Σελίδα 314 από 332 ΠρώτοΠρώτο ... 214264304309310311312313314315316317318319324 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 4.696 έως 4.710 από 4974

Θέμα: ΝΕΑ MOTO GP ΚΑΙ WSBK ΓΕΝΙΚΑ !!

Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Κοίτα πλάκα η θυγατρική της Απρίλια θα γίνει πιο γρήγορη απ την εργοστασιακή χαχαχαχαχαχαχαχαχ
    Με τον Oliveira στη 18η θέση και τον Savadori στη 22η; Πούθε εβγαλες τέτοιο υπόθεση;
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Με τον Oliveira στη 18η θέση και τον Savadori στη 22η; Πούθε εβγαλες τέτοιο υπόθεση;
    Πήραν Ντάβιντε Μπρίβιο αυτό αρκεί
    ΑΛΛΑ και οι Αμερικλάνοι δε ν χαζοί

1ο τεστ με νέες μηχανές και νέο τιμ.... μην περιμένουμε και πολλά
    ανανήψαντας

Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 13/02/2024 στις 07:49.

Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Αφηνω εδω ενα σεντονι του Mat Mladin,το εγραψε το Δεκεμβριο στη σελιδα του.Εκανα με bold το πιο σημαντικο κομματι

Before I start, I was very surprised to see 93 at the top of the time sheets after just a few hours on the Ducati . I don't think we will be hearing him at the end of next season saying he is still getting used to it. The smile on his face and his words about how much traction the bike has were telling but no surprise.
    Honda's electronics in my opinion are far from their main problem. In my opinion the chassis package is first and foremost their problem. When Marc can get the bike loaded up it's not too bad. The lack of rear entry grip and apex grip for a rider that is so unbelievably good on the front tire would be hell and it was, just ask every other Honda rider. That Honda quieted a couple of very good riders this year. When you don't have confidence in a bike that you are pushing to the limit every weekend it's a nightmare. I can tell stories of many trying to ride our SBK in the USA. It was a beast if you weren't loading it up. It did nothing right until you pushed it into a window. And it was physically demanding to do so.

Traction control doesn't give you more grip, it controls the grip you have. The motorcycle that produces more grip mechanically allows more room electronically on both entry and exit. You can have electronics coming out the wazoo but if the bike is lacking mechanical grip you are in trouble, hence why when the tires are new Marc is always in the front group, albeit with his tongue on the front guard but he is able to sniff around. The reason he can hang when the rear tire is new is the good grip the rear tire is offering on entry through initial apex and picking up the very initial throttle. In all the parts electronics are doing little. He doesn't fade mid race because he gets tired, I think he's proven that much to us over the years.
    Back in my day, I hated nothing more than the rear tire going away because I pushed the front tire hard, it was my strong point, so when the rear went away I couldn't push the front as hard and my strengths were diminished. Races are not won on the exits of corners where the electronics are controlling traction the most. Most decent motorcycle riders, even good track day guys can find the limit on the exit, but the entry and getting the bike turned at the apex is a very different story and especially over the course of a full race distance at the front of the pack.

So let's take a trip back to my Jack post a while ago when I touched on this subject. The two riders that back it in the most or in my way of looking at it, the guys who ask the most of the rear tire on entry to apex are Jack and Brad. This is a real problem when the rear tire loses some grip which inevitably happens. The pressure you put on the rear tire on the way into corners matters much. Is it possible that this style is detrimental to consistency especially in the longer races or as the tires go away. Jack has always been better for the first part of the race over the years. Brad on occasion manages to hang in there for longer but the consistency is not good from track to track. Dani is very smooth on entry and exit. The time lost in just getting the rear wheel back in line with the front as approaching the apex every lap is minute, but add it all up. The pitching of the bike that you have to contend with whilst trying to get the back inline when the front tire is already screaming bloody mercy is an issue. Trying to pull the bike into and around the turn when the rear tire is past its best is a nightmare on a bike that makes less mechanical grip then the next. I could extend on all of this and maybe one day I will but you get the drift.
    You understand that all these guys are amazing motorcycle riders and that the differences are very small at the front of the field. The difference between winning and losing is tenths. When I try to explain to people the difference between winning and losing I point this scenario out because I know it's hard to understand. If you can improve your lap time every lap, the time it takes you to blink one time, this two tenths per lap, over thirty laps you win by six seconds. In current day MotoGP, the racing is more like Moto 3 because of the electronics, so it's even more crucial to have a consistent motorcycle than it has ever been.
    Pecco’s approach to just keep putting in laps in practice on older tires, to make the bike as consistent as possible is why he is a double world champ. He is not the outright fastest rider out there but he sticks to his guns in practice, forgets the leaderboard and goes about his work and come race time he just plugs away the same as he did in practice. It's so impressive to watch.
    If it hasn't become abundantly clear already, I talk about the technical side of racing with a few years experience under my belt. I don't care which rider you are touching yourself over every weekend on TV. I think Vale is awesome, I think Marc is awesome, Fabio's pearl necklace is still killing me and Pecco a deserving double world champ and I have the utmost respect for every crazy bastard and ladies who want to go fast on motorcycles, so I appreciate everyone on here giving respect to these racers whether they are your favourite or not.
    Safe to say 93’s off season is gonna be a happy one, I hope he stays off the motocross bike and turns up healthy for race one

Και αναμεσα σε αλλα , η yamaha στα τεστ στη σεπανγκ φαινεται δυνατη.

Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Ενα ενδιαφερον στατιστικο απο την τελευταια
    μερα των δοκιμων

Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	FB_IMG_1707759465966.jpg 
Προβολές:	167 
Μέγεθος:	103,9 KB 
ID:	450588

Αυτη η Ducati ειναι μοτοσυκλετα θαυμα.Ταιριαζουν τοσα στυλ οδηγησης.Και αν ψαχνεις βρισκεις.Ο Ντι τζι απο πανω εψαξε και βρηκε τη δικια του λυση εκει που τον ειχαμε ολοι ξεγραμμενο.

Αλλος ειναι δυνατος στα φρενα,αλλος ξυνει και αυτια στο απεξ,αλλος προσπαθει μα μπει με φορα.Ολα δουλευουν!Ο Ντιτζι ολοι ειδαμε στους τελευταιους αγωνες περσι οτι προσπαθει να εχει λιγοτερα φρενα και περισσοτερη φορα στην εισοδο,κι αυτο γιατι οι Πεκο Μαρτιν Μπεζεκι (οι περισσοτεροι Ντουκατιστι βασικα) φρεναραν παρα πολυ αργα και δε μπορουσε να τους νικησει σε αυτο το κομματι.Δουλεψε λοιπον σε αλλο κομματι,με λιγοτερα φρενα και περισσοτερη φορα αλα Λορεντζο.Και τελικα του βγηκε.Περσι ο Μπεζεκι νικησε κατα κρατος τον Μαρινι στην βαθμολογια,φετος ο Ντιτζι θα του βαλει δυσκολα.

Αϊντε λιγοτερο απο μηνας εμεινε

Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Άμα έχεις περίσσιο γκάζι όλα γίνονται/φτιάχνονται στην πορεία.
    Αν δεν έχεις παλεύεις σαν τον κακομοίρη.
    Ride(s) the wind of change...

Παλαιό μέλος Το avatar του/της Parking
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Ο Σαβαντόρι είναι τέστερ θείο δεν είναι πιλότος
    Ο Φερνάντεζ είναι ο δεύτερος και θα πάρει κι αυτός εργοστασιακό στη μέση της χρονιάς

Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Xlitos Προβολή μηνύματος

So let's take a trip back to my Jack post a while ago when I touched on this subject. The two riders that back it in the most or in my way of looking at it, the guys who ask the most of the rear tire on entry to apex are Jack and Brad. This is a real problem when the rear tire loses some grip which inevitably happens. The pressure you put on the rear tire on the way into corners matters much. Is it possible that this style is detrimental to consistency especially in the longer races or as the tires go away. Jack has always been better for the first part of the race over the years. Brad on occasion manages to hang in there for longer but the consistency is not good from track to track. Dani is very smooth on entry and exit. The time lost in just getting the rear wheel back in line with the front as approaching the apex every lap is minute, but add it all up. The pitching of the bike that you have to contend with whilst trying to get the back inline when the front tire is already screaming bloody mercy is an issue. Trying to pull the bike into and around the turn when the rear tire is past its best is a nightmare on a bike that makes less mechanical grip then the next. I could extend on all of this and maybe one day I will but you get the drift.
    You understand that all these guys are amazing motorcycle riders and that the differences are very small at the front of the field. The difference between winning and losing is tenths. When I try to explain to people the difference between winning and losing I point this scenario out because I know it's hard to understand. If you can improve your lap time every lap, the time it takes you to blink one time, this two tenths per lap, over thirty laps you win by six seconds. In current day MotoGP, the racing is more like Moto 3 because of the electronics, so it's even more crucial to have a consistent motorcycle than it has ever been.
    Pecco’s approach to just keep putting in laps in practice on older tires, to make the bike as consistent as possible is why he is a double world champ. He is not the outright fastest rider out there but he sticks to his guns in practice, forgets the leaderboard and goes about his work and come race time he just plugs away the same as he did in practice. It's so impressive to watch.
    If it hasn't become abundantly clear already, I talk about the technical side of racing with a few years experience under my belt. I don't care which rider you are touching yourself over every weekend on TV. I think Vale is awesome, I think Marc is awesome, Fabio's pearl necklace is still killing me and Pecco a deserving double world champ and I have the utmost respect for every crazy bastard and ladies who want to go fast on motorcycles, so I appreciate everyone on here giving respect to these racers whether they are your favourite or not.
    Safe to say 93’s off season is gonna be a happy one, I hope he stays off the motocross bike and turns up healthy for race one
    Ο Πέκο έχει 2 ατυχίες
    -Να τρέχει στη ντουκάτι που είναι το καλλίτερο μηχανάκι μπλα μπλα μπλα και όποιος έχει τέτοιο κερδάει.
    Το γεγονός ότι κεργάει μόνο αυτός όμως εδώ και 2 χρόνια παραμένει μυστήριο.
    -Είναι στην βουρ 46 άρα είναι Τσάτσος και έχει μέσα κλπ κλπ και η ντουκάτι του κάνει πλάτες.
    Πήγα κι εγώ στη βουρ για Τσάτσος όμως και δε με πήρανε !
    Γιατί άραγε?
    Ο Πέκος είναι περίεργο άτομο. Μυστήρειο τραίνο και εννοεί κάθε λέξη που λέει
    Φυσικά μερικοί χάζουλες καταλαβαίνουν ότι θέλουν.
    Πέρσι είδε το χάρο με τα μάτια του πάντως και δε μάσησε
    Να το θυμόμομαστε αυτό κάθε φορά που τον στολίζουμε.
    Άσε που βγάζει χρόνους όποτε του κάνει κέφι

Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Parking Προβολή μηνύματος
    Ο Σαβαντόρι είναι τέστερ θείο δεν είναι πιλότος
    Ο Φερνάντεζ είναι ο δεύτερος και θα πάρει κι αυτός εργοστασιακό στη μέση της χρονιάς
    Δε διαφωνώ, αλλά και πάλι δεν έδειξαν κάποιο δείγμα ανταγωνιστικότητας ώστε να βγάλουμε το συμπέρασμα ότι θα πάει καλύτερα από το εργοστασιακό.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Ο Πέκο έχει 2 ατυχίες
    -Να τρέχει στη ντουκάτι που είναι το καλλίτερο μηχανάκι μπλα μπλα μπλα και όποιος έχει τέτοιο κερδάει.
    Το γεγονός ότι κεργάει μόνο αυτός όμως εδώ και 2 χρόνια παραμένει μυστήριο.
    -Είναι στην βουρ 46 άρα είναι Τσάτσος και έχει μέσα κλπ κλπ και η ντουκάτι του κάνει πλάτες.
    Πήγα κι εγώ στη βουρ για Τσάτσος όμως και δε με πήρανε !
    Γιατί άραγε?
    Ο Πέκος είναι περίεργο άτομο. Μυστήρειο τραίνο και εννοεί κάθε λέξη που λέει
    Φυσικά μερικοί χάζουλες καταλαβαίνουν ότι θέλουν.
    Πέρσι είδε το χάρο με τα μάτια του πάντως και δε μάσησε
    Να το θυμόμομαστε αυτό κάθε φορά που τον στολίζουμε.
    Άσε που βγάζει χρόνους όποτε του κάνει κέφι
    ε καλα δεν νικαει 2 χρονια μονο αυτος.περυσι στο τελευταιο αγωνα το πηρε και ειχε την τυχη στους τελευταιους αγωνες να εχει ατυχιες με ελαστικα ο μαρτιν...
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    ε καλα δεν νικαει 2 χρονια μονο αυτος.περυσι στο τελευταιο αγωνα το πηρε και ειχε την τυχη στους τελευταιους αγωνες να εχει ατυχιες με ελαστικα ο μαρτιν...
    Βασικά αν δεν έπεφτε και δεν τον πατάγανε ο Μάρτιν ούτε κοντά δεν θα ήταν
    Είναι άνθρωπος που μπορεί να βρει δύναμη μέσα του ν αντιδράσει και συχνά αντιδρά μειώνοντας τη ζημιά μια κακής μέρας ή ενός κακού ελαστικού
    Ο Μάρτιν είναι αμπλαούμπλας. Ανοίγει το στόμα του και δεν ξέρει τι λέει. Στην 1η αναποδιά παίζει δράμα
    Ο Μπαστιανίνι είναι πιο συγκροτημένος αλλά θα δούμε
    2η χρονιά πάντως που παίρνει πρωτάθλημα σερί και δεν είναι τύχη
    Πιστεύω ότι είναι πολύ υποτιμημένος αναβάτης και σκόπιμα οι τσίπιδες της ντουκάτι αφήνουν υπονούμενα για αυτόν για να μην τα σκάσουν
    Και καλά ο Ταρντότσι πήγε στο μποξ του Ντιτζι κι έκανε κι έρανε Αμ δεν αρκεί!
    Ας πάει ο Ταρντότσι σ όλα τα μποξ του κόσμου παίρνει πρωτάθλημα ο Ντιτζιαναντώνης ?
    Όπως και να χει 8 ντουκάτι τρέχουν όλα με πάνω του μετρίου αναβάτες αλλά ο Πέκο παίρνει τα παγκόσμια
    Και δεν είμαι καν φαν έτσι?
    Φάμπιο υποστηρίζω αλλά ότι βλέπω λέω!

Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Βασικά αν δεν έπεφτε και δεν τον πατάγανε ο Μάρτιν ούτε κοντά δεν θα ήταν
    Είναι άνθρωπος που μπορεί να βρει δύναμη μέσα του ν αντιδράσει και συχνά αντιδρά μειώνοντας τη ζημιά μια κακής μέρας ή ενός κακού ελαστικού
    Ο Μάρτιν είναι αμπλαούμπλας. Ανοίγει το στόμα του και δεν ξέρει τι λέει. Στην 1η αναποδιά παίζει δράμα
    Ο Μπαστιανίνι είναι πιο συγκροτημένος αλλά θα δούμε
    2η χρονιά πάντως που παίρνει πρωτάθλημα σερί και δεν είναι τύχη
    Πιστεύω ότι είναι πολύ υποτιμημένος αναβάτης και σκόπιμα οι τσίπιδες της ντουκάτι αφήνουν υπονούμενα για αυτόν για να μην τα σκάσουν
    Και καλά ο Ταρντότσι πήγε στο μποξ του Ντιτζι κι έκανε κι έρανε Αμ δεν αρκεί!
    Ας πάει ο Ταρντότσι σ όλα τα μποξ του κόσμου παίρνει πρωτάθλημα ο Ντιτζιαναντώνης ?
    Όπως και να χει 8 ντουκάτι τρέχουν όλα με πάνω του μετρίου αναβάτες αλλά ο Πέκο παίρνει τα παγκόσμια
    Και δεν είμαι καν φαν έτσι?
    Φάμπιο υποστηρίζω αλλά ότι βλέπω λέω!
    Κάνεις δεν αμφισβητεί το ταλέντο του ΠΈΚΟ.ΑΛΛΆ την 1η χρονια αν θυμάσαι το πήρε γιατί απαγόρευαν από τα υπόλοιπα ντουκατι να τον περνάνε. Όποιον από όλους και να διάλεγαν να κάνουν πρωταθλητή θα τον κάνανε. Τόσο απλά. Θέλανε Ιταλό με εργοστασιακο να το σηκώσει και το καταφέρανε με τους υπόλοιπους να παίζουν άμυνα. Περνούσε ο μπαστιανινι και τρέχανε στο μποξ της γκρεζινι να κάνουν παραπανονα!
    Αν το επιλέξουν και τον ντιτζι μπορούν να κάνουν πρωταθλητή.
    Ο Μάρτιν σίγουρα και ίσως ο μπαστια είναι πιο ταλαντούχοι από τον Πέκο.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

Παρόμοια θέματα

1. Moto GP και θεραπειες
    από DAYMAN στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2016, 23:53
  2. Νεα ταινία Moto GP "Fastest"
    από Joyrider στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2011, 16:44
  3. ΝΕΑ ΟΜΑΔΑ ΣΤΑ Moto Gp
    από AKIS BUSA στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 09/11/2009, 14:46
  4. Moto-Gp (Qatar)...Σάββατο και όχι Κυριακή ο αγώνας...
    από Stomu Yamashta στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2004, 01:48
  5. Moto GP 2
    από Omni στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2004, 13:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

• Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας