Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Wr - Dt/wr

Wr - Dt/wr

μπορει καποιος που γνωριζει πραγματικα να διευκρινισει τις διαφορες των μοντελων γιατι παντα γινεται ενα μπερδεμα με αυτα τα μοντελα και για να ξερουμε τι να κοιταξουμε πριν αγορασουμε.
    οποιος μπορει να διευκρινισει το καθε μοντελο με φωτογραφια.

και οσο για τα κυβικα? απο οτι ξερω βγαινει WR χωρις πινακιδα 250cc ...με πινακιδα βγαινουν 200αρια, βγαινουν 200αρια WR και 200αρια WR/DT ??? η τα 200αρια ειναι μονο WR/DT?

Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Αν θυμάμαι καλά βγαίνανε και 200άρια WR με πινακίδα αλλά χωρίς κλειδιά και με διαφορετικά ηλεκτρονικά. Χωρίς φλασάκια επίσης νομίζω.
    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Υπάρχουν:

DT200

DT200R

Σχεδόν ίδια με μικρές διάφορες από χρόνια σε χρόνια. Είναι το πολιτικό μοντέλο με τρομπα και δοχείο λαδιού για την μίξη.

DT230 Lanza

Λίγο πιο χαμηλό από τα προηγούμενα με δυνατοτερο κινητήρα και αλλά όργανα νομίζω.

DT200 WR

Μοντέλο πιο βουνισιο αλλά όχι καθαρόαιμο όπως το WR. Εξακολουθεί να έχει τρόμπα και δοχείο λαδιού κάτω από το αριστερό πίσω πάνελ. Έχει και ανάποδο μπροστινό όπως το WR.

WR200

Καθαρό εντουρακι με πιο δυνατό κινητήρα από το DT/WR. Δεν έχει τρόμπα και δοχείο λαδιού.

Όλα έχουν πινακίδες

Τα WR250 είναι πολύ πιο σύγχρονα μοντέλα και δεν νομίζω να έχουν σχέση με την συζήτηση.

Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAG/FMX
    Ειχα 4 χρονια DT/WR 200
    k
    5 xronia Wr 200
    Συμφωνω με τον απο πανω εκτος οτι το WR 250 υπηρχε απο τοτε δηλαδη το 1990 κ ηταν σαν το WR 200 απλα ηταν 250 δυχρονο κ εβγαινε σε ασπρο μπλε .......
    love will save the planet,hate is a good start.

ωραια...αλλα ρε παιδες το DT/WR 200 και το WR 200 εμφανιση ειναι ιδια? γιατι το DT το απλο εχει μεγαλη διαφορα...

Παλαιό μέλος
    Εχω την αισθηση πως dt200wr kai wr200 ειναι το ιδιο μηχανακι απλως το δευτερο δεν εχει τρομπα λαδιου, φλας, στοπ και τετοια παρα μονο φως μπροστα απλως τα βγαζαν πινακιδα με λαμογια ως dt200wr ενω ηταν στην πραγματικοτητα για βουνο μονο.
    Χωρις να ειμαι σιγουρος.

HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    ΤΟ βρήκα σε κάποιο site (http://www.yamahait.com.au/forum/)

Ρίξε μια ματιά γιατί έχει πολλές πληροφορίες για τα DT & WR

WR200 - DT200WR: The differences
    --------------------------------
    Hello everyone! I decided to post this thread, understanding that most people don't even know the existence of the DT200WR (will be mentioned as DT on from now). Beginning the list of differences:

- Frame numbers: DT 3XP whiile WR 4BF
    - CDIs: yamaha provides 3 different CDIs for the DTs and another for the WR. Apart from a plug (differs in shape, same cables) i have seen no problem in interchanging them.
    - DTs have a thicker base gasket (between the case and cylinder)
    - DTs have shorter first gear
    - DTs came with metal gas tank while the WRs with a plastic one.
    - DTs had a street bike equipment such as side stand switch, indicators, stop light switch, full odometre with speed readings and four indicating lamps, hi-lo beam, mirrors, passenger rear sets, full plate holder with the light on it (not on the rear fender)
    - DTs have an oil pump, WRs only don't.
    - DTs came with 13/43 drive while the WRs 13/52
    - DTs carb has a hole drilled on the side for the oil.
    - DTs had a lower seat (less foam in it)
    - Big difference: DTs from 92-on had fully adjustable front fork while the WRs didn't

Even the engine cases on both bikes are stamped 3XP. The whole engine comes from the DT200R (3ET-2YY) one, which is based on the DT200R (37F) which is based on the IT 200.
    The original idea was to built a trail bike capable ofwinning an enduro race, racing against the 125s taking advantage of the better low rpm torque and easier to control hp. So they installed the engine of DT200R (after many mods like clutch system, electrics and mainly porting) on aY Z125 '89 frame and shocks.
    In my personal opinion WR200/DT200WRs are the most beautiful bikes ever created (like a motocross bike when seeing it from the side or back)
    This is all I can remember for now. I'll come back to it if i remember something more.
    ---------------------------

ωραιος φιλε σ'ευχαριστω πολυ

Νέο μέλος
    Τελικά το WR έχει πιο δυνατό κινητήρα απο το DT/WR ?

Παλαιό μέλος Το avatar του/της balakia
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeNNinhA Προβολή μηνύματος
    ΤΟ βρήκα σε κάποιο site (http://www.yamahait.com.au/forum/)

Ρίξε μια ματιά γιατί έχει πολλές πληροφορίες για τα DT & WR

WR200 - DT200WR: The differences
    --------------------------------
    Hello everyone! I decided to post this thread, understanding that most people don't even know the existence of the DT200WR (will be mentioned as DT on from now). Beginning the list of differences:

- Frame numbers: DT 3XP whiile WR 4BF
    - CDIs: yamaha provides 3 different CDIs for the DTs and another for the WR. Apart from a plug (differs in shape, same cables) i have seen no problem in interchanging them.
    - DTs have a thicker base gasket (between the case and cylinder)
    - DTs have shorter first gear
    - DTs came with metal gas tank while the WRs with a plastic one.
    - DTs had a street bike equipment such as side stand switch, indicators, stop light switch, full odometre with speed readings and four indicating lamps, hi-lo beam, mirrors, passenger rear sets, full plate holder with the light on it (not on the rear fender)
    - DTs have an oil pump, WRs only don't.
    - DTs came with 13/43 drive while the WRs 13/52
    - DTs carb has a hole drilled on the side for the oil.
    - DTs had a lower seat (less foam in it)
    - Big difference: DTs from 92-on had fully adjustable front fork while the WRs didn't

Even the engine cases on both bikes are stamped 3XP. The whole engine comes from the DT200R (3ET-2YY) one, which is based on the DT200R (37F) which is based on the IT 200.
    The original idea was to built a trail bike capable ofwinning an enduro race, racing against the 125s taking advantage of the better low rpm torque and easier to control hp. So they installed the engine of DT200R (after many mods like clutch system, electrics and mainly porting) on aY Z125 '89 frame and shocks.
    In my personal opinion WR200/DT200WRs are the most beautiful bikes ever created (like a motocross bike when seeing it from the side or back)
    This is all I can remember for now. I'll come back to it if i remember something more.
    ---------------------------
    δεν τα λεει ολα σωστα,το δικο μου wr 4bf εχει μπροστιν μαμα πληρως ρυθμιζομενο,καμια λαμογια,ολα βγαζανε πινακιδα νομιμοτατα μιας και ειναι εντουρο μηχανακια και οχι μοτοκρος,τωρα στο θεμα δυναμης νομιζω οτι ειναι λιγο δυνατοτερα τα wr(αμελητεα διαφορα)αλλα και πιο νευρικα.
    ΣΚΟΝΗ ΠΕΤΡΕΣ ΛΑΣΠΗ ΟΛΗ ΜΕΡΑ......
    ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΤΗΤΕΣ

hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeNNinhA Προβολή μηνύματος
    Υπάρχουν:

Τα WR250 είναι πολύ πιο σύγχρονα μοντέλα και δεν νομίζω να έχουν σχέση με την συζήτηση.
    http://p1.bikepics.com/2009/11/09/bi...26126-full.jpg

ήταν στην ίδια κατηγορία(ψευδοεντουρο) με τα KDX,RMX,CRM 250 φθάναν περίπου τα 40HP (δυνατότερα σιγκριτικά με τα 200αρια)
    you rise you fall you're down then you rise again

It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    φθάναν περίπου τα 40HP
    Ψυχραιμίααααααααααααααα....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Ψυχραιμίααααααααααααααα....
    για δες
    http://www.bikez.com/motorcycles/hon...50_ar_1998.php
    (ονομαστικούς πάντα)
    you rise you fall you're down then you rise again

Νέο μέλος
    Μήπως ξέρει κανείς τι συμβατότητα υπάρχει στα ανταλλακτικά μεταξύ των 3ET και 3XP ?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

1. Dt-wr 200
    από Bill 2-stroke στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2006, 13:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

• Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ