Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Άπειρος οδηγός ψάχνει μηχανή (και βοήθεια)!

  1. #1

    Άπειρος οδηγός ψάχνει μηχανή (και βοήθεια)!

    Γειά σας
    Με λένε Γιάννη είμαι 24ων και μένω Αθήνα. Από το 19 μου έχω δίπλωμα αυτοκινήτου και από τα 20 οδηγώ ένα 1600 toyota carina e, με το οποίο έχω κάνει 110.000 klm τα περισσότερα στην εθνική.
    Είμαι νέος στην παρέα σας και ανοίγω αυτό το thread για να ζητήσω τα φώτα σας σχετικά με την αγορά της 1ης μου μηχανής. Μόλις πήρα το δίπλωμα για απεριόριστά και η μόνη εμπειρία που έχω από μηχανές είναι με το cb500 όπου έκανα και τα μαθήματα και ένα παπί astrea συνολικού χρόνου οδήγησης 1ας ώρας. Δηλαδή με λίγα λόγια είμαι άσχετος.
    Γενικά προσανατολίζομαι σε on-off και κάτι ψηλό, κυρίως λόγω σωματότυπου (2.03m και 150kg παλαιός αρσιβαρίστας γαρ). Το μηχανάκι προορίζεται για καθημερινή χρήση (δουλειά και βόλτες) χωρίς όμως να εξαιρώ και μικρές εκδρομούλες (300klm).
    Η σκέψη μου είναι να πάρω μία μεταχειρισμένη ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ μηχανή (μέχρι1500 ευρώ) για το λόγω του ότι είμαι άπειρος και σίγουρα θα φάω σαβούρες, τουλάχιστον να μην κλάψω και τα λεφτά μου 0. 'Eπειτα (σε κανα χρόνο) αφού πάθω και μάθω, πάμε και σε κάτι πιο καλό.
    Με αυτή τη λογική έχω δει:
    1)Honda Transalp 400.Υπάρχουν αρκετά. Όμως θα με πηγαίνει το μηχανάκι;
    2)Honda Transalp 600. Λιγότερα σε αγγελίες στα χρήμτα που ψάχνω και το σκέφτομαι στην περίπτωση που δεν παίξει το ΤΑ400
    3)Suzuki Freewind. Είναι πιο κοντό νομίζω για μένα. Πάντως ιδιοκτήτες του μου έχουν πει πολύ καλά λόγια. Στα χρήματα αυτά υπάρχουν πιό καινούργια απο τα ΤΑ. Υπάρχει τρόπος να ψηλώσει;
    4)Kawa KlE 400-500. Σαν μηχανάκι δεν πρέπει να μου ταιριάζει

    Απο εξοπλισμό είμαι κομπλέ (κράνος, μπουφαν)

    Τώρα καληνυχτώ γιατί αύριο δουλεύουμε!

    Θα περιμένω τη βοήθειά σας
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  2. #2
    προτείνω africa twin

    εδώ μπορείς να ρίξεις μια ματιά http://www.car.gr/classifieds/bikes/...o=&cr=&hi=&ag=


  3. #3
    Καλώς τον φίλο!!