Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: αγορα μηχανης απο αρχαριο.βοήθεια!

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/06/2010
    Μηνύματα
    17

    αγορα μηχανης απο αρχαριο.βοήθεια!

    γεια σας και απο μενα,καινουριος στην παρεα

    επειδη η κατασταση στην αθηνα δεν παλευεται πλεον αλλα κυριως επειδη τα εξοδα μετακινησης λογω βενζινης εχουν γινει αφορητα,μπηκα κι εγω στη σκεψη να σκεφτω διτροχο.Από μικρός βέβαια γουστάρω τις μηχανές αλλά η αλήθεια είναι ότι με φόβιζε περισσότερο η σκέψη ότι είμαι 100% εκτεθειμένος στους άλλους παρά το ότι δεν είχα εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Μετά λοιπόν από 16 χρόνια οδήγησης αυτοκινήτου σκέφτομαι σοβαρά να αγοράσω μηχανή.

    Και τώρα το ερώτημα-κουιζ:είμαι εντελώς άσχετος (το μόνο δίτροχο που ξέρω να οδηγώ είναι το ποδήλατό μου) και τα οικονομικά μου δυστυχώς είναι περιορισμένα-μέχρι 2000€.Θα προτιμούσα κάτι μεταχειρισμένο σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση αφού μπορεί και λόγω τις ασχετοσύνης μου θα έχουμε και ζημιές.Οπότε έτσι, δεν θα σκάσω και πολύ. Στη συνέχεια βλέπουμε για μεγαλύτερο. Θα το κρατήσω τουλαχιστον 2 χρόνια. Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ εθνική και αττική οδό, αν και ανά πάσα στιγμή αυτό μπορεί και να αλλάξει. Θα το ήθελα λοιπόν για τη μεταφορά μου στη δουλειά, καμιά βολτίτσα,μπανακια το καλοκαίρι κτλ

    Περισότερο μου αρέσουν τα σ.μοταρντ τύπου χτ, dr κτλ. Καταλαβαίνω ότι με αυτά που θέλω πηγαίνω στην κατηγορία των 125 cc. όχι παπιά-σκούτερ. Και ρωτάω λοιπόν:θα με δυσκολέψει, θα μπορεί να με βγάλει και λίγο πιο έξω από αθήνα, θα με βολέψει όσον αφορά τον σωματότυπό μου (1,85 ύψος, 85 κιλά)????Κατανάλωση ? (Πολύ βασικό)

    Όλες οι προτάσεις δεκτές....με ανυπομονησία...

    Υ.Γ. Λογικά κάποιοι θα προτείνουν για μεγαλύτερο. Παρόλο που είμαι άσχετος από οδήγηση μηχανής, έχω τον τρόπο να ελέγχω τον εαυτό μου και την τρέλλα μου καθότι είμαι και 34,αρκετά ώριμος νομίζω. Το θέμα που περιορίζει λοιπόν είναι το οικονομικό!!

    Ευχαριστω όλους εκ των προτέρων

  2. #2