afto pou exi simasia pia den ine apo pou katagomaste ala oti exoume gini ena e8nos mia olokliromeni xora ke den prepi na afinoume tous ksenous pou gnorizoun ola afta pou sas ipa na mas vazoun fotografies me aria8nes na mas kanoun kolodaxtila giati mas 8eoroun ena sino8ilevma savouras pou zoun se enan paradiso ke prospa8oun na parousiastoun os kaliteri ekfrastes tis arxeas eladas
pou telika ine kaliteri apo emas ke se afto giati tin spoudazoun otan emis asxoloumaste me kapsourilikia ke ton kolo tis ka8e mias
ine safos pio morfomenoi apo emas ke sta panepistimia tis amerikis opou iparxi i epoligi arxeon elinikon morfononte sinexia an8ropoi gia ton politismo ton elinon ke anakalipsoun sinexos kenouria 8emata otan edo exoume merikous pou dixnoun endiaferon ke tous 8eoroume tzazemenous
min orkizeste pantos oti exoume tin morfosi pou xriazete gia na tous polemisoume ala ke pali exoume kati poli pio spoudeo
afti i gi ine diki mas pia exoume megalo meridio apofaseon exoume kani rizes mas anikoun ta panta edo ine i zoi mas
ke den prepi na afisoume kanenan pou 8eli na tin pari me opion dipote tropo na to kani
idi exoun arxisi ke pernoun ta spitia mas tis periousies mas prepi na kitaksoume to simferon mas
merikoi ili8ioi elines exoun psi8i ke pezoun to pexnidi tous prepi na tous apomakrinete dia ropalou
prepi na kseroume pioi imaste ke na tous polemisoume me gnosi ke enomenoi oxi na stinomaste metaksi mas ston tixo na alilokatigoroumaste
afto voi8ai to dieri ke vasileve ontos
se osous 8eloun na spiroun dixonia ke se osous tin exoun di dimosioi katigoroi protakste ta arxidia sas
elate konta me osous exoun an8ropokentriko xaraktira oxi e8nikistiko imaste elines ke arxidia kapama
an8ropoi imaste ke oxi vodia gia kima opos 8eloun merikoi
to oti katikoume ke evimeroume se afto to sinoriako komati tis gis egine gia logous sigkirion
opioi ke an elenxoun tin xora os iperdinami prepi na paroun to minima oti edo mpori na katagomaste apo opou dipote ala exoume ta idia dikeomata aksies ke i8oi opos oloi
merikoi areskeste se kritiki entiposeon xoris epixirimata afto ine ili8io
ma8ete prota iste anergoi? exete apleto xrono kante afto pou kanoun i filakismenoi pou exoun olon ton xrono ke meletoun astiko dikeo pros to simferon tous
ma8ete oxi apo trelous se kanalia pou milane gia arxeous elines ke eksogioinous ke exoun mperdepsi to simpan olokliro
otan akoute tetia empsixotika ke apokaliptika ine tiraki iparxi ke faka
sas exoun gia ili8ious apodikste tous oti den iste