Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 32

Θέμα: break in

  1. #1
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    break in

    http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

    poly tha me endieferan oi apopseis autwn pou nomizoun oti kseroun kati kai ligotero autwn pou einai sigouroi oti kseroun

  2. #2
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Εχει ξανασυζητηθει εδω και εχει γραψει σχετικα και ο Καραχαλιος στο Μοto.

    Καλα ακουγονται ολα αυτα στην θεωρια, αλλα δεν ξερω κατα ποσο αν ειχε καινουργια μοτοσικλέτα θα τα ακολουθουσα...

    βεβαια ποτε δεν εχω κανει ενα στρωσιμο της προκοπης, παντα ''βιαζομαι'' και στο γκαζι και στην χρονικη περιοδο/ χιλιομετρα που αυτο πρεπει να διαρκεσει...η αληθεια ειναι οτι κανενα απο τα μηχανακι που ειχα δεν μου παρουσιασε το παραμικρο προβλημα (και ειχα Ιταλικο και KTM παλιοτερα...)

    ενδιαφερον, αλλα... πρεπει να αντιμετωπισθει με σκεπτικισμο...

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    kai i diki mou empeiria mexri twra an kai poly periorismeni auto leei. Eixa ena 1150gs prwin demo kai profanws kseskismeno, entoutis, apo ta poly liga pou den ekaigan stagona ladi.
    Isws na einai mia kali arxi na akousoume apo autous pou agorasan mixanakia demo....

  4. #4
    τωρα ποιον να πιστεψουμε??

    τοσους μηχανικους στις εταιριες κατασκευης κινητηρων η το παλικαρακι αυτο?

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    τωρα ποιον να πιστεψουμε??

    τοσους μηχανικους στις εταιριες κατασκευης κινητηρων η το παλικαρακι αυτο?

    kanena apo tous dyo anagkastika, alla enw autos sou dinei logous, oi etaireies de sou dinoun tipote. Apo tin alli, apo thema syntagis to 'baby break in' einai poly poio aplo gia ton tyxaio katoxo af'enos, kai af'eterou, tis etaireies tis symferei na allazeis tin mixani sou kathe 50,000km

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    kanena apo tous dyo anagkastika, alla enw autos sou dinei logous, oi etaireies de sou dinoun tipote.
    Λόγους σου δίνουν και αυτοί που πουλάνε μαγνητάκια για οικονομία καυσίμου και αύξηση της ιπποδύναμης μέχρι 25%.

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Λόγους σου δίνουν και αυτοί που πουλάνε μαγνητάκια για οικονομία καυσίμου και αύξηση της ιπποδύναμης μέχρι 25%.
    Kala, entaksei, logous sou dinei kai o bush gia na mpei sto iran, alla mualo exoume kai krinoume!

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Λοιπόν πώς κρίνεις ένα κείμενο που λέει οτι αν δεν πατήσουν τα ελατήρια στα πρώτα 20 μίλια μέτά δεν υπάρχει περίπτωση να πατήσουν σωστά και να πάς για hone και ελατήρια για να ξαναρχίσεις στρώσιμο?
    Εκτός αν μιλάμε για τα ελατήρια που ευλόγισε ο πάπας και μετά απο το στρώσιμο έχουν το άφθαρτο.

  9. #9
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    me skeptikismo. gi auto rwtaw ki'olas! Opws episeis krinw me skeptikismo tis odigies apo to ergostasio

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Κοίτα το εργοστάσιο στην τελική θα είχε κάθε συμφέρον να σου πεί οτι το μηχανάκι που σου πουλάει δεν χρειάζεται στρώσιμο λόγω της απίθανης τεχνολογίας και αξιοπιστίας και λοιπές μπούρδες.
    Απλά και αυτοί δεν είναι σίγουροι τι κάνουν τα εργοστάσια τους στις φιλιππίνες την Κινα την Βραζιλία και όπου αλλού βρούν φτηνά χέρια, τι τους προμηθεύουν οι υποκατασκευαστές ανα τον κόσμο.
    Βάλε και το κόστος που έχεις αν ζητήσεις μικρές ανοχές.
    Ασ τους να στρώνουν.

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    stefane, poly piyhano na einai etsi opws ta les, apla vriskw tin idea tou typou perithwriaki kai ws ek toutou endiaferousa gia peraiterw skepsi.

  12. #12
    Υπαρχει καποια λογικη σε αυτο παντως ... την οποια δεν βλεπω να εχετε ορεξη για συζητηση

    Εννοω και για την λογικη του τυπου παραπανω αλλα και για την λογικη των εργοστασιων ...
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  13. #13
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Εγω αυτο που καταλαβαινω με τις λιγοστες γνωσεις μετεωρολογιας που εχω, ειναι οτι εχει περασει πολυυυυυυ καιρος απο τοτε που οι κυλινδροι ηταν φτιαγμενοι απο ...μαντεμι!

    Και φυσικα οι τεχνικες κατεργασιας των συγχρονων κραμματων των μεταλλων ειναι ακριβης σαν την σμιλη του Φειδια

    αλλα απο εκει και επειτα, ενας κινητηρας ευρειας παραγωγης απεχει πολυ απο το bluprintαρισμενο προτυπο του, οποτε καλο ειναι (λεω εγω τωρα...) οι ελαχιστες αστοχιες στην λειανση και γενικοτερα η συναρμογη των εφαπτομενων μερων να γινεται με ομαλο τροπο...

    μπορει να λεω και π@π@ριες...

    αλλα να τα χωσω σε καινουργιο μηχανακι δεν το κανω, που να χτυπα τον κολο του κατω ο αρθρογραφος....

    αλλωστε στην περιπτωση που γινει καμια στραβη θα μου πλγηρωσει αυτος την ζημια;


  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    Εγω αυτο που καταλαβαινω με τις λιγοστες γνωσεις μετεωρολογιας που εχω, ειναι οτι εχει περασει πολυυυυυυ καιρος απο τοτε που οι κυλινδροι ηταν φτιαγμενοι απο ...μαντεμι!

    Και φυσικα οι τεχνικες κατεργασιας των συγχρονων κραμματων των μεταλλων ειναι ακριβης σαν την σμιλη του Φειδια

    αλλα απο εκει και επειτα, ενας κινητηρας ευρειας παραγωγης απεχει πολυ απο το bluprintαρισμενο προτυπο του, οποτε καλο ειναι (λεω εγω τωρα...) οι ελαχιστες αστοχιες στην λειανση και γενικοτερα η συναρμογη των εφαπτομενων μερων να γινεται με ομαλο τροπο...

    μπορει να λεω και π@π@ριες...

    αλλα να τα χωσω σε καινουργιο μηχανακι δεν το κανω, που να χτυπα τον κολο του κατω ο αρθρογραφος....

    αλλωστε στην περιπτωση που γινει καμια στραβη θα μου πλγηρωσει αυτος την ζημια;

    το εργοστασιο θα στην πληρωσει στην εγγυηση...

    επι του θεματος,το μονο που χρειαζεται στρωσιμο ειναι τα ελατηρια...ολα τα υπολοιπα δουλευουν πανω σε φιλμ λαδιου...το κιβωτιο επισης δεχεται φθορες κρουσης και ουχι τριβης και επιπροσθετως μπορεις να αλλαζεις σαν καραγκιοζης ειτε στρωνεις ειτε πηγαινεις ταπα...

    αναφορικα με το απυροβλητο των εργοστασιων ενα εχω να σου πω...

    παιρνοντας παραδειγμα απο την σουζουκι...

    απο το gsxr 1100 του 92 το μαντεμενιο ,μεχρι το 1000 κ7 του 2007 ,που ειναι nicacil ,cerasil τιτανια ,αδαμαντια κλπ προτεινει ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο στρωσιμο...αντε βρες ακρη τωρα εσυ...

    καλα τα λεει ο τυπος...τα ελατηρια πατανε πολυ καλυτερα αν πιεστουν σε αρχικο επιπεδο...

    δευτερο παραδειγμα...ολοι οι βελτιωτες ανα τον πλανητη που σεβονται τον εαυτο τους,οταν αντικαθιστουν μπλοκ ,εμβολα ,τα τοποθετουν εντελως στεγνα ετσι ωστε με το που θα παρει μπρος το πραμα να πατησουν τα ελατηρια...κανουν τρια heat cycles (αναψε ζεστανε σβυσε κρυωσε) και μετα τα πατανε στον λαιμο...και δεν καινε σταγονα λαδι...

    τριτο...οτι εχω στρωσει το εχω στρωσει οπως λεει ο patrik( ναι τον ξερω προσωπικα εδω και μια 5ετια)ακομη και πριν τον γνωρισω...ολα ηταν και ειναι αψογα απο εμβολα ελατηρια...

    ο βασικος λογος που τα εργοστασια προτεινουν στρωσιμο δεν εχει να κανει με το εκαστοτε μηχανακι αλλα με την κουλαμαρα του εκαστοτε κατοχου...σου λενε οτι πηγαινοντας αργα μεχρι να "στρωσει" το μηχανακι θα το εχει μαθει ο οδηγος του και δεν θα σαβουρωθει πλακωνοντας την εταιρεια στις μυνησεις για "επικινδυνο" μηχανακι...ο οδηγος στρωνει λοιπον κι οχι το πρα πρα...

    επισης αν το μηχανακι ειναι λιγο πιο σφιχτο απο ανοχες απο το βελτιστο ,το "στρωσιμο" βοηθαει στο να μην το παρεις με το καλημερα στο χερι και να το βαλεις στον ποπο της αντιπροσωπειας...

    και τελος το γιατι τα ελατηρια πατανε καλυτερα στο σκισιμο ειναι ηλιου φαεινοτερο...
    μιλαμε για ανομοιομορφο κυκλο που αν δεν πιεστει αρκουντος ετσι ωστε να πιεστει στην πληρη περιφερεια του( οι μικρες ανωμαλιες βοηθουν σε αυτο οταν οι πιεσεις ειναι μικρες) φθειρεται ανομοιομορφα με αποτελεσματα τα γνωστα...

    απο κει και περα ο καθενας πραττει κατα το δοκουν...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  15. #15
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    επισης αν το μηχανακι ειναι λιγο πιο σφιχτο απο ανοχες απο το βελτιστο ,το "στρωσιμο" βοηθαει στο να μην το παρεις με το καλημερα στο χερι και να το βαλεις στον ποπο της αντιπροσωπειας...

    Κραταω αυτο.


    Φανταζομαι οτι οι εταιρειες δεν θα ειχαν κανενα προβλημα (επικοινωνιακα θα ηταν ατου) να σου πουν:

    ''αγορι μου τα μηχανακια που βγαζουμε εμεις ειναι αθραυστα, παρ το και γ@μπιπ την μανα του απο το πρωτο λεπτο...''

    δεν το κανουν ομως. Και οι λογοι ειναι αυτοι που αναφερεις φιλε μου...

    Τα σπασμενα θα μου τα πληρωσει η αντιπροσωπεια (μπορει...στην Ελλαδα ζουμε) αλλα πες μου αν ρισκαρεις εστω μια στα χιλια να εχεις μηχανακι ρεκτιφιαρισμενο στα 150χλμ.

    Εγω ευχαριστω δεν θα παρω, ας καει λιγο λαδι παραπανω...


Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2012, 10:26
  2. How To Break In Your Engine, μα τι λέει ο άνθρωπας?
    από antsoar στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2011, 15:25
  3. Who were u in your past life?
    από KAS77 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2004, 13:02
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/11/2003, 14:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF