Ναι, μισό, εξοικειώνομαι με τις τεχνολογίες της εποχής
Edit: Fixed
Ναι, μισό, εξοικειώνομαι με τις τεχνολογίες της εποχής
Edit: Fixed
Τελευταία τροποποίηση από asxetost; 15/04/2025 στις 01:09.
Το λοιπόν η μέρα ξεκίνησε με τον μάστορα στα χρώματα να πιάνει το κομμάτι που είχα παστώσει και μέσα σε 2 λεπτά να το κάνει εντελώς λείο, φυσικά δεν είχε καμία υποχρέωση αλλά όπως σωστά μου είπε εμένα θα μου έπαιρνε ώρες μάλλον με το γυαλόχαρτο χωρίς ηλεκτρική βούρτσα.
Η κόλλα στο κάτω μεγάλο χτύπημα είχε πιάσει πολύ καλά παραδόξως, όπως και στις βάσεις του φωτιστικού σώματος μπροστά.
Την ίδια τύχη δεν είχε το επάνω μέρος στο πλαϊνό φέρινγκ, το οποίο αν και πολύ μικρότερο σαν σπάσιμο δεν κολλησε ποτέ, δεν ασχολήθηκα περαιτέρω μιας και η διαδικασία θα επαναληφθεί κάποια στιγμη που θα έχω πιο πολύ χρόνο για να μείνει στον πάγκο το μηχανάκι, ήταν μια δοκιμή ας πούμε η οποία μου έδωσε αυτό που ήθελα.
Έχουμε και λέμε
Η κατάσταση στην οποία ήταν το πλαστικό πριν πιάσω μουντ φρανκενΣτάη με στόκο 2 συστατικών και άγνοια στα χέρια.
Όσο στέγνωνε το πλαστικό βρήκα ευκαιρία να περάσω ενα harpic τους λαιμούς, δεν πρόλαβα να περάσω 2ο χέρι αλλά το άφησα να δράσει αρκετή ώρα πριν το τρίψιμο οπότε ηταν θεαματικά εύκολο να φανεί αποτέλεσμα.
Το πριν και το μετά
Όπως είπα και πιο πάνω, η διαδικασία θα επαναληφθεί, οπότε δεν έβγαλα κοντινές φωτογραφίες, είμαι αρκετά δυσαρεστημένος με το επάνω σπάσιμο αλλά αν δεν λερώσεις τα χέρια σου μάλλον δεν θα μάθεις, τουλάχιστον εγω.
Το σπα ολοκληρώθηκε με ένα ζευγάρι λαστιχακια.
Και κάπως έτσι το δώρο Πάσχα και κάτι ακόμα γιναν καπνός...!!![]()
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Τα Mitas είναι αυτό που λέμε value for money κυριολεκτικά. Δοκιμές στο εξωτερικό έχουν δείξει ότι υστερούν μόνο σε οριακή οδήγηση και έχουν 5-10% λιγότερη αντοχή σε χλμ από τα άλλα πιο ακριβά ελαστικά.
Σήμερα ήταν ημέρα πολλών εργασιών μαζί.
Α) Τοποθετήθηκαν νέα Grips και αντίβαρα.
Β) Τοποθετήθηκαν νέα flash led με DRL
Επίσης αλλάχθηκε η λυχνία των φώτων "θέσης" (ψείρα) στο κεντρικό φανό με LED
Εδώ να σημειώσω οτι το Hornet του 2002 δεν έχει DRL.
Δηλαδή δεν υπάρχουν φώτα που να ανάβουν αυτόματα, αλλά όλα τα φώτα ελέγχονται από τον διακόπτη.
Μιας και η λάμπα του φανού αλλά και των φλας είναι LED και τραβάνε ελάχιστο ρεύμα, βρέθηκε μια παροχή ρεύματος που ανοίγει με το κλειδί, και από αυτή τραβήχτηκε παράλληλη γραμμή για να ανάψουν τα 3 LED.
Έτσι τώρα με το που γυρνάει το κλειδί στη θέση ΟΝ ανάβουν τα 3 φώτα της φωτογραφίας.
Το φλας έχει το "κλασικό" animation που έχουν πλέον όλα τα led. Εδώ το πέτυχα πλήρως αναμένο.
Γ) Τοποθετήθηκε LED Flasher στη θέση του εργοστασιακού για να αναβοσβήνουν τα flash με τη σωστή ταχύτητα.
Δ) Διορθώθηκε το πρόβλημα που είχε μείνει από χθες στην πλεξούδα των νέων οργάνων (για όποιον ακολουθεί την ιστορία από το σχετικό νήμα.
Επίσης στα νέα όργανα αλλάχθηκαν όλες οι λυχνίες με αντίστοιχες LED.
Δυστυχώς η κάμερα του κινητού "ζορίζεται" λίγο να αποδώσει σωστά πως φαίνονται τα χρώματα και τι constrast υπάρχει, κι εγώ δεν είχα χρόνο να παίξω με τις manual ρυθμίσεις.
Αυτά. Σε γενικές γραμμές είμαι έτοιμος νομίζω για τη "νέα" (και ουσιαστικά πρώτη μου) σεζόν..
Ωραια δουλεια Γιωργο!
Βλεποντας το βιντεο παντως, το στροφομετρο σιγουρα δειχνει λαθος ενδειξη. Αυτο που ακουω δεν ειναι με τιποτα 2500rpm που δειχνει. Οσο μπορω να καταλαβω απο τον ηχο πρεπει να ειναι καπου στις 1200 με βαρια 1500 στροφες το ρελαντι σου.
Είμαι σχεδόν βέβαιος οτι δείχνει λάθος (το γράφω και στο σχετικό νήμα)
Γι αυτό και εξακολουθώ να ψάχνω για γνήσια όργανα.
Αλλά μέχρι να βρεθούν, από το τίποτα κάτι είναι κι αυτό..
Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση σου.
Εσύ έχεις την εμπειρία από τον ήχο να καταλάβεις σε τι στροφές περίπου βρίσκεται ο κινητήρας.
Εγώ όχι, γιατί είναι η πρώτη μου μοτοσικλέτα και μέχρι σήμερα ήμουν χωρίς στροφόμετρο.
Αν είχα αποκτήσει την εμπειρία και το στροφόμετρο χάλαγε μετά, δεν θα με ένοιαζε ιδιαίτερα κιόλας.
Υ.Γ.: Ναι ξέρω οτι δεν πρέπει να οδηγώ με βάση τους αριθμούς αλλά με βάση το πως νιώθω και το πως "ακούω" τον κινητήρα. Το κάνω με αυτοκίνητα χρόνια. Απλά εδώ δεν έχω προλάβει ακόμα να συνηθίσω και να προσαρμοστώ.
Βάρα κόφτες και κάνε την αφαίρεση![]()
Πολύ σπάνια, ίσως και ποτέ, σε κάποιες πολύ ειδικές και σύντομες περιπτώσεις, μπορεί να χρειαστεί να γίνεις ''stealth'' την νύχτα. Με τα φωτάκια που ΔΕΝ ελέγχονται από διακόπτη, αυτό δεν γίνεται. Για αυτό, ΕΓΩ θα τα έβαζα να ελέγχονται από τον διακόπτη των φώτων θέσεως και όχι να ανάβουν μόνιμα μόλις γυρνάς κλειδί.
Απορία, το φλασάκι γυρνάει από φως θέσης, σε φως φλας, με το που δέχεται τάση στο καλώδιο του φλας από μόνο του,
ή
έχεις χειριστήριο με διπλή έξοδο (πορτοκαλί συν πορτοκαλί με άσπρη ρίγα ΚΑΙ γαλάζιο συν γαλάζιο με άσπρη ρίγα) που κλείνει το ένα και ανάβει το άλλο, όπως είχαν τα Ιαπωνικών και Αμερικάνικων προδιαγραφών Honda;
Επίσης, δεύτερη απορία, τα λεντ φλας που κάνουν το ''ανιμεσιον'', όσα έχω δει, έχουν το φλασερ ενσωματωμένο στο κύκλωμά τους, και το φλασερ της μοτοσυκλέτας δεν χρειάζεται και πρέπει να καταργηθεί και να γεφυρωθεί μόνιμα είσοδος-εξοδός του. Εσύ γιατί έβαλες και φλασέρ;
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Ωραία τα drl γενικά, αλλά δεν ξέρω τι χρησιμοτητα μπορουν να έχουν (πέραν του εμφανησιακου) όταν ο προβολέας ειναι μόνιμα ανοιχτός.
Μια αλλη ιδιαιτεροτητα που εχουν τα drl ειναι οτι το βραδυ (πρεπει να) φεγγουν με χαμηλότερη ένταση. Σε όλα τα οχήματα, όταν αναβουν οι προβολείς τα drl χαμηλωνουν σε ένταση.
Με φως εξω θες δυνατή ένταση για να φαίνονται, το βραδυ όμως τυφλώνουν. Όχι τον απεναντι, στο ματι γενικά. Γι'αυτο και τα κανουν να χαμηλωνουν την ενταση τους οταν αναβουν οι προβολείς.
Ειχα βρει καποτε στο louis στρογγυλους καθρεφτες (κι εγω στρογγυλους εχω) με drl επανω. Μέχρι και ρελε εδιναν (εξτρα) με ενσωματωμενο αισθητηρα φωτος για να αναβουν τα φωτα αυτοματα στο σκοτάδι. Είχα ψηθει να τα παρω αλλά μετά βαρέθηκα τη μανουρα με τα ηλεκτρολογικα και το παρατησα.
Γυρνάνε αυτόματα. Το φλας έχει 3 καλώδια. Γείωση (μαύρο), φλας (κίτρινο) και DRL (λευκό)
Έχω πάρει και για το πίσω μέρος, αλλά δεν βρήκα σε ποια θέση να τα μοντάρω, οπότε δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα.
Τα πίσω δεν έχουν DRL αλλά έχουν κόκκινα LED που συνδέονται με το STOP. Επίσης στα πίσω το φλας υπερτερεί αυτόματα του "stop"
Στα πίσω τα καλώδια είναι πάλι τρία: Γείωση (μαύρο), φλας (κίτρινο) και STOP (κόκκινο)
Η ιστορία έχει ως εξής:
Η μοτοσικλέτα πίσω δεν έχει "φτερό" και τα φλας της είναι ενσωματωμένα στο κεντρικό φανάρι.
Είναι aftermarket led φανάρι που "τα κάνει όλα"
Με αυτό το φανάρι πάνω, και τα απλά φλας που είχα μπροστά, τα φλας αναβόσβηναν γρήγορα λόγω του led πίσω.
Οπότε όταν έγινε η παραγγελία/αγορά των νέων φλας παραγγέλθηκε και μια νέα φλασιέρα LED (1 προς 1 αντικατάσταση της παλιάς)
Όταν ήρθαν τα πράγματα, έβαλα πρώτα τη φλασιέρα και δούλεψαν όλα σωστά.
Στη συνέχεια τοποθέτησα και τα led μπροστά, και δουλεύουν κι αυτά σωστά.
Οπότε δεν πείραξα κάτι.
Επίσης ο Κινέζος δεν αναφέρει πουθενά τίποτα για φλασιέρες και για "bypass"
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η μάλλον "περίπου"
Από μελέτες που είχαν γίνει πριν νομοθετηθούν τα DRL στα αυτοκίνητα βρέθηκε οτι για να είναι αποτελεσματικά τη μέρα, η φωτεινότητα τους σε πολλές περιπτώσεις έπρεπε να είναι μεγαλύτερη κι από την μεγάλη σκάλα των κυρίως φανών!
Γι αυτό και τα DRL έχουν πολύ μεγάλη ένταση τη μέρα, και πρέπει να έχουν οπτικό σύστημα που προκαλεί διάχυση της δέσμης (τύπου freshnel)
Για τον ίδιο λόγο όμως όταν νυχτώνει τα DRL ντιμάρουν. Γιατί η ένταση τους είναι υπερβολική για τη νύχτα.
Τα Κινέζικα λεντοφλας σε καμία περίπτωση δεν έχουν φως που να τυφλώνει και να χρειάζεται ντιμάρισμα για λόγους νομιμότητας.
Από εκεί και πέρα αν δω οτι είναι ενοχλητικά το βράδυ, μπορώ να βάλω ένα ρελέ που να σβήνει την γραμμή DRL αυτόματα όταν ανάβουν τα φώτα.
Θεωρητικά μπορώ να φτιάξω και κύκλωμα να ντιμάρω τα drl (αν τα ίδια τα led ντιμάρουν) αλλά σίγουρα δεν αξίζει την φασαρία.
Πάντως.. βλέποντας και κάνοντας!
Προφανώς συμπίπτει η συχνότητα του φλασέρ με την συχνότητα του ανιμεσιον των μπροστά φλας.
Αν δεν συνέπιπτε και για παράδειγμα έκοβε το ρεύμα (για να σβήσουν τα φλας) το φλασέρ ΠΡΙΝ ολοκληρώσει το ανιμεσιον το φλας, τότε δεν θα ολοκληρωνόταν, και φτου κι από την αρχή. Ή αν το φλασέρ έκοβε ΜΕΤΑ αφού είχε ολοκληρώσει το ανιμέσιον, θα προλάβαινε να κάνει και λίγο από τον επόμενο κύκλο του ανιμεσιον που επίσης θα κοβόταν κ.ο.κ.
Αν κάνεις ένα πείραμα , πάρε στο χέρι ένα τέτοιο φλας με ανιμεσιον, και συνδεσε το σε μια μπαταρία 12v σκέτη απευθείας. θα δεις ότι θα αρχίσει να φλασάρει το ανιμέσιον κανονικά, χωρίς φλασέρ χωρίς τίποτα.
Σε μικτή κατάσταση, που η μοτοσυκλέτα έχει απάνω ταυτόχρονα άλλα που ανάβουν σταθερά και άλλα που κάνουν ανιμέσιον, δεν ξέρω τι γίνεται.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό