Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 27 από 27

Θέμα: Ας εγκαινιάσω λοιπόν αυτή τη θεματολογία

  1. #16
    : no more dreams : Το avatar του/της 888
    Εγγραφή
    06/06/2002
    Μηνύματα
    23

    as poume oti imouna

    an to eswteriko podi den exei ti dinatotita na metavalei tin klisi tou (eukola kai grigora) tote auto simainei oti exei kati san ena "sta8ero" simeio pou proeksexei apo ti mixani (opws ta manitaria i oi mpilies i i eksatmisi) an auto vrei katw (opws to podi ksinei) me polla kai apotoma (opws sini8ws ginetai se grigoro girologio) tote to gonato 8a leitourgisei san moxlos kai 8a elafrinei (sini8ws ton mprostino- giati auto ginetai stin eisodo tis strofis) troxo me apotelesma to xasimo tis prosfisis - glistrima - ptwsi... epanalamvanw auta ginontai se grigora girologia, ama pas pio siga exeis olo to xrono na dior8wsis oti ki an sou simvei.

    Sxetika me ti grigori metavoli, mia stigmiaia piesi(sproxsimo) tou timoniou mprosta, pros ti pleura pou 8eleis na stripseis, rixnei ti mixani AKARIAIA katw, xwris kamia alli prospa8eia, kai to kiriotero xwris kamia metavoli stin issoropoia tou swmatos-anavati-moto. Dokimase to me oti mixani ki an exeis, akomi kai me podilato, apo 20xlm kai panw kai 8a deis....

  2. #17

    γυροσκοπικό φαινόμενο

    αυτό πού λέει ο φίλος 888 και έχει απόλυτο δίκιο είναι ο
    καλύτερος και γρηγορότερος τρόπος να αλάξεις κατεύθυνση.
    σπρώχνεις απαλά το τιμόνι ανάποδα από τη στροφή και το
    μηχανάκι παίρνει ακαριαία κλήση. Εχει πολύ εύκολη εφαρμογή,
    το δύσκολο είναι στα πολλά χλμ αλλα έχεις το πλεονέκτημα
    οτι ο μπροστινός τροχός έχει μία ελαφριά φορά αντίθετη με
    τη φορά της στροφής με αποτέλεσμα λιγότερη φόρτηση του
    μπροστινού.Τώρα αν έχεις κάτι από Rossi μέσα σου και
    πιέζεις δυνατά το τιμόνι, με άνοιγμα του γκαζιού πλασάρεσαι
    με ανάποδο στην έξοδο έχοντας ήδει μπεί με δυνατά φρένα.
    Αυτός είναι και ο τρόπος πού οδηγούν οι περισότεροι στα
    GP και SM

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    5.853

    Η πλάκα

    είναι οτι είναι αδύνατο να στρήψει μηχανή χωρίς την διαδικασία
    που περιγράφει ο dimi750.
    Το κάνουμε όλοι αναγκαστικά και υποσυνήδητα.
    Αλλιώς δεν στρίβει.
    Και αν δεν το πιστεύεται κοιτάξτε τις ροδιές σας σε ένα χωματόδρομο.
    Φυσική.

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της swtos
    Εγγραφή
    22/07/2002
    Μηνύματα
    109

    Δε διαφωνούμε στο γυροσκοπικό φαινόμενο

    και στον τρόπο στριψίματος, αλλά στη θέση του αναβάτη κατά
    τη διάρκεια αυτού του φαινομένου. Αν είσαι ολόκληρος κρεμασμένος από το εξωτερικό πόδι πάλι δεν θα χρησιμοποιήσεις πίεση στο εσωτερικό για να φέρεις το βάρος σου στην αντίθετη κατεύθυνση ?


    Α και Καλημέρα να έχουμε

  5. #20
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Μετά απο 2 επισκέψεις στην πίστα των Σερρών αυτή την χρονιά για παρακολούθηση μαθημάτων (CSS), άπειρο 'διάβασμα' φωτογραφιών (πάνω απο 500) απο διάφορους οδηγούς και εκπαιδευτές σε όλες τις στροφές, έχω αλλάξει αρκετά το στύλ μου και θα αλλάξω κι' άλλο απ' ότι φαίνεται.

    Ένα απο τα τραγικά λάθη που έκανα και την τελευταία φορά που πήγα Σέρρες (4-5 Οκτωβρίου) ήταν αυτό.... βάρος στο εσωτερικό πόδι της στροφής και στύριγμα ουσιαστικά του σώματος σε αυτό.

    Αποτελέσματα:
    Πιάσιμο ποδιών (κατι ξέρει και μιλάει ο 888) μετα απο 4-5 γύρους σε σημείο να μην μπορώ να οδηγήσω ούτε καν σβέλτα.

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ νευρικότητα του μπροστινού συστήματος ακριβώς πρίν αλλά και μετά απο την στροφή... αυτό με έβαλε σε σκέψεις, το μπροστινό το είχα σίγουρα ρυθμίσει καλά... παρ΄όλα αυτά όταν έβγαζα το σώμα μου έξω απο την μηχανή δεν μπορούσα να 'πετάξω' (γυροσκοπικό) το μηχανάκι κάτω με μία κίνηση όπως έκανα όταν δεν έβγαζα τόσο το σώμα μου έξω.
    Στην αρχή κατηγόρισα πως το μηχανάκι δεν παίζει.... το τριπλ έφτασε στα όρια του και τέτοιες χαζομάρες, απλά αυτό που έκανα ήταν παντελώς λάθος.

    Ακόμα και μετά την στροφή που ουσιαστικά χρησιμοποιούσα εξωτερικό μαρσπιέ (λιγότερο) και (περισσότερο) προσαγωγούς η μηχανή ήταν νευρική και αυτό, λόγο του ότι είχα ρίξει απ'την αρχή πολύ βάρος στο εσωτερικό πόδι... (με αποτέλεσμα χωρίς να το θέλω να χρησιμοποιώ και σαν μοχλό εντελλώς ασυναίσθητα και το τιμόνι!! => ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ)

    * Αυτές τις παρατηρήσεις γνώμη μου είναι πως δύσκολα μπορεί κάποιος να τις εντοπισει στον δρόμο... εκεί τα πράγματα είναι πολύ πιο χαλαρά απο οποιαδήποτε πίστα άρα και τα φαινόμενο πιο ήπια για να προβληματίσουν.

    Να τονίσω πως στα L1 και 2 του CSS δεν λένε λέξη (κάτι που κάνουν στο 3 - κάτι θα ξέρουν) για τα πόδια και για την σωστή θέση του σώματος, όλα όσα έκανα ήταν καθαρά δικοί μου πειραματισμοί.

    Η κατάσταση βελτιώθηκε στο τελευταίο 5ο drill αλλα δυστυχώς δεν είχα το χρόνο για να το βελτιώσω.

    'Οσον αφορά την χρήση των μαρσπιέ:
    Θεωρώ τα παραπάνω είναι πολύ πιο 'critical' απο οποιάδήποτε χρήση των μαρσπιέδων γι'αυτο και δεν με έχουν απασχολήσει τόσο, παρόλα αυτά η βασικότερη χρήση που ξέρω είναι η βελτίωση πρόσφυσης στην έξοδο στροφής πιέζοντας το εξωτερικό μαρσπιέ σε συνδιασμό με την χρήση του ανάποδου γυροσκοπικού όταν είμαστε ακόμα έξω απο την μηχανή.

    Εύχομαι καλούς πειραματισμούς - και με προσοχή πάνω απ' όλα σε όλους (εγώ δεν ξέρω ποτε θα έχω έτοιμο το τριπλ... δυστηχώς περιμένω ανταλλακτικά απο το πρόσφατο τρακάρισμα με μια θείτσα που πήγε να μπεί σε γκαράζ.... περνώντας σχεδόν απο πάνω μου)

    DimSTriple


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	k10.jpg 
Προβολές:	335 
Μέγεθος:	28,4 KB 
ID:	49

  6. #21

    Re: Συγγνώμη ωρέ 888888

    Φιλε. κατ αρχην με συνχωριτε γιατο οτι ειμαι ανορθογραφος. ο 888 εχει δικιο. ο τροπος να στριψης μια στροφη γρηγορα και με ασφαλεια ειναι ΕΝΑΣ... φτανης στην στροφη ( πχ δεξια ) και σπρωχνης ελαφρα το τιμονη στο δεξι του μερος για να στριψη ελαφρα αριστερα το τιμονη. η μοτο θα γυρη δεξια και τοτε πρεπει να αρχισης να ανοιγης το γκαζι. το γκαζι απο την στιγμη που θα το ανοιξης θα πρεπει να ανοιγη συνεχως σταδιακα για να διμιουργη επιταχινση στην μοτο και να την κραταει στην σωστη θεση για να στριψη. απο την στιγμη που επεσε η μοτο στο πλαι περνοντας την οποια κληση. τοτε τα χερια δεν εχουν θεση στο τιμονη.. ναι ναι ναι. αυτο που ακουσες. τα χερια ειναι στο τιμονη τελειος χαλαρα πεθαμενα στην κηριολεξια. το μονο σιμειο που ειναι ζωντανο ειναι το σιμειο που δινη κινηση στο γριπ του γκαζιου. το σωμα σου απο την μεση και πανω πρεπει να ειναι χαλαρο τελειος. για να δωσεις και αλλη κληση στην μοτο στηριζεσε ΜΟΝΟ στο αριστερο ποδι και σιγκεκριμενα με το μπουτι σου στο τεποζιτο. σε κανενα αλλο μερος του σωματος σου δεν ασκης δηναμεις. το ποδι απο την εσωτερικη ειναι τελειο χαλαρο και κρεμετε και πατας με τα δακτιλα στον μαρσπιε. και ο λογος ειναι οτι αν ασκης πιεση στον εσωτερικο μασπιε αν αυτος βρη κατω κανει μοχλο και σηκονετε η μοτο στον αερα...... μετα.... φιλακια.... πως τα ξερω???? μαθηματα με το california superbike school εχω κανει και το level 3.

  7. #22
    Παιδιά καλημέρα . Έχετε ανοίξει πολύ ωραίο θέμα και καλό θα ήταν να μιλάμε συχνότερα για τέτοια θέματα. Δεν μπορώ να καταλάβω την διαδικασία που λέτε με το τιμόνι !! Δηλαδή τι κανείς όταν έρχεται αριστερή στροφή π.χ. ρίχνεις βάρος δεξιά στο τιμόνι?? Δεν το εξηγεί κάποιος λίγο καλύτερα ?
    Έχει κανένας ενημερώσει για αυτά τα μαθήματα που γίνονται κατά καιρούς σε πίστες ? θα ήθελα πολύ να παρακολουθήσω κάτι τέτοιο .
    "Κοιτάζω την πανσέληνο, σε σκέφτομαι και κλαίω....

    Μετα το ξανασκέφτομαι, βρε δε γα***έσαι λέω!!!

  8. #23
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Νίκο μαθήματα γίνονται και απο τα δύο γνωστά περιοδικά του χώρου. Πολύ πιο οργανωμένα και πιο πλήρη είναι τα μαθήματα που γίνονται απο το 0-300. Διοργανώνει μαθήματα: 0-300 Riding School στα Μέγαρα και μαζί με το παγκοσμίου φήμης σχολείο California Superbike School μαθήματα στις Σέρρες. Μάλιστα για αυτή την χρονιά θα υπάρχουν 5(!) ημερομηνίες για μαθήματα. Αυτό που προτείνω είναι να πάρεις στο: 2851300 και να ζητήσεις την Τίνα Ιορδανοπούλου να σου λύσει όλες τις απορίες.

    Η τεχνική που περιγράφει η Γιαγιά Αρκούδα δεν είναι τίποτε άλλο απο το πώς πρέπει να διαγράφεται μία σωστή στροφή απο την μεριά του μοτοσυκλετιστή όσον αφορά το σώμα του, την κατάσταση των άκρων του και την σωστή χρήση της μηχανής.
    Χρήση γυροσκοπικού φαινομένου, μετά τα φρένα και σταδιακά ανοιγμα γκαζιού - ο καθε ένας θα κρίνει πόσο - για το δυνατών λιγότερες αντίθετες δυναμεις στην μοτοσυκλέτα (κλείσιμο γκαζιού ή χειρότερα: φρένα στην στροφή => συμπίεση μπροστινού, άνοιγμα τροχιάς και μία εν δυνάμη εκτός ελέγχου μοτοσυκλέτα).

    Για αρχίσεις να καταλάβαίνεις την διαφορά θέλεις κλειστό δρόμο ή σχετικά ελεγχόμενη διαδρομή με καλή άσφαλτο. Για να πάθεις την πλάκα σου με τις διαφορές στην οδήγηση (άνεση, λιγότερο άγχος, μεγαλύτερη ταχύτητα - πιο safe συνολικά κατάσταση και αύξηση των ορίων της μοτοσυκλέτας με πιο σωστή χρήση της) πρέπει να πάς σε πίστα.

    DimSTriple

  9. #24

    Προς DimST

    Ευχαριστώ πολύ ! για να μην σας πρήζω με απορίες του στυλ ,Μπορώ να πάω με την δικιά μου μηχανή(Hornet) ? θα πάρω ένα τηλεφωνακι εκεί που λες να πρήξω αυτούς !!χάχα
    "Κοιτάζω την πανσέληνο, σε σκέφτομαι και κλαίω....

    Μετα το ξανασκέφτομαι, βρε δε γα***έσαι λέω!!!

  10. #25
    υπαρχουν παιδια που τους εδιξα μερικα πραγματα που εμαθα στα μαθηματα και εχουν βελτιοθη πολυ. εχουμε μαζευτη μια φορα και τους εδιξα 2-3 πραγματα χωρις να ειμαι δασκαλος και μου ειπαν οτι θελουν να βρεθουμε παλι. οταν οριστη κατι θα σας γραψω. να ξερης το εξης. οταν πλαγιασης σε μια στροφη πρεπει να ανοιξης το γκαζι και να το αυξανης σηνεχως. αν το κοψης για λιγο η το κλισης εστω για λιγο. σιμενη οτι καποια μ@λ@κι@ εχεις κανη και πρεπει να σκευτης τι εκανες για να μην την ξανακανης.

  11. #26


    Εταιροχρονισμένη συμφωνία για τον εξωτερικό μαρσπιέ...

  12. #27
    Τουρίστας Φωτογράφος Το avatar του/της Greg61
    Εγγραφή
    18/03/2007
    Μηνύματα
    319
    Πολλά, Καλά κι Ευχάριστα Χιλιόμετρα. Γρηγόρης Νάκος.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Αυτή τη μηχανή θα πάρω...
    από sleepless9 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2006, 17:10
  2. Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2005, 02:47
  3. Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 23/02/2005, 11:26
  4. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2004, 14:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF