Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Πωπωωωωωω!!!

Μαύρος και Άραχνος Το avatar του/της darkCount

Πωπωωωωωω!!!

Πωπωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    "It's been going on for some years now. My hands never seem to leave the keyboard, my eyes never seem to leave the screen. Days and nights go by in a blink of an eye. I work in a constant state of hyperstimulation, a by-product of youth and perfect knowledge, connected to a cyberspace console that projects my conscience into the artificial illusion of the core. Time is fluid around me. I am now part of a bigger whole. I now look but do not see, I now touch but do not feel. Streams of infinite data pass through me as if I were transparent. Its a whole new world in here..."

And then the phone rings. It's a friend, one who hasn't forsaken me yet. I'll be going out tonight.

I can't wait to go back online...

OXI ΡΕ ΦΙΛΕ!!!!!!!!!!
    ΤΕΤΟΙΑ ΖΗΜΙΑ;;;;

Πωωωωπωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!

Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	akrapo3.jpg 
Προβολές:	200 
Μέγεθος:	33,8 KB 
ID:	2231
    "It's been going on for some years now. My hands never seem to leave the keyboard, my eyes never seem to leave the screen. Days and nights go by in a blink of an eye. I work in a constant state of hyperstimulation, a by-product of youth and perfect knowledge, connected to a cyberspace console that projects my conscience into the artificial illusion of the core. Time is fluid around me. I am now part of a bigger whole. I now look but do not see, I now touch but do not feel. Streams of infinite data pass through me as if I were transparent. Its a whole new world in here..."

And then the phone rings. It's a friend, one who hasn't forsaken me yet. I'll be going out tonight.

Όνομα:	akrapo1.jpg 
Προβολές:	194 
Μέγεθος:	31,2 KB 
ID:	2232

Πωωωωπωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!

Όνομα:	akrapo2.jpg 
Προβολές:	191 
Μέγεθος:	32,2 KB 
ID:	2233

αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    ΚΑΛΟΟΡΙΖΙΚΗ Η ΑΚΡΑΠΑ ΚΑΙ ΣΒΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΗ ΑΘΗΝΩΝ ΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ!!!!!!!!!!!!
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

Πωωωωπωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!! Πωωωωπωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!

ps. Ennoeite oti san monimos outlaw pleon...diagrafw perioxes kai wres kykloforias...alla who cares!

αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ..................................
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

...Gabson... Το avatar του/της haskosktm
    kaloriziko re file
    H akrapofski einai k@ula, oso anoigeis to gkazi toso se k@ulnei.........

to mono problima re file einai oti 8a sou kapsei to aristero sou flas... den kserw an eei tuxh kai se allous alla emena toulaxisto auto mou ekane....

ante kai kali sunaulia

Αφροτζιξ Το avatar του/της afrotwin
    PO PO !!!!!!!

Όνομα:	zundap.jpg 
Προβολές:	135 
Μέγεθος:	66,1 KB 
ID:	2237
    Αφροτζιξ.kata tin nona druna

Αφροτζιξ Το avatar του/της afrotwin
    PO PO PO

Όνομα:	zundapb.jpg 
Προβολές:	133 
Μέγεθος:	26,7 KB 
ID:	2238
    Αφροτζιξ.kata tin nona druna

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Ma ti malaka einai ayto to paidi!!!:rotflmao:

Ma lew...den exei petaxtei na pei tpt apo to prwi?! Periergo!!

Geia sou re Afrotwinky!! Se paradexomai...kalo!

πρωην μελος Το avatar του/της idi
    popo(s) xaxaxaxaxaxa:rotflmao: :rotflmao:

Ante.....ΠΩΠΩ! kyriolektika to kanate to post!

Xalali sas bre!! Den akouw tpt...mono th melwdia ths Akrapo...
    Kai gia na mhn ksexniomaste....Πωπωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!

Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
    PO PO !!!!!!!

xa xa a xax xa xa xaxa xa xa xa xaxa xa ax ax xa ax xa axax xa
    axa
    xa
    xa
    xa
    xa xa ax ax ax xa

re emeis me ta africa exoume poly humor leme