Γεια χαρά σε όλους από ένα νέο και πολλά υποσχόμενο μέλος. Ένα μεγάλο δίλημμα
με οδήγησε σε αυτό το forum προκειμένου να λάβω γνώμες και βοήθεια από κάποιον
που γνωρίζει από supersport – πίστα - ανταλλακτικά. Το δίλλημα αυτό είναιεάν αξίζει
να επισκευάσω το τρακαρισμένο κ6 600 με κόστος χοντρικά στα 3 με 4000 ευρώ
ή να το δώσω για ανταλλακτικά στην τιμή των 1500ευρώ (η μεγαλύτερη που
βρήκα από έμπορα).
Γνωρίζω πώς η διαδικασία και τα έξοδα επισκευής είναι λίγο αποθαρρυντικά, όπως
επίσης δεν το έχω δώσει για 1500ε γιατί πιστεύω πως η πραγματική αξία των μεταχ.
ανταλλακτικών που έχουν σωθεί είναι πιθανόν αρκετά μεγαλύτερη από την
προτεινόμενη των εμπόρων (πχ. Μόνο ο κινητήρας που είναι αγρατζούνιστος και με
6000χλμ στην χειρότερη να κάνει 1500 ε).
Η μοτοσικλέτα φαίνεται παρακάτω. Εκ πρώτης όψεως λοιπόν, σχεδόν όλοι θα μου
πείτε και 1500e καλά είναι απ’ το να κάτσεις να το φτιάξεις.
Τα κατεστραμμένα κομμάτια της μοτοσικλέτας είναι τα εξής: όλα τα πλαστικά και το
ντεπόζιτο - αριστερό clip-on – κάλυμμα αριστερής μπουκάλας - υποπλαίσιο –
τιμονόπλακα – ζάντες (οι οποίες δέχονται επισκευή) – και άλλα ψιλοπράγματα αξίας
περίπου 600e.
Πρώτα απ’ όλα, λογικά, πρέπει να ελέγξω αν το πλαίσιο, το οποίο δεν φέρει κανένα
κραυγαλέο στράβωμα - σπάσιμο - ράγισμα, έχει αρπάξει και αν χρειάζεται επισκευή
σε καλίμπρα. (Καλίμπρα = 120 έως 350 ευρώ)
Σχετικά με το υποπλαίσιο, το οποίο η Suzuki το δίνει για 870 ευρώ, πιστεύω θα
μπορούσα να βρω μεταχειρισμένο με 400-500e.
Προκειμένου να εξοικονομήσω ένα μεγάλο κεφάλαιο, κατά 99% θα του περάσω
πολυεστερικά. (όποιος γνωρίζει κάποιο site η κάποιο μαγαζί που κάνει εισαγωγές
πολυεστερικών ας το αναφέρει)
Και για να μην σας κουράζω-μπερδεύω με τιμές, μετά από κάποιους πρόχειρους
υπολογισμούς κατέληξα σε κόστος 4000 ευρώ, το οποίο παίζει ανάλογα με το αν
είμαι τυχερός και βρω μεταχειρισμένα ανταλλακτικά σε νορμάλ τιμές.
Αξίζει να το φτιάξω? Και εάν το επισκευάσω θα είναι καθόλου αξιόπιστο μέσα στην
πίστα? Μήπως αντί να φάω τόση ταλαιπωρία, να πάρω τα 1500 από το τρακαρισμένο
να δώσω και τα άλλα 4000 που υπολογίζω για τις επισκευές, να βάλω άλλα λίγα και
να πάρω ένα άλλο το οποίο θα έχει και μεταπωλητική αξία?? Νομίζω πως η τελευταία
πρότασή είναι και η απάντηση που θα πάρω σχεδόν απ’ όλους. Όμως επισκευάζοντάς
το “γλιτώνω” περίπου 2.500ευρώ και δεν θα έχω και το ίδιο άγχος μην φάω καμιά
σούπα μέσα στην πίστα, αλλά παράλληλα χάνω χρήματα από τη μεταπώληση, αν και
εφόσον είναι αυτή εφικτή καθώς δύσκολα κάποιος παίζει να το αγοράσει στο μέλλον.
Είμαι πολύ μπερδεμένος. plz help
Συγγνώμη αν σας κούρασα![]()