toso mikros ise ??????oste na horas piso apo ena monitor???????????????Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
απλα ορισμενοι ανθρωποι οτι δεν μπορουν να κανουν στη πραγματικη τουσ ζωη το καταφερνουν πισω απο μια οθονη......
toso mikros ise ??????oste na horas piso apo ena monitor???????????????Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
απλα ορισμενοι ανθρωποι οτι δεν μπορουν να κανουν στη πραγματικη τουσ ζωη το καταφερνουν πισω απο μια οθονη......
ειμαι οσο μικροσ ειναι και ο κοσμοσΑρχικά δημιουργήθηκε από xrv2003
toso mikros ise ??????oste na horas piso apo ena monitor???????????????
![]()
FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.
αλλα μαλλον εσυ γραφεισ σε palmtop για να φαινεσε οσο μεγαλοσ θελεισ να πιστευεισ οτι εισαι![]()
![]()
![]()
FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.
agapite tadeΑρχικά δημιουργήθηκε από xrv2003
fasistes!!!!!!!!!!!!(free spirit sou leei o allos !!!!!!!!!!) mou fenete oti merikoi apo esas ehoun nootropia stratokavlou!!!!!!!!!
as arxiso me to oti ime akrivos 10 xronia megaliteros sou ke oxi oti afto exi kamia idieteri simasia ela i efivia mou me vrike tin epoxi tou punk stin elada ke ego opos ke merikoi aloi filoi mou exoume silif8i epidi imastan punk anarxes antieksousiastika stixia ke mas anagkazan na petame skoularikia mas epernan tis zones me ta karfia ke genika prospa8ousan na mas ipovivasoun na mas fovisoun episis os drummer simetixa se pola singkrotimata tis epoxis kolitos me tous stress tous anti ke alous ke oxi oti den ixan dikio gia mas pou kaname ta panta na fanoume antidrastiki ke 8igame diafora adika simvanta tis kinonias me mia eves8isia pou genouse via.
fasistes pote ma pote den imaste ke kanenas apo edo den ine toulaxiston sinidita![]()
8a se parakalousa na anakalesis giati kirios 8igis emena
episis oute ke stratokefalos sinidita ine kanis ke episis 8a anakalesis giati 8igis emena
ke 8a sou po afto to tip emis tote 8eorousame oti imaste anarxiki antidrastiki ke dername asxima tous fasistes skinxent opos mas dernane ke afti kamia fora eksartate pioi itan perisoteri:rotflmao:
ke afto den exi simasia
afto pou exi simasia ine oti anakalipsame me ton kero oti to kratos itan pio anarxiko apo emas mias ke akoma ke simera den exi kapio singkekrimeno sistima kapia organosi ke anaroti8ikame ti kanoume emis re mprosta tou emis fenomaste san na exoume sistima i na to anazitame ke ontos etsi ine file mou imaste antidrastiki ke anarxiki giati edo exoume sistima katalaves tin diafora ke pos strovilizete i enia.tora an sou aresi to xaos i imima8ia ke to ka8olou i8os na girisis piso stin anarxia tou sistimatos.edo imaste psixes me onira oramata ke sevomaste ton eafto mas ke anazitame pragmata o enas mesa apo ton alo i magkia den ine ena apo afta imaste diaforetiki giati psaxnomaste ke xrisimopioume logia ke enies me an8ropous pou gnorizzoume ke oxi gia na poume o ka8e enas tin eksipnada tou gia afto fenese san oufo otan milas opos ego se atoma pou den kseris ite apo tin parousia sou edo i apo tin fisiki sou parousia se mia sinantisi
ke ego se katalaveno to rock den iparxi pia ke ine megali i anagki apo merikous apo emas na to anaviosoume
ala rock den simeni milao san vo8ros xoris noima oute to pezo tipota rock simeni elef8eria ekfrasis ala oloi exoume afto to dikeoma ke to asximo genai asximo ke to omorfo genai omorfia
empasi periptosi ma8ima tsampa gia to rock den exi
ala pistevo na katalaves oti den mas perni olous na to girisoume se zougkla gia xari tis elef8erias i na dieonizoume tin anarxia ke to xaos tou kratous san antidrasi genikos ke aoristos
psixes simeni kati eves8ito ke an den to katalavenis 8a anagkastis na to katalavis me opio dipote tropo i na girisis sto tipota me tous ipolipous tipota pou goustaris
edo imaste oli kati ke simantiko kati me apopsi ke 8elo
ligo prosgiosi lipon den 8a evlapte
aaa!!!!! ke ton seferli meriki ton sixenomaste ine pragmatika gelios ke kati xalarouita ke tetia mas fernoun ksiniles
ke min trote apo ta etima sinexia.....
afta kali sinexia ke as elpisoume oti 8a gnorisoume to atomo sas ke 8a pa8oume plaka apo to poso entaksi pedia iste ke esi ke o choperatos o andras:rotflmao::rotflmao:
Αφροτζιξ.kata tin nona druna
Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
pedia afiste ton dikos mou![]()
![]()
![]()
Ανέλαβε ο άρχοντας!
![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από milaber
Nαι...
Ναι...
Βάζεις πρώτη, αφήνεις συμπλέκτη και κουρεύεις το γκαζόν της γειτόνισσας με το παρτάλι που έχεις!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re trava na pareis to XT tora sou leo. Alla tha prepei na sinithiseis ta gazia tou meta to Inova![]()
![]()
![]()
It aint easy livin like a gypsy
Το ΧΤ τελικά θα το αφήσω στο τύπο που το πουλάει και θα πάω να τσιμπήσω ένα XR και τότε να δεις πάτημα που θα σου ρίχνω (όχι πως με το Innova με περνάς, αλλά λέμε τώρα!)!Αρχικά δημιουργήθηκε από chopperatos
Re trava na pareis to XT tora sou leo. Alla tha prepei na sinithiseis ta gazia tou meta to Inova![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
[B]agapite tade
as arxiso me to oti ime akrivos 10 xronia megaliteros sou ke oxi oti afto exi kamia idieteri simasia ela i efivia mou me vrike tin epoxi tou punk stin elada ke ego opos ke merikoi aloi filoi mou exoume silif8i epidi imastan punk anarxes antieksousiastika stixia ke mas anagkazan na petame skoularikia mas epernan tis zones me ta karfia ke genika prospa8ousan na mas ipovivasoun na mas fovisoun episis os drummer simetixa se pola singkrotimata tis epoxis kolitos me tous stress tous anti ke alous ke oxi oti den ixan dikio gia mas pou kaname ta panta na fanoume antidrastiki ke 8igame diafora adika simvanta tis kinonias me mia eves8isia BLAHBLAHBLAHBLAH
KALA ESI ODIGAS KATHOLOU I MONO GRAPHEIS RE MEGALE.
MILABER= HELL ON WHEELSΑρχικά δημιουργήθηκε από milaber
Το ΧΤ τελικά θα το αφήσω στο τύπο που το πουλάει και θα πάω να τσιμπήσω ένα XR και τότε να δεις πάτημα που θα σου ρίχνω (όχι πως με το Innova με περνάς, αλλά λέμε τώρα!)!
![]()
![]()
![]()
![]()
Έτσι...Αρχικά δημιουργήθηκε από chopperatos
MILABER= HELL ON WHEELS![]()
Έτσι...
![]()
![]()
![]()
Γεια σου ρε Τσοππερόβιε!
![]()
![]()
![]()
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από chopperatos
[B]ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΤΩΡΑ Ο ΤΥΠΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΧΝΕΤΑΙ ΜΕΣΟ ΗΘΙΚΟΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΥΡΗΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΣΤΡΑΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ=ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!! ΜΗ ΔΙΝΕΙΣ ΒΑΣΗ ΑΛΛΟΣΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝ ΗΤΑΝ ΦΑΓΗΤΟ ΘΑ ΦΤΙΑΧΝΑΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΗΧΤΗ!!!!!!!!!!!!!!ΑΛΛΑ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΤΕΛΙΒΕΡΑΣ Ο ΜΟΥΡΛΑΜΠΕΡ!!!!!!!!!!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
agapite tade
as arxiso me to oti ime akrivos 10 xronia megaliteros sou ke oxi oti afto exi kamia idieteri simasia ela i efivia mou me vrike tin epoxi tou punk stin elada ke ego opos ke merikoi aloi filoi mou exoume silif8i epidi imastan punk anarxes antieksousiastika stixia ke mas anagkazan na petame skoularikia mas epernan tis zones me ta karfia ke genika prospa8ousan na mas ipovivasoun na mas fovisoun episis os drummer simetixa se pola singkrotimata tis epoxis kolitos me tous stress tous anti ke alous ke oxi oti den ixan dikio gia mas pou kaname ta panta na fanoume antidrastiki ke 8igame diafora adika simvanta tis kinonias me mia eves8isia BLAHBLAHBLAHBLAH
KALA ESI ODIGAS KATHOLOU I MONO GRAPHEIS RE MEGALE.![]()
![]()
![]()
Μιλαμπερ όταν πάρεις το ΧR (το 600 φαντάζομαι ). Ρίξε ενημέρωση να πάω την δική μου για απόσυρση. Γιατί στην ιδέα εντός τέτοιου εντούρο χέζομαι από τον Ιερό Τρόμο![]()
![]()
![]()
Θα το ήθελα το 600, αλλά αδυνατώ...Αρχικά δημιουργήθηκε από chopperatos
Μιλαμπερ όταν πάρεις το ΧR (το 600 φαντάζομαι ). Ρίξε ενημέρωση να πάω την δική μου για απόσυρση. Γιατί στην ιδέα εντός τέτοιου εντούρο χέζομαι από τον Ιερό Τρόμο![]()
![]()
![]()
Μην χέζεσαι ρε!
Για το 250 συζητάω (θα με περνάς και για 5 αλογάκια και μερικές εκατοντάδες κιλάκια!)!
![]()
![]()
![]()
ΩΡΑΙΑ ΟΔΟΝΤΟΣΤΟΙΧΙΑ