kanenas an8ropinos nous den mpori na silavi ke na katalavi to ti ine 8eos opios sas milai gia ton 8eo den kseri ti leei
ine san na prospa8i na sas diksis diastasis pera apo tis tris pou antilamvanosaste
den iparxi kanis ke tipota na sas didaksi na sas diksi na sas eksigisi ti ine 8eos
ke fisika oute o odios o xristos mporese na to kani afto
to oti metefere stous an8ropous tin enia tis agapis ke tis adelfosinis den simeni oti metefere ke tin enia tou 8eou
kanis anamesa mas den kseri se ti pistevi otan leei 8ee mou
edo me to zori katalavan tis enies tou xristou
o xristos otan elege na pistepsete se emena enoouse na pistepsete ta logia tou oxi ston an8ropo xristo
i papades exoun katastrepsi ke parapioisi oles tis enies tou xristou
ke eftiaksan mia 8riskia apo moni tous gia na iparxoun ke afti mesa se afti
den tous orise kanenas 8eos ke kanenas xristos os ikanos na dieonisoun ton logo tou 8eou
o opios den iparxi
iparxi mono o logos tou xristou aftou tou pnevmatos pou ir8e na enosi files ke an8ropous ke na tous ma8i tin agapi enanti tou misous ke tou polemou
i 8riskia lipon afora ta 8imata tis eklisias ke ton papadon ke ine to idio otan leme pana8inaikos olimpiakos xristianos ke lipa afora tin pragmatikotia ke tin epilogi pistis tou ka8e ena
ke den simeni oti epidi imaste poli exoume dikio etsi ine
an itan etsi o xristos den 8a itan enas ala poloi...
ine ola kataskevasmata ton an8ropon
i iparksi tou xristou exi pai strafi edo ke xiliades xronia pistevoun i 8niti (ta provata) oti 8eli o pimenas oi papades kamia sxesi me ali8ia tou xristou kamia sxesi me tin pragmatikotita tou logou tou xristou
parapioimena minimata
simferonton ton fatrion tis mafias tis eklisias
eklisia ke naos ison katastima oxi ikos 8eou
papades spoudazoun se idrimata den tous xrizi kanena pnevma ikanous na kirisoun kapion logo
xristiani ena mikro komati tou pli8ismou oxi olos o planitis
pola ekatomiria pli8ismon zoun xoris 8riskies mia xara armonika ke me pio isoropimeno kratos ke me kratos pronias ke an8ropokentriko sistima
edo akoma ke i 8riskia exi ta para8irakia tis i kompina ke to simferon kiriarxoun ke fisika kanenas 8eos ke xristos den ta evlogoun afta
ke ola ine an8ropina kamia sxesi me 8eous
ego apo tin teleftea empiria mou me ton 8anato sto nosokomio ida oti den iparxi kolasi oti tipota den exi sxesi me tis malakies ton papadon
iparxi mia terastia agnia den kseri kanenas ti leei
oloi profasizonte otidipote gia na petixoun ton skopo tous
simantiki an8ropoi i 8riskia o pro8ipourgos o mpakalis tis gitonias i kira xariklia tis diplanis portas
oloi xrisimopioun ke ton 8eo ke ton xristo gia na petixoun ton skopo tous
oi perisoteri iste 8imata mias pliroforisis ke tis fovias sas na amfisvitisete ta dedomena
masate koutoxorto ite iste morfomenoi ite zite empirika
i pragmatikotita ine alou ke kanis den ine ikanos na tin exi sta xeria tou
aftin pou tin exoun exoun terastia dinami ke fisika den tin mirazoun
se esaa dinoun papades 8riskia xristianosini i opos alios 8elete pite to xapi pou trote
ego exo na sas po oti o ka8e enas apo emas exi ke ligo 8eo mesa tou ke tin dinami tis epilogis
iste i epiloges pou kanete
ke mono i adelfosini 8a mas sosi
stis meres mas vevea merikoi tin adelfosini tin exoun pari strava ala ti na kanoume...
:rotflmao:
na zitate pantos tin voi8ia tou 8eou mpori na energopioite kapion mesa sas pou na apokrinete ke na sas voi8ai
ke kofte tis egkiklopedikes malakies peri 8riskias to melon ine edo ke o skotadismos telioni
tai kane mia xari sto eafto sou ke kane isixia me afta pou kserame den ginete tipota ke ise kseperasmenos ke me pe8amenes apopsis min antistekese den vgeni pou8ena
ine zitima xronoun na ankiro8is ise to parel8on ta 50 xronia piso se kanenan den xriazese
opos oloi mas imaste i analosimi tou melontos
kapote se merikes ekatontades xronia 8a imaste i proistoriki pou pistevame se kati pou onomazame 8eo...ke den kserame ti itan:rotflmao: