Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: newbie σε μηχανές

  1. #1
    lavey

    newbie σε μηχανές

    τον τελευταίο καιρό βλέπω πολλές παρέες με μηχανές street να οργανώνονται και να πηγαίνουν εκδρομές και μάρεσε σαν ιδέα και φαντάζομαι σαν εμπειρία θάναι πολύ ενδιαφέρουσα. επειδή όμως είμαι τελείως άσχετος θα ήθελα να μάθω βήμα βήμα απο την αρχή (δίπλωμα) τι πρέπει να κάνω για να φτάσω να δοκιμάσω αυτή την εμπειρία.

    ξεκινάω με μερικές ερωτήσεις.

    απότι έχω ακούσει ανάλογα την ηλικία μπορείς να πάρει δίπλωμα για μηχανάκι μέχρι κάποια κυβικά και μετά απο κάποια ηλικία και μετά για μηχανή ανεξάρτητα απο κυβικά ίππους κλπ. ποιές είναι αυτές οι ηλικίες λοιπόν? (ξεκαθαρίζω ότι δεν ενδιαφέρομαι για παπί ε! ταξίδι είπαμε να κάνουμε )

    άν κάποιος έχει δίπλωμα για αυτοκίνητο πρέπει να ξαναδώσει σήματα? (αν κάποιος έχει ελληνικό δίπλωμα για αυτοκίνητο και μένει στην γερμανία μπορεί να έχει δίπλωμα γερμανικό για μηχανή ή πρέπει να έχει ένα και μόνο δίπλωμα και για τα δύο?)

    τα μαθήματα και η εξέταση τί περιλαμβάνουν?ποιά είναι η όλη διαδικασία?

    πότε μια μηχανή θεωρείτε γρήγορη? (απο ποιά κυβικά και ποιά άλογα?)

    αυτά προς στιγμήν και ελπίζω η κουβέντα να πάει παρακάτω

  2. #2
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    18-21 33 αλογα
    μετα τα 21 οδηγας απεριοριστων ιππων..

    αν εχεις 2 χρονια το διπλωμα των 33 ιππων αναβαθμιζεται αυτοματα χωρις εξετασεις..

    για το διπλωμα δεν ξερω..λογικα αν βγαλεις διπλωμα γερμανικο-ευρωπαϊκο οδηγας και στην ελλαδα..

    εισαι σιγουρος οτι μιλας για street μηχανες ή μηπως για supersport?..τεσπα αυτες συγχεονται καμια φορα..γρηγορη μηχανη ειναι υποκειμενικη εννοια..ωστοσο για πρωταρης αν θες καινουργιο μοντελο να προτιμησεις καποιο 600αρι..cbr 600 ας πουμε
    γινε λιγο πιο συγκεκριμενος
    ωστοσο ss μηχανες δεν ειναι οτι βολικοτερο για εκδρομη..εχω ταξιδεψει συνεπιβατης και μετα απο ωρα κουραζεσαι αρκετα