Ego otan to eixa me eksatmisi,filtroxoani dna me zigleroma kai granazia pigene poli kala!!
Ego otan to eixa me eksatmisi,filtroxoani dna me zigleroma kai granazia pigene poli kala!!
esi ti granazoma mou sistinis na balo??? 16??paei kala m ayto???h gianneli poso kani???
panta stin mia roda.....i souza i endo...panta orthioi!
ma epeigh prosoxi, mages exoun skotothei! taxitita, eleytheria, kratimata sti stofi!!!!!
Ego ksero oti iparxi 17..afto forao ego...
I giannelli exei 350 mazi me ton lemo.
kai posa pianeis PRAGMATIKA me afto to granazzoma????????/
ma epeigh prosoxi, mages exoun skotothei! taxitita, eleytheria, kratimata sti stofi!!!!!
125 stin dinamometrisi.
Min nomizis oti to koder tou cbr klebi poli....oute 5 xiliometra den klebi...
thx file![]()
HELLO, exei dei kaneis thn eksatmisi pou bgazei h Malossi gia to 125? Thn ida exthes se ena filo ke epatha plaka. Olokliri, xoris diafragmata,me tapa pou benobgainei ke epikalipsi Titaniou. Ena klick pano apo otidipote exei bgei..![]()
Nikos
sobara niko?? an boreseis rota ton filo soy poso tin pire + an dinei dinami..![]()
Tin exo di ki ego se bitrina magaziou.
Kali fenete apo piotita alla me xalage pou den eixe tipota pano.. (isos kai na eixe alla na min 8imame kala...)
dld ti na exei apo panO???????paides kserete mipos an dinei tpt hp?? h mono gia ixo einai???
Καλησπέρα!
Ερώτηση..Έχει βάλει κανένας στο cbr του πίσω λασποτήρα στην ρόδα με φαρδύτερο λάστιχο....;Μπαίνει η βρίσκει....;
Hello,
Opos koitas tin eksatmisi apo piso exei xaragmeno to liontari tis malossi. Den ti dinamomertrise akoma alla prepei na dinei an fantasteis oti ine olokliri kai to cbraki ine apo th mama poli katapiesmeno. Autos eina euxaristimenos..![]()
Nikos
FILARA NIKO GIA PES KAI TIMH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
400 hot hot euros:a13:
Nikos
ox ox......toulaxiston ta axizi ta leyta ths?????aaa kai kati allo.ego ixa bali mia exatmisi daytona sto cbr alla mono to teliko xoris na allakso ton lemo...dld an allaxo mia exatmisi OLH tha dosi poli parapano????toso poli katapiezete me ton mamisio ton lemo h cbr???????????????????????????????????????????????????????????/
![]()
![]()