ΕΨΑΧΝΑ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΨΗΛΩΣΩ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ.(ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΒΤ-020). ΑΡΧΙΚΑ ΑΛΛΑΞΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕΛΑ.ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΛΑΜΑΚΙΑ ΣΤΟ ΝΕΤ ΟΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ,ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
ΕΨΑΧΝΑ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΨΗΛΩΣΩ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ.(ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΒΤ-020). ΑΡΧΙΚΑ ΑΛΛΑΞΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕΛΑ.ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΛΑΜΑΚΙΑ ΣΤΟ ΝΕΤ ΟΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ,ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
Άλλαξες αναρτήσεις με άλλες πιο ψηλές επειδή τα λαστιχά σου ήταν κοντά;Αρχικά δημιουργήθηκε από erot
ΕΨΑΧΝΑ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΨΗΛΩΣΩ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ.(ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟ ΠΡΟΦΙΛ ΒΤ-020). ΑΡΧΙΚΑ ΑΛΛΑΞΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕΛΑ.ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΛΑΜΑΚΙΑ ΣΤΟ ΝΕΤ ΟΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ,ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
Και τώρα θες κι άλλο πιο πολύ;Φαγώθηκε το πέλμα;;;
Από γεωμετρία το πρα-πρα πως πάει;
ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 22,000 ΧΛΜ ΑΛΛΑΞΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΒΤ-020 ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΠΡΟΦΙΛ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ.
ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΒΑΛΑ WP ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΨΗΛΩΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΛΑ . ΕΧΩ ΚΑΙ YOSHIMURA ME ΒΜC ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑ.ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΑΚΙΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙ?ΤΟ ΒΡΟΥ ΒΡΟΥ ΠΑΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ (ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Η ΠΛΑΙΣΙΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ)
χρησιμοποιω τα λαμακια 2 χρονια τωρα.
σηκωθηκε το πισω μερος περιπου 3 εκατοστα και αλλαξε η γεωμετρια.
το μηχανακι εγινε πιο στριφτερο, χωρις ομως να χασει καθολου σε ευσταθεια στα πολλα.
αλλαξε ομως η θεση οδηγησης προς το πιο street.
για να το φερω πιο κοντα στην παλια, εβαλα αποστατες στην βαση του τιμονιου και το σηκωσα 2 εκατοστα.
τωρα θελω να ψηλωσω και λιγο την σελλα.
εσυ πως εφιαξες την δικη σου?
Θεόδωρε πλάκα κάνεις?Αρχικά δημιουργήθηκε από mavrofidi
χρησιμοποιω τα λαμακια 2 χρονια τωρα.
σηκωθηκε το πισω μερος περιπου 3 εκατοστα και αλλαξε η γεωμετρια.
το μηχανακι εγινε πιο στριφτερο, χωρις ομως να χασει καθολου σε ευσταθεια στα πολλα.
αλλαξε ομως η θεση οδηγησης προς το πιο street.
για να το φερω πιο κοντα στην παλια, εβαλα αποστατες στην βαση του τιμονιου και το σηκωσα 2 εκατοστα.
τωρα θελω να ψηλωσω και λιγο την σελλα.
εσυ πως εφιαξες την δικη σου?
Αλλάζοντας τα λαμάκια, αλλάζει το ride height της ανάρτησης πίσω και η απόσταση της σέλλας από το έδαφος, ΟΧΙ η απόσταση της σέλλας από το τιμόνι......![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
οταν ομως σε μια μοτοσυκλεττα, ανυψωθει το πισω μερος, ενω το μπροστινο παραμεινει το ιδιο, σημαινει οτι καθεσαι ψηλοτερα και το τιμονι σου βρισκεται χαμηλοτερα. (απλα μαθηματα γεωμετριας....Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Θεόδωρε πλάκα κάνεις?
Αλλάζοντας τα λαμάκια, αλλάζει το ride height της ανάρτησης πίσω και η απόσταση της σέλλας από το έδαφος, ΟΧΙ η απόσταση της σέλλας από το τιμόνι......![]()
![]()
)
αν δεν το πιστευεις, ελα να δοκιμασεις....
το κακο με τα λαμακια ειναι αλλου.
δεν αλλαζουν καθολου την διαδρομη της αναρτησης, μονο το υψος του πισω τμηματος της μοτο και κατα συνεπεια την γωνια καστερ.
ευτυχως το στρωμα εχει μεγαλη γωνια καστερ και δεν επηρεαστηκε ασχημα, αντιθετα βελτιωθηκε.
αυτο που θα ηθελα πολυ, αλλα μαλλον ειναι αδυνατο, ειναι να αυξησω την διαδρομη των αναρτησεων.
για πισω υπαρχει λυση με μια παραγγελια αμορτισερ στον μαγο Κουνελη, αλλα για μπροστα δεν βλεπω φως.
ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ ΤΑ ΛΑΜΑΚΙΑ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΡΩ ΕΤΟΙΜΑ?
Πλανάσθαι πλάνην οικτράν, φίλτατε...Αρχικά δημιουργήθηκε από mavrofidi
το κακο με τα λαμακια ειναι αλλου.
δεν αλλαζουν καθολου την διαδρομη της αναρτησης,
Η διαδρομή της ανάρτησης μπορεί να παραμένει η ίδια (στα χαρτιά), αλλά η "δυναμική" της λειτουργεία αλλάζει επίσης οικτρά !!!![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από erot
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Η ΠΛΑΙΣΙΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ:rotflmao:
:rotflmao:
![]()
Περνάτε καλά εδώ, βλέπω ...!!!![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Υπαρχει WP ειδικα γαι το στρωμα που αλλαζει σε υψος
δες και αυτο
http://www.soupysperformance.com/cat...38.htm#image_1
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ
συμφωνω περι της αλλαγης στην λειτουργικοτητα της πισω αναρτησης.Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Πλανάσθαι πλάνην οικτράν, φίλτατε...
Η διαδρομή της ανάρτησης μπορεί να παραμένει η ίδια (στα χαρτιά), αλλά η "δυναμική" της λειτουργεία αλλάζει επίσης οικτρά !!!![]()
δυστυχως, δεν κατεχω απο συναρτησεις και διανυσματα για να το αποδωσω θεωρητικα.
στην πραξη ομως, η λειτουργια της αναρτησης ειναι προοδευτικοτερη και η μονη αλλαγη που χρειαστηκε ειναι η προσθετη προφορτηση για 1 ακομη γραμμουλα.
αν ρωτας την προσωπικη μου γνωμη, ναι.Αρχικά δημιουργήθηκε από erot
ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ ΤΑ ΛΑΜΑΚΙΑ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΡΩ ΕΤΟΙΜΑ?
για να εχεις αποψη, ας δωσουμε ενα ραντεβου να οδηγησεις τη δικια μου και αποφασιζεις...
δηλαδη ρε παιδια αν βαλω κοντοτερα λαμακια θα χαμηλωσει η σελα και θα παταω πιο καλα κατω?
αν ψαξεις στο www.ebay.com θα βρεις (κατα καιρους) λαμακια και για αυξηση και για μειωση υψους.Αρχικά δημιουργήθηκε από kalamaria
δηλαδη ρε παιδια αν βαλω κοντοτερα λαμακια θα χαμηλωσει η σελα και θα παταω πιο καλα κατω?
Αλλάζει η απόσταση -της σέλλας και πολύ λιγότερο του τιμονιού- από το έδαφος και -κυρίως- η κλίση της σέλλας και συνεπώς το βάρος που πέφτει στα χέρια σου (και προφανώς η στάση σου πάνω στην μοτό).Αρχικά δημιουργήθηκε από mavrofidi
οταν ομως σε μια μοτοσυκλεττα, ανυψωθει το πισω μερος, ενω το μπροστινο παραμεινει το ιδιο, σημαινει οτι καθεσαι ψηλοτερα και το τιμονι σου βρισκεται χαμηλοτερα. (απλα μαθηματα γεωμετριας....)
αν δεν το πιστευεις, ελα να δοκιμασεις....
Οι αποστάσεις μεταξύ σέλλας-μαρσπιέ-τιμονιού ΔΕΝ αλλάζουν (εκτός εάν έχει κόψει πλαίσιο).
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....