Βάλε βολτόμετρο αν δεν έχει ήδη βάλει ο προηγούμενος κάτοχος, ώστε να παρακολουθείς ανά πάσα στιγμή τι κάνει το κύκλωμα φόρτισης.
Στο συγκεκριμένο υπάρχει ιδιαίτερος λόγος για αυτό, εκτός από τους συνήθεις.
Το συγκεκριμένο μοντέλο, όπως και το SP2 έχει ανάφλεξη με ενδιάμεσο ενισχυτή. Υπάρχει ένα κουτάκι, ΟΧΙ η ηλεκτρονική, που παρεμβάλεται μεταξύ ηλεκτρονικής και πολλαπλιαστών, παίρνει τα ασθενή σήματα εντολής της ηλεκτρονικής, και τα κάνει ισχυρά σήματα ρεύματος προς τους πολλαπλασιαστές.
Στο manual αναφέρεται σαν Converter. Συγκεκριμένα για κάθε κύλινδρο, η ηλεκτρονική στέλνει ένα ασθενές σήμα 5V στο converter. Όταν η ηλεκτρονική θέλει σπινθήρα στο μπουζί, το 5V γίνεται στιγμιαία 0V και αυτό λέει στο converter ''δωσε τάση&ρεύμα στον πολλαπλασιαστή''.
Το σύστημα αυτό είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο, αλλά έχει μια ευπάθεια, αν έχουμε πρόβλημα στα πηνία-ανόρθωση και βγάζουν λάθος τάσεις. Στην περίπτωση δε, που αυτά πεθάνουν τελείως, και η τάση της μπαταρίας αρχίσει να πέφτει , μόλις φτάσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα, κάτω από 10volt και συνεχίσουμε να οδηγάμε για πολύ ώρα ακόμα, το converter καίγεται.
Κάνει περίπου 500 ευρώ, ΔΕΝ υπάρχει κάτι άλλο να ταιριάξεις στην θέση του. Converter έχει και το VTR1000F αλλά έχει άλλο αλγόριθμο λειτουργίας και ΔΕΝ ταιριάζει.
Έχω γράψει ένα οδηγό πως να το επισκευάσεις αν καεί, εδώ >>>
http://forcev4.blogspot.com/2014/11/...0-sp1-sp2.html
Όλα αυτά θα τα γλυτώσεις, αν βάλεις ένα βολτόμετρο στα όργανα, και μόλις δεις ανωμαλία στην τάση, σταματήσεις όσο πιο γρήγορα γίνεται να το χρησιμοποιείς, μέχρι να διορθώσεις την όποια βλάβη.
Καλά χιλιόμετρα κατά τα άλλα.