pws mporeis na vretheis me problhma apo ekei pou den to perimeneis re gamwth mou..
stamathmenos sto fanari k perimenontas erxete apo pisw mou kanonika xwris na exei dei tp mia gynaika me ena papaki k sygkrouete pisw k deksiamou me apotelesma na pesw ap ta aristera egw.mias k hmoun se orthia stash k den epiana to timoni h mhxanh efyge apo mena k etsi den eixa priblhma gia to podi alla den glytwsa to pesimo...den epatha apolytws tp k den katalaba pwstokranos ksefloydistika gia poly ligo sto panw meros tou.poly ligo omws.
otan thn rwtaw pws k giati(afou eixe kseperasei to sok) mou leei den kserw den se eida katholou KATI SKEYTOMOUN!!!!apla eleos...
h mhxanh exei sapsmena pisw fwta,deksi flas,lygise olh h pinakida,espase olos o deksios marspies mono to freno emeine k ayto ligo strabo,h deksia eksatmish gratzounistike ligo panw ap to stomio k akribws panw se ayto k to aristero manitari ap thn ptwsh den kserw an exei stravwsei katholou alla exei laskarei.elpizw na mhn exei pathei tp o levies taxythtwn giati gia ligh wra den anebokatevaze taxythtes,prepei na to doume k ayto.
mou kanene dilwsh filikh kanonika den eipe koubenta alla twra exw ena mikro agxos mhn mou arxisei ta kopsimata o empirognomonas pou tha ertei ayrio na thn dei th mhxanh...tha ton parei k tha ton shkwsei...
ayta en olighs paidia panta orthioi k prosoxh ston k@lo mas..... :rotflmao: