Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΣ Infos

  1. #1

    ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΣ Infos

    Γεια και χαρά σε όλους!

    Θα ήθελα αυτή η συζήτηση να γίνει από τις πλέον χρήσιμες!
    Αφορά τον εκτλωνισμό οχημάτων!
    Δηλαδή να έχει κάποιες απλές και χρήσιμες απαντήσεις για το τι πληρώνουμε για οποιοδήποτε όχημα φέρνουμε από το εξωτερικό!

    Παράδειγμα να κάνει κάποιος την εξής απλή ερώτηση
    θέλω να αγοράσω μία μοτο BMW R1200ST, μοντέλο 2005, τιμή 10500, 10000χιλιόμετρα!

    Ελπίζω να βοηθήσει αρκετούς από την κοινότητα και πάνω απόλα να βρεθούν κάποιοι που να μπορούν να δώσουν σαφείς απαντήσεις!

  2. #2
    Νομίζω θα πέσουν βροχή τα links που έχει ξανασυζητηθεί το θέμα...

    Αύριο λογικά θα έχω ξεμπερδέψει με το Hornet που αγόρασα από Ιταλία και θα ξέρω πόσο κόστισε ακριβώς.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Καλό διάβασμα.

    LINK1

    LINK2

    LINK3

    LINK4

    LINK5

  4. #4
    file nocarder ti egine telika?

  5. #5
    Για το Hornet λοιπον με ημερομηνια πρώτης αδείας 06/2006 εκτελωνισμός, έξοδα μεταφοράς (που σε χρεώνουν ότι και να κάνεις) και αμοιβή του εκτελωνιστή...σύνολο 450?

    Ψιλοφόρτωσα γιατί ο εκτελωνιστής αρχικά είχε πεί λιγότερα αλλά....τεσπα...!!!

  6. #6
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Καλά είναι ρε τα 450 για 2006 μοντέλο.

    Τα έξοδα μεταφοράς τα γλυτώνεις εαν πας στο τελωνείο οπου μπαίνεις στην χώρα και ζητήσεις να σου κάνουν χαρτί οτι μπήκες οδικώς στην χώρα. Αυτό γίνεται μόνο στο τελωνείο στα σύνορα ή στα λιμάνια και όχι στα υπόλοιπα. Εαν δεν το έχεις ενοείται οτι στην έφερε μεταφορική. Το ξέρω γιατί το έκανα.

  7. #7
    Μόλις πάρω τα χαρτιά στα χέρια μου θα δω ακριβώς που είναι ο λάκκος στη φάβα...οπως και να τα λογαριάσω όλο πολλά μου φαίνονται τα 450.

  8. #8
    Φίλε μου καλημέρα!
    Αν θες πες μας λίγο πιο αναλυτικά την κατάσταση πως έχει!

    πχ Τιμή που το αγόρασες από Ιταλία, διαδικασία αγοράς (παραγγελία από έμπορο ή κάτι άλλο) κλπ

  9. #9
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Κάπου τα είχα γράψει πέρισυ νομίζω αλλα ας τα ξαναγράψω μιας και ρωτάς

    Εγώ πέρυσι αγόρασα μηχανή από ΙΤΑΛΙΑ. Συγκεκριμένα ενα TLR 1000 μοντέλο 98 (πρώτη άδεια 99).

    1) Πας με τον πωλητή σε ενα γραφείο μεταβιβάσεων της Ιταλίας (όπως πχ εδώ τα ΚΕΠ) και αυτός παραδίδει τις πινακίδες πίσω καθώς και την άδεια κυκλοφορίας την οποία ακυρώνουν και σου την δίνουν εσένα. Δίνει πίσω και τον τίτλο κυριότητας (στην Ιταλία είναι ξεχωριστό χαρτί). Πληρώνεις νομίζω 30 ευρώ για να σου εκδόσουν νέο τίτλο κυριότητας και άλλα 50 ευρώ νομίζω για να σου εκδόσουν το ιστορικό κυριότητας της μηχανής (ποιοι ιδιοκτήτες την είχαν πριν από εσένα και πότε) το οποίο θα το χρειαστείς στο Ελληνικό προξενείο/πρεσβεία.
    ***Χρειάζονται 3-4 ημέρες για αυτά, οπότε μπορείς να ζητήσεις να στα ετοιμάσει ο πωλητής πριν πας εσύ να την πάρεις (αλλα εννοείται οτι του έχεις δώσει τα χρήματα διότι με το που αυρώνεται η άδεια και γίνονται οι αιτήσεις, εσύ είσαι πια ο κάτοχος της μηχανής)

    2) Πας στο προξενείο/πρεσβεία με τον πωλητή ο οποίος πρέπει να έχει μαζί του φωτοτυπία της ταυτότητάς του επικυρωμένη από το δημαρχειο που την έχει εκδώσει (οι Ιταλοί είναι πιο γραφιοκράτες από εμάς τελικά) και εσύ το διαβατήριό σου. Εκεί σου κάνουν οι δικοί μας (ξέρουν αυτοί) 2 υπεύθυνες δηλώσεις. Μια τελείως μαλακία, ότι πιστοποιείς ότι τα στοιχεία του πωλητή είναι σωστά και αληθή..!!!! (πως μπορείς εσύ να το πιστοποιήσεις αυτό σε μια ξενη χώρα είναι αλλό θέμα...!!!! ενώ αυτοί έχουν φωτοτυπία επικυρωμένη της ταυτότητάς του....) και μια που δηλώνεις ότι ο πωλητής με στοιχεία τάδε, πωλεί σε εσένα την μηχανή τάδε με αριθμό πλαισίου τάδε, για την τιμή τάδε. Ακόμη δηλώνεις ότι προτίθεσαι να προβείς σε εκτελώνηση της μηχανής στην Ελλάδα. Σου τα επικυρώνουν και τα παίρνεις μαζί σου στην Ελλάδα μαζί με τον τίτλο κυριότητας της μηχανής και την ακυρωμένη άδεια κυκλοφορίας.
    *** Αυτή η διαδικασία δεν είναι υποχρεωτική, όμως σε απαλλάσει απο το ΦΠΑ εδώ εαν έχεις αγοράσει απο ιδιώτη. Αν έχεις αγοράσει απο μαγαζί με τιμολόγιο τότε δεν εχει νόημα διότι έχει το ΦΠΑ πάνω του.

    3) Αν θέλεις να έρθεις οδικώς πίσω Ελλάδα με την μηχανή πρέπει να έχεις πινακίδες κυκλοφορίας διότι 1000% θα σε σταματήσουν μπάτσοι στον δρόμο. Εδω έχεις 2 επιλογές.
    α) Προσωρινές πινακίδες κυκλοφορίας από Ιταλία που όμως κοστίζουν 200 ευρώ και τα θεωρώ υπερβολικά πολλά χρήματα για διαδρομή 1-10 το πολύ ωρών που θα σου χρειαστούν.
    β) Προσωρινή πινακίδα 2 ημερών από Ελλάδα με χαρακτηριστικο Μ και μια σφραγίδα κρατική πάνω. Πας στην εφορία με τον αριθμό πλαισίου της μηχανής πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας ~5 ευρώ για 2 ημέρες και σου δίνουν ενα χαρτόνι σε σχήμα πινακίδας με ενα Μ πάνω και μια σφραγίδα και την ημερομηνία που προορίζεται να κυκλοφορεί. Την πλαστικοποιείς και την βάζεις πάνω. Μπορεί να σου κάνουν τον δύσκολο στην εφορία χωρίς χαρτιά εισαγωγής αλλά στην δίνουν συνήθως μόνο με τον αριθμό πλαισίου. Πρέπει και από τον ασφαλιστή σου να βγάλεις και προσωρινή ασφαλεια (1 μήνας είναι συνήθως) δίνοντάς του πάλι μόνο τον αριθμό πλαισίου. Δεν το κάνουν όλες οι ασφαλιστικές όμως.
    Οι παραπάνω πινακίδες δεν είναι νόμιμες για την Ιταλία αλλά δεν τρέχει τίποτε. Με σταμάτησαν και εμένα και τους έδειξα τα χαρτιά της μηχανής που έλεγαν ότι μόλις την είχα αγοράσει, και τους εξήγησα για την πινακίδα, τους έδειξα και τις ημερομηνίες πάνω και όλα καλα. Με άφησαν αφου δεν ήξεραν και οι ίδιοι αν ισχύει ή όχι τελικά με την Ε.Ε.

    4) Στο τελωνείο που θα μπείς (Ηγουμενίτσα μάλλον) θα πρέπει να πας να κάνεις κάτι χαρτιά που ουσιαστικά αποδεικνύουν την ημερομηνία εισαγωγής της μηχανής και ότι την έχεις φέρει ο ίδιος οδικώς. Αλλιώς στο τελωνείο που θα την εκτελωνίσεις θα σου ζητήσουν φορτωτική (την οποία μπορεί να κάνει και εικονική ο εκτελωνιστής σου βέβαια αλλά θα επιβαρυνθείς ενα ελάχιστο κόστος για το ΦΠΑ αυτής τουλάχιστον).

    5) Με τα χαρτιά που έχεις μαζεμένα, πας στο τελωνείο και εκτελωνίζεις την μηχανή. Εμένα μου δέχθηκαν κόστος 3000 ευρώ όπως είχα στο πωλητήριο από Ιταλία + 180 την μεταφορική (δεν ήξερα για το 4 τότε) σύνολο φορολογίσιμο 3180 ευρώ. Δασμοί τελικά 380 ευρώ + 20 ευρώ διάφορα. Τον εκτελωνιστή δεν τον πλήρωσα γιατί ήταν γνωστός οπότε δεν ξέρω κόστος γι αυτό.

    6) Με τα χαρτιά του τελωνίου πας στο μηχανολογικό του συγκοινωνιών και κάνεις αίτηση για άδεια και πινακίδες. Σου δίνουν ενα χαρτί γράφει και τον αριθμό πινακίδας και σου λένε έλα μετά από καμιά εβδομάδα. Εντωμεταξύ πας με το χαρτί αυτό στην Alpha Bank και πληρώνεις 9 ευρώ για την έκδοση της άδειας και περνάς και από την εφορία και πληρώνεις τα τέλη κυκλοφορίας. ΜΕ τα παραστατικά πας όταν σου έχουν πει και παίρνεις την αδεια κυκλοφορίας και τις πινακίδες.

    Αυτά

  10. #10
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Μιλαμε για τρεξιμο ,οχι αστεια!?:hypnotize
    Νομιζω οτι μπορεις να την κατεβασεις για ανταλλακτικα και με το χαρτι που σου δινιυν βγαζεις παλι πινακιδες στην Ελλαδα αλλα γλυτωνεις καποια λεφτα.
    Νομιζω οτι παιζει ρολο και η χρονια /μοντελλο/ στο τι πληρωνεις στο τελος...οσο πιο παλια πιο πολλα $$ στο τελωνειο.
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  11. #11
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Η αλήθεια είναι οτι δεν είναι μεγάλη φασαρία.

    Τα χαρτιά της Ιταλίας μπορεί να στα κάνει ο πωλητης αλλα και επι τόπου να τα κάνεις ειναι υπόθεση 10 λεπτών για την μεταβίβαση και 3 ημερών αναμονής για την έκδοση των υπολοίπων. Μέσα στην πόλη είσαι και δεν τρέχεις από υπηρεσία σε υπηρεσία αλλα σε ενα γραφείο τύπου ΚΕΠ.

    Στο προξενείο/πρεσβεία απλά περιμένεις την σειρά σου και σε 30 λεπτά το πολύ είσαι έτοιμος.

    Στο τελωνείο απλά δίνεις τα χαρτιά σε ενα εκτελωνιστή και δεν χρειάζεται να δούν ούτε την μηχανή. Πας μετά απο μια μέρα και πληρώνεις και είσαι έτοιμος. Μόνο εαν είναι καινούργια και εχεις δηλώσει πολύ μικρή αξία ίσως χρειαστεί αυτό (ανάλογα και με το πόσο γάτα είναι ο εκτελωνιστής). Αν ζητήσουν να την δουν τότε απλά βγάλτε τα πλαστικά και οτι άλλο βγαίνει και δηλώστε την σαν τρακαρισμένη για να δικαιολογήσετε την μικρή αξία αγοράς.

  12. #12
    Το ξεθάβω μιας και πρόκειται να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης για τα μεταχειρισμένα...θα μειωθεί κάμποσο η τιμή επί της οποίας υπολογίζεται ο φόρος λόγω παλαιότητας, ενώ πλέον θα μετράνε και το πόσα χλμ έχει "γραμμένα" το όχημα....

    Περισσότερα όταν ψηφιστεί και επίσημα...είπαν για εφαρμογή από 1/1/2008

Παρόμοια θέματα

  1. 36ωρο +info
    από wild_cat/anima στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2006, 06:15
  2. Xromata Info
    από Suner στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2006, 11:09
  3. Transalp service & info
    από xaris78 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 03/09/2005, 18:50
  4. Brake lines-info
    από Krokodilos001 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 11/08/2005, 20:12
  5. LC8 info
    από darkCount στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 10:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF