολου σε ευσταθεια στα πολλα.
    αλλαξε ομως η θεση οδηγησης προς το πιο street.
    για να το φερω πιο κοντα στην παλια, εβαλα αποστατες στην βαση του τιμονιου και το σηκωσα 2 εκατοστα.
    τωρα θελω να ψηλωσω και λιγο την σελλα.
    εσυ πως εφιαξες την δικη σου?

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mavrofidi
    χρησιμοποιω τα λαμακια 2 χρονια τωρα.
    σηκωθηκε το πισω μερος περιπου 3 εκατοστα και αλλαξε η γεωμετρια.
    το μηχανακι εγινε πιο στριφτερο, χωρις ομως να χασει καθολου σε ευσταθεια στα πολλα.
    αλλαξε ομως η θεση οδηγησης προς το πιο street.
    για να το φερω πιο κοντα στην παλια, εβαλα αποστατες στην βαση του τιμονιου και το σηκωσα 2 εκατοστα.
    τωρα θελω να ψηλωσω και λιγο την σελλα.
    εσυ πως εφιαξες την δικη σου?
    Θεόδωρε πλάκα κάνεις?

    Αλλάζοντας τα λαμάκια, αλλάζει το ride height της ανάρτησης πίσω και η απόσταση της σέλλας από το έδαφος, ΟΧΙ η απόσταση της σέλλας από το τιμόνι......

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Θεόδωρε πλάκα κάνεις?

    Αλλάζοντας τα λαμάκια, αλλάζει το ride height της ανάρτησης πίσω και η απόσταση της σέλλας από το έδαφος, ΟΧΙ η απόσταση της σέλλας από το τιμόνι......
    οταν ομως σε μια μοτοσυκλεττα, ανυψωθει το πισω μερος, ενω το μπροστινο παραμεινει το ιδιο, σημαινει οτι καθεσαι ψηλοτερα και το τιμονι σου βρισκεται χαμηλοτερα. (απλα μαθηματα γεωμετριας.... )
    αν δεν το πιστευεις, ελα να δοκιμασεις....

    το κακο με τα λαμακια ειναι αλλου.
    δεν αλλαζουν καθολου την διαδρομη της αναρτησης, μονο το υψος του πισω τμηματος της μοτο και κατα συνεπεια την γωνια καστερ.
    ευτυχως το στρωμα εχει μεγαλη γωνια καστερ και δεν επηρεαστηκε ασχημα, αντιθετα βελτιωθηκε.

    αυτο που θα ηθελα πολυ, αλλα μαλλον ειναι αδυνατο, ειναι να αυξησω την διαδρομη των αναρτησεων.
    για πισω υπαρχει λυση με μια παραγγελια αμορτισερ στον μαγο Κουνελη, αλλα για μπροστα δεν βλεπω φως.

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/11/2007
    Μηνύματα
    12
    ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ ΤΑ ΛΑΜΑΚΙΑ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΡΩ ΕΤΟΙΜΑ?

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mavrofidi
    το κακο με τα λαμακια ειναι αλλου.
    δεν αλλαζουν καθολου την διαδρομη της αναρτησης,
    Πλανάσθαι πλάνην οικτράν, φίλτατε...

    Η διαδρομή της ανάρτησης μπορεί να παραμένει η ίδια (στα χαρτιά), αλλά η "δυναμική" της λειτουργεία αλλάζει επίσης οικτρά !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από erot
    ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Η ΠΛΑΙΣΙΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ
    :rotflmao: :rotflmao:

    Περνάτε καλά εδώ, βλέπω ...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    360
    Υπαρχει WP ειδικα γαι το στρωμα που αλλαζει σε υψος
    δες και αυτο
    http://www.soupysperformance.com/cat...38.htm#image_1
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Πλανάσθαι πλάνην οικτράν, φίλτατε...

    Η διαδρομή της ανάρτησης μπορεί να παραμένει η ίδια (στα χαρτιά), αλλά η "δυναμική" της λειτουργεία αλλάζει επίσης οικτρά !!!
    συμφωνω περι της αλλαγης στην λειτουργικοτητα της πισω αναρτησης.
    δυστυχως, δεν κατεχω απο συναρτησεις και διανυσματα για να το αποδωσω θεωρητικα.
    στην πραξη ομως, η λειτουργια της αναρτησης ειναι προοδευτικοτερη και η μονη αλλαγη που χρειαστηκε ειναι η προσθετη προφορτηση για 1 ακομη γραμμουλα.

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από erot
    ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ ΤΑ ΛΑΜΑΚΙΑ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΡΩ ΕΤΟΙΜΑ?
    αν ρωτας την προσωπικη μου γνωμη, ναι.
    για να εχεις αποψη, ας δωσουμε ενα ραντεβου να οδηγησεις τη δικια μου και αποφασιζεις...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kalamaria
    Εγγραφή
    03/06/2007
    Μηνύματα
    255
    δηλαδη ρε παιδια αν βαλω κοντοτερα λαμακια θα χαμηλωσει η σελα και θα παταω πιο καλα κατω?

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kalamaria
    δηλαδη ρε παιδια αν βαλω κοντοτερα λαμακια θα χαμηλωσει η σελα και θα παταω πιο καλα κατω?
    αν ψαξεις στο www.ebay.com θα βρεις (κατα καιρους) λαμακια και για αυξηση και για μειωση υψους.

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mavrofidi
    οταν ομως σε μια μοτοσυκλεττα, ανυψωθει το πισω μερος, ενω το μπροστινο παραμεινει το ιδιο, σημαινει οτι καθεσαι ψηλοτερα και το τιμονι σου βρισκεται χαμηλοτερα. (απλα μαθηματα γεωμετριας.... )
    αν δεν το πιστευεις, ελα να δοκιμασεις....
    Αλλάζει η απόσταση -της σέλλας και πολύ λιγότερο του τιμονιού- από το έδαφος και -κυρίως- η κλίση της σέλλας και συνεπώς το βάρος που πέφτει στα χέρια σου (και προφανώς η στάση σου πάνω στην μοτό).
    Οι αποστάσεις μεταξύ σέλλας-μαρσπιέ-τιμονιού ΔΕΝ αλλάζουν (εκτός εάν έχει κόψει πλαίσιο).

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. Mercedes vs VW
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2010, 07:40
  3. 300v vs 5100
    από alex14 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2003, 16:07
  4. Castrol vs Bel Ray
    από alexander_g16 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:34
  5. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF