Oι γνωστοί tandem είναι ο Rotax (και το Armstrong αυτόν είχε) και το KR250.Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Tandem κινητήρες είχαν amstrong, rotax και δεν θυμάμαι τα αγωνιστικά της Kawa. Σίγουρα το 1ο KR250 του 84 είχε tandem.
O κινητήρας δλδ δεν είναι κανείς απ΄τους παραπάνω;
Αυτος ο κινητήρας κατ αρχήν δεν ειναι ούτε ο ένας ούτε ο άλλος.
Το concept αυτό σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από πολύ μικρή ομάδα, και ο κινητήρας ειναι εξ ολοκλήρου δικής τους κατασκευής.
Οπως φαίνεται στις φωτογραφίες, ο κινητήρας παίζει το ρόλο του σκελετού, στην ουσία το εμπρός μέρος συνδέεται με τις κεφαλές του κινητήρα μέσω ειδικά διαμορφωμένων βάσεων οι οποίες στηρίζουν και το ψυγείο και το πίσω μέρος (ψαλίδι κλπ) εδράζεται σε χυτό κομμάτι που κι αυτό ειναι βιδωμένο στο κιβώτιο.
Εννοείται οτι αν εκαναν αυτη τη δουλειά χρησιμοποιώντας άλλον κινητήρα, η μοτοσυκλέτα μάλλον θα έσπαγε στα 2 σε κάποια φάση.
Η μοτοσυκλέτα αυτή ηταν πολύ προχωρημένη και κατάφερε και καλά αποτελέσματα, σε σχέση με το budget και την ολη υποστήριξη σε σχέση πάντα με εργοστασιακές ομάδες.
Θα μπορούσα να πω μια επιτυχία (μεγάλη ομολογουμένως) της μοτοσυκλέτας, με τον οδηγό της φωτό, αλλά τότε θα το βρίσκατε αμέσωςοπότε δεν το λέω
O κινητήρας εχει περιστροφικές βαλβίδες για την εισαγωγή όπως είπε ο ditbird![]()