Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Νέο πίσω ελαστικό...

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221

    Νέο πίσω ελαστικό...

    Τελικά το πήρα και πρώτες εντυπώσεις... απίστευτο :rotflmao: Ίσως τουλάχιστον συγκριτικά με τον τόφαλο το προηγούμενο που είχα... Από το Michelin Power Road 150/70/17 (που έλεγα ότι με χαλάει το 70 προφίλ), τώρα σε Bridgestone 160/60/17. Η μέρα με την νύχτα..!

    ... η πιο σωστά η νύχτα με την ημέρα..!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	new_back.jpg 
Προβολές:	281 
Μέγεθος:	74,7 KB 
ID:	114113
    Panatha

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Άλλη μία με το νέο ελαστικό... :rotflmao:
    Ελπίζω να σας αρέσει..!

    Υ.Γ Τώρα η σειρά του χταποδιού μαμά που έχω ήδη και ψάχνω για ένα καλό και σχετικά φτηνό τελικό.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	new_back2.jpg 
Προβολές:	276 
Μέγεθος:	65,0 KB 
ID:	114114
    Panatha

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Να το παλιό που είχα, ο τόφαλος σε 150/70/17, χριστέ μου πως κυκλοφορούσα τόσο καιρό..!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	old_back.jpg 
Προβολές:	278 
Μέγεθος:	71,9 KB 
ID:	114115
    Panatha

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Μεγάλη διαφορά στο προφίλ αλλά και το 160/60/17 πολύ ποιο στρόγγυλο, πολύ οβάλ πιο μαλακό και η μηχανή σε πλαγιάζει όσο θέλεις νοιώθοντας ασφάλεια. Τα προηγούμενα τετραγώνιζαν και όταν έπαιρνες κλήση σε στροφή μπορώ να πω πως αυτή έρχονταν απότομα μα ασάφεια. Τώρα καμία σχέση. Ίσως πολλοί να πούνε ότι το 140/70/17 είναι η απόλυτη σωστή λύση αλλά εγώ είμαι ευτυχής για την επιλογή μου. Ελπίζω να σας αρέσει.

    Μια ακόμα από τον τόφαλο το παλιό...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	old_back2.jpg 
Προβολές:	276 
Μέγεθος:	86,7 KB 
ID:	114116
    Panatha

  5. #5
    Ποσα χλμ εχεις κανει με το νεο ελαστικο ?
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  6. #6
    όπου γης Το avatar του/της iosif
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    150
    άλλαξε καθρεφτες απορώ που βλεπεις με αυτους
    καλά που βγήκα φρόνιμος, υπάκουος, σκυφτός

  7. #7
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824

    Re: Νέο πίσω ελαστικό...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13


    ... η πιο σωστά η νύχτα με την ημέρα..!



    Ωραίος! Άντε, καλόστριφτος!!
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KeLeYTiS
    Ποσα χλμ εχεις κανει με το νεο ελαστικο ?
    Φίλε μου σήμερα το πήρα και έχω κάνει 3 φορές Αθήνα - Νέα Σμύρνη, Νέα Σμύρνη - Αθήνα και μια Καλλιθέα. Αυτές οι διαδρομές λόγο δουλειάς και όχι βόλτα. Ήταν όμως σκέτη απόλαυση πίστεψέ με. Το άνοιξα φυσικά στην Συγγρού αλλά τίποτα παραπάνω.

    Υ.Γ Μπορεί σε όλη την φάση να παίζει ρόλο και τα Hiper Pro ελατήρια που έχω στα πίσω αμορτισέρ αλλά αυτά είχα και με το Power Road τον τόφαλο.!
    Panatha

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221

    Re: Re: Νέο πίσω ελαστικό...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από odt


    Ωραίος! Άντε, καλόστριφτος!!
    Ευχαριστώ ευχαριστώ...

    Φίλε iosif τους καθρέπτες τους συνήθισα, δεν είναι και τόσο κακοί. Βέβαια παιζόμουν για νέους μαύρους αλλά τελικά σε αυτή την μηχανή πάει το χρώμιο. Αν βρω τίποτα καλύτερο θα τους αλλάξω, τώρα με επείγει το θέμα εξάτμιση και είμαι αποφασισμένος να κάνω κάτι καλό. Έχω το μαμά χταπόδι έτοιμο γυαλισμένο και ψάχνω κάνα Remus για να προχωρήσω.
    Panatha

  10. #10
    E ωραια αρα ουτε τα κερια δεν εφυγαν απο το λαστιχο ακομα

    Ο λαστιχας σου δεν σου το ειπε μολις το αλλαξε ?

    Θα συμπεριφερθει ακομα καλυτερα το λαστιχο ....

    Καλοταξιδο
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KeLeYTiS
    E ωραια αρα ουτε τα κερια δεν εφυγαν απο το λαστιχο ακομα

    Ο λαστιχας σου δεν σου το ειπε μολις το αλλαξε ?

    Θα συμπεριφερθει ακομα καλυτερα το λαστιχο ....

    Καλοταξιδο
    Ευχαριστώ, ευχαριστώ.!

    Ναι το γνωρίζω αυτό αλλά δεν ξέρω στα πόσα χλμ θα είναι το ελαστικό ready... περίπου 1000 χλμ ή λιγότερα.? Αν ξέρεις πές μου.
    Panatha

  12. #12
    Στο βουλκανιζατερ που παω εγω μου λενε 100 χλμ τα πρωτα με προσοχη γιατι γλυστρανε και οχι σπινιαρισματα,αποτομα φρενα κτλ κτλ για να μην εχει το ελαστικο αποτομες αλλαγες θερμοκρασιας ....

    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  13. #13
    Μεγειές !Εμένα φοράει 150/60/17 diablo και μου'χουν βγει μιά χαρά.Αλλά μου βάζεις ιδέες ...

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221

    Σχετικά με την επιλογή μου...


    Κάποιοι έλεγαν ότι το 160/60/17 δεν χωράει στο CB με την 4αρα ζάντα του άσχετα από το σωστό και λάθος. (το σωστό και λάθος είναι σχετικό και είναι άλλο κεφάλαιο). Λοιπόν κοιτάξτε στην φώτο πόσο μπροστά είναι ο πύρος της πίσω ρόδας στην φώτο 2 και 3 που σημαίνει ότι η αλυσίδα είναι αρκετά κοντή. Μόλις το είδα αυτό και πριν βγάλω το προηγούμενο λάστιχο διαστάσεων (τόφαλου όπως έχω πει) 150/70/17 σκέφτηκα ότι μάλλον δεν θα μπεί το νέο 160/60/17 αφού το πρώτο το 70αρι απείχε από το ψαλίδι στο πάτημα του ελαστικού (όχι από τα πλάγια) ελάχιστα. Σκέφτηκα λοιπόν ότι το νέο δεν θα μπαίνει ή θα πρέπει να βάλω νέα αλυσίδα, κάτι που ήθελα να αποφύγω μιας και αυτή που έχω είναι σε πολύ καλή κατάσταση, (όπως και το γρανάζι). Βγάζοντας την ρόδα με το 150/70 και βάζοντάς το δίπλα από το 160/60 είδα ότι το 70αρι μπορεί αν όχι 3 σίγουρα 2+ δάχτυλα ήταν ποιο μεγάλο, (μεγαλύτερο σε διάμετρο). Αυτό ήταν σκέφτηκα. Ο λαστιχάς δεν είχε πρόβλημα να μου περάσει το 160αρι και στην περίπτωση που δεν χώραγε ή δεν μου άρεσε... να το έβγαζε για να βάλω ότι θέλω. Αυτός όπως μου είπε ήταν σίγουρος ότι μπαίνει αλλά κόλλησε λίγο με το μήκος της αλυσίδας που όμως όταν τα είδε δίπλα δίπλα δεν είχε κανέναν ενδοιασμό ότι δεν θα έχω κανένα πρόβλημα. Ε.! λοιπόν δεύτερη ημέρα σήμερα και απ' ότι φαίνεται ο πιτσιρικάς παρ' ότι μου έκανε σωστή ζυγοστάθμιση δεν υπολόγισε φαίνεται την σωστή απόσταση και πρέπει να το ξαναπάω για να μου τεντώσει λίγο την αλυσίδα. Με αυτό θέλω να πω ότι η απόσταση του ελαστικού στο πάτημά του από το ψαλίδι είναι πλέον αρκετά μακριά που με το 70αρι δεν ήταν. (Αυτό φαίνεται κάπως από τις φώτο 2 και 3 βλέποντας την θέση του πύρου στον πίσω τροχό).
    Άκουσα πολλά όλον αυτό τον καιρό ότι με 160αρι δεν θα ξεκινά και η φοβία μου βάζοντας 150/60/17 ήταν μην μικρύνει η διατομή γιατί δεν θα ήθελα να κερδίσω σε επιτάχυνση αφού ήδη η πρώτη γέμιζε αμέσως, μέχρι που θα ήθελα πολλές φορές να ξεκινώ με δευτέρα. Τώρα με το 160/60 δυστυχώς έχω πάλι μικρότερη διατομή από το 70αρι και κέρδισα σε εκκινήσεις, είναι σπάσιμο να πρέπει να αλλάζω την πρώτη αμέσως. (Αυτό όταν θες να κινηθείς από νορμάλ μέχρι αργά)…
    Όπως και να χει να γνωρίζεται ότι η μηχανή καθυστερεί να εκκινήσει, πρώτον όταν η διάμετρός του είναι μεγαλύτερη από ένα άλλο όπου το 70αρι έχει σαφώς μεγαλύτερη από ότι ένα 60αρι, και ο δεύτερος πολύ σημαντικός ρόλος είναι φυσικά η γόμα που έρχεται σε επαφή με τον δρόμο, (τριβή). Όσο περισσότερο γόμα, ελαστικό, έρχεται σε επαφή με τον δρόμο, όπου το 160/60 όντως περισσότερο οβάλ, πιο καμπυλωτό έχει πολύ λιγότερη γόμα που έρχεται σε επαφή από ότι το 150/70 αφού σχεδόν όλα τα 70αρια είναι ποιο τετραγωνισμένα (σε συνδυασμό με το στενό 150). Έτσι το 60 άσχετα το φάρδος του έχει μικρότερη διάμετρο και περισσότερη καμπυλότητα, έχει λιγότερη επιμέρους επαφή με τον δρόμο από ένα 70αρι και είναι πολύ ποιο γρήγορο. Δεν παραγνωρίζω ότι το ίδιο λάστιχο σε μια ζάντα 4,5 ή 5αρα θα ήταν ίσως λίγο πιο φαρδύ αλλά η διάμετρος παίζει καθοριστικό ρόλο.
    Το αποτέλεσμα στο CBSF αισθητικά δεν είναι κακό, αντιθέτως εμένα μου αρέσει (το ίδιο ελπίζω και σε εσάς) και δεν το βλέπω να «μπαλονάρει» που λένε παρ’ ότι μπορεί ανεπαίσθητα και να ταίριαζε καλύτερα σε ποιο φαρδιά ζάντα.! Σίγουρα λοιπόν είναι καλύτερο από όλες τις απόψεις από το 150/70 που είχε λάθος βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης αλλά δεν ξέρω και δεν αμφιβάλω ότι ένα 150/60 θα ήταν ακόμα ποιο απολαυστικό. Από στιλιστική πλευρά όμως να μου επιτρέψετε ακόμα και αν κάνω λάθος να επιμείνω στην επιλογή μου. Μόνον με την ασφάλειά μας δεν παίζουμε και δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα.
    Panatha

  15. #15
    file mou otan irthe i ora na alakso k ego elastika ixa tis idies apories ti elastiko na valo pio ine to katalilo gia tin moto mou?.
    to apotelesma na valo lathos elastiko........!!!(150/60) k mprosta afisa tin idia diastasi me apotelesma na kathisi i mixani piso k na megalosi i gonia kasten.
    megalonontas tin gonia afksanete i apostasi metaksi ton dio droxon opote exis megalo provlima stis strofes na xasis to mprostino............
    opote i vazis tis diastasis pou sou lei o kataskevastis i tin xamilonis k mprosta
    (160/60) piso? (120/60) mprosta!

    160*60/100=96 .150*70/100=105 . 140*70/100=98 . 150*60/100=90 piso

    110*70/100=77 .120*60/100=72 mprosta
    Mess With The Best.....
    ....Die Like The Rest!!!!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πισω ελαστικο για Zx-10r 2006???
    από Fear_No στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 01/01/2007, 16:18
  2. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:44

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF