Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 69

Θέμα: Tα μαστορια,τα βαπορια και τα ......γαλανα μπολντορια......

  1. #1

    Tα μαστορια,τα βαπορια και τα ......γαλανα μπολντορια......

    «Μακρια από αυτά.Αυτα να λειπανε θα’μασταν μια χαρα»

    Αυτές τις κουβεντες ενός γραφικου τυπου του ’70 θυμηθηκα όταν ειδα το CB750F της φωτο.Τα μαστορια δεν τα χωνευε από’όταν η γυναικα του τον αφησε για χαρη του συνεργειατζη του.Τα βαπορια απ’όταν του πιαστηκε η βερα σε μια μπουκαπορτα και εμεινε με ένα δακτυλο μειον.Και τα γαλανα μπολντορια από την βραδια που ένα από δαυτα του’ριξε μια κολωνα στην Αυρα ,τερματιζοντας την κυριαρχια της μαυρης
    Kawasaki του.

    Οι Honda CB 750/900F ηταν οι δημοφιλεστερες superbikes της πενταετιας ’78-83.Τοτε που φτιαγμενα γιαπωνεζικα τετρακυλινδρα σαρωναν τις νυχτες στο Ροσινιολ και στην ολοκαινουργια τοτε παραλιακη λεωφορο Ποσειδωνος.Οι τετραβαλβιδες κεφαλες,η εμφανιση και βεβαιως το ονομα,τις εκανα εξαιρετικα δημοφιλεις στην Ελλαδα.






    Το 1978 το Bol’d’Or 750 διαδεχτηκε την CB750F2 την τελευταια εκδοση της CB750 του ’68.Ηταν το πρωτο τετραβαλβιδο στην κατηγορια του και για δυο μολις χρονια,μεχρι την εμφανιση του GSX750,το ταχυτερο.Τα Suzuki εστριβαν καλυτερα από τα Honda.Η GSX διεθετε και το πρωτοποριακο 15 χρονια πριν-αλουμινενιο «τετραγωνο» ψαλιδι που περιοριζε τα γλυστριματα του πισω μερους.Ομως φωτα,ντεποζιτο,σελα και ουρα εμοιαζαν να εχουν σχεδιαστει από Γιαπωνεζο με αδυναμια στο σακε, δημιουργωντας ένα συνολο ανικανο να σταθει διπλα σε ένα Bol’d’Or.Βεβαια οι μετατροπες τοτε ηταν στην ημερησια διαταξη,οποτε ευκολα ένα μπολντορι μπορουσε να γινει ταχυτερο από τα ΤζιΕςΕξ.Αυτο που εμενε συνεπως ηταν η ομορφια και το ονομα γιάυτο και τα Μπολντορια εγιναν οι Βασιλιαδες Της Καφετεριας.

    Παραλληλα με το 750 παρουσιαστηκε και το 900 με 95 ιππους.Το 900 αφησε εποχη ως φονεας γιγαντων,αφου φτιαγμενα εννιακοσαρια συχνα περνουσαν χιλιαρια Kawasaki και 1100 Suzuki.Ηταν η μοναδικη επιλογη για οποιον ηθελε την δυναμη των χιλιαριων και το κρατημα των 750,γιάυτο και εγινε τεραστια εμπορικη επιτυχια.

    Όμως από τη μια τα Katana και τα Kawasaki GP 1100 και από την άλλη η διαπιστωση ότι το εξακυλινδρο CBX ηταν ακαταλληλο λογω βαρους για να εξελιχθουν σε supersport,η Honda μπηκε το ΄81 στο παιχνιδι των κυβικων με το CB1100R ,την πρωτη ρεπλικα αγωνιστικης εξ ανατολων (παγκοσμιως ηταν η Ducati 900 SS Mike Hailwood ).
    Ακολουθησε η κατά 40% φθηνοτερη CB 1100 γνωστη και ως Super Bol’d’Or .

    Ενα θηριο 110 ιππων και 250 κιλων.Το 1982 τα Bol’d’Or απεκτησαν ένα πανεμορφο φερινγκ και τον κωδικο F2.Συνεχισαν όμως να υστερουν σε οδικη συμπεριφορα και αρχισαν να πεθαινουν με την εμφανιση της σειρας GPZ ,οποτεκαι η ιδια η εταιρεια τα αντικατεστησε με τα CBX 750.Μοτοσυκλετες που ηταν μεν συμφωνες με το πνευμα της εποχης,ηταν όμως και πιο ξενερωτες συγκρινομενες με τις προκατοχους τους .Πιο αξιολογα από μεριας Honda ηταν τα VF 750 F που παρουσιαστηκαν την ιδια εποχη.

    Oldies but Goodies


    Δεκαπεντε χρονια πριν η μοτοσυκλετα περνουσε την χρυση της εφηβεια στην Ελλαδα και ηταν απαραιτητη για οποιον ηθελε να είναι μεσα στα πραματα.Αδιανοητο να πας για καφε χωρις κατι εντυπωσιακο και θορυβωδες.Δεν υπηρχαν τοσα διαφορετικα χομπυ και ενδιαφεροντα για να ασχοληθει κανεις.Σημερα άλλος τρελλαινεται με το μπασκετ,άλλος πεταει γαρδενιες σε σκυλια,άλλος ασχολειται με υπολογιστες και διαδικτυακα συστηματα.Τοτε τα αυτοκινητα ηταν ακριβα ,computers δεν υπηρχαν και η διασκεδαση ηταν Κυριακη στο γηπεδο,καφετεριες,φλιπερακια,καμμια συναυλια και Disco.

    Η μοτοσυκλετα φουντωνε,ιδιως στις πιο λαικες συνοικιες,οπου αποτελουσε και την μονη διεξοδο στην μιζερια της γειτονιας.Ουτε καμακι δεν μπορουσες να κανεις διχως γκαζι.Τι να της πεις δηλαδη της γκομενας ,παμε στην Αυτοκινηση (το λεει και η λεξη) με το λεωφορειο.

    Βραδυ Σαββατου ξεκιναγαν τα 750 με σελες Gluliari και ξεταπωτες Marving από τις γειτονιες της Β’Πειραιως για το ‘El Greco’ στα Ταμπουρια ,το ‘Allegro’στην πλατεια Μεμου.Σε άλλες μεριες τα Jax donuts,τα πατινια-άλλο ένα must των ’80 που εσβησε-και παραδοσιακα ζαχαροπλαστεια ,όπως ο Λεντζος στο Παγκρατι ,το BlueBell στο Ψυχικο,ο Αλεκος στην Πολιτεια γινονταν πασαρελα για μοτοσυκλετες.

    Αντιστοιχα οι μηχανες από τα Μεσογεια,Παλληνη,Σταυρο,Γερακα ,Αγια Παρασκευη αραδιαζονταν στο Χαλανδρι εξω από τα Speedy και την Ombre.Αλλα οπου και αν πηγαιναν,οποια ευθεια και αν ειχαν κοντα την Αυρα,την Παραλια,το Υγειας ,την Κυμης-το θεαμα ηταν ιδιο η γκαζιερα να κανει ‘τακ’ από το βιαιο ανοιγμα και το ναιλον ‘Γιοκοκλαμα’ να γλειφει τα πεζοδρομια ,μια αριστερα μια δεξια μεχρι να κουμπωσει η τεταρτη να αρχισουνε να ισιωσουνε.Με το που εμπαινε η πεμπτη ,ξεκιναγε το ελαφρωμα του μπροστινου και η καρατιμονα ανεκαλυπτε το RAVE δεκατοσα χρονια πριν τους νεγρους DJ’s. Για τελειωμα ειχαμε το κλεισιμο του γκαζιου και ,μιας και ολοι δουλευαν με πλουσια μειγματα,ατελειωτα σκασιματα από τις εξατμισεις ελευθερας-BAZANI HOOKER-και εκεινες τις μαγικες μαυρες σωληνες με το νικελενιο ταμπελακι Devil που και νεκρους ανασταινουν.


    Οι θρυλοι των μπολντορ είναι πολλοι.Στην Παραλια λεγανε για ένα 900 που ειχε κοψει ένα ταξι στην μεση στη δευτερη αριστερη μετα τον Φλοισβο πηγαινοντας για Πειραια.Υπηρχε και ένα άλλο με μια μαυρη Kerker που ξεκιναγε χαραματα από το φαναρι του Υγειας στην Κηφισιας και το ακουγανε μεχρι που περνουσε μπροστα από την Παναγια των Βλαχερνων,την εκκλησια μετα το φαναρι του Αντεννα.
    Κατά μια εκδοχη και το ανεκδοτο «Δευτερα-Τριτη Τεταρτη ΣΟΥΖΑ,Πεμπτη-Παρασκευη-Σαββατο-Κυριακη στο ΚΑΤ» αναφερεται σε Bol’d’Or.
    Θυμαμαι ακομα με λεπτομερειες μια δηιγηση για ένα κοκκινο 900F2 που πηρε παραμαζωμα γυναικοπαιδα,χηρες,ορφανα και λοιπο αμαχο πληθυσμο σε ένα μαναβικο που ειχε την ατυχια να βρισκεται στην εξοδο μιας ανοικτης παρατεταμενης στην Αλσουπολη. Αλλωστε και στην ταινια που αγαπησαν οι απανταχου Καμικαζι,
    «Η Πολη Ποτε Δεν Κοιμαται» του Ανδρεα Τσιλιφωνη,Bol’d’Or πρωταγωνιστουσαν..


    ---Καβαλα παν’στην Εκκλησ’α---


    Η θεση οδηγησης είναι από τις πιο ανετες που εχω οδηγησει ποτε.Τα ποδια και τα χερια πεφτουν σε φυσικοτατες γωνιες στο τιμονι και τα μαρσπιε.Ο κινητηρας δουλευει πολύ πολύ ομαλα,εκτος από το ρελαντι οπου υπαρχει μια αμυδρη τραχυτητα,ετσι για να ξυπναει τα αιματα.Πρεπει να οφειλεται στην εξατμιση που είναι και το μονο μη αυθεντικο σημειο της μοτοσυκλετας.Και αυτές οι 4 σε 1.Εγω πεθαινω για τον ηχο που κανουν τα V-2 90 μοιρων,είναι ο πιο αριστοκρατικος που υπαρχει.Ομως όπως και ο αμερικανικος αυτοκινηταδικος V-8 είναι πιο μαγκιορικος από τον αναμφιβολα ευγενεστερο-ιταλιανικο V-12,ετσι δεν υπαρχει πιο αλητικος ηχος από τις 4 σε καμμια των αεροψυκτων γιαπωνεζικων τετρακυλινδρων, ΤΕΛΟΣ.Εως τις 5000 στροφες ο κινητηρας δουλευει σαν του CB 750 του ’68.Απο κει και πανω αναλαμβανουν οι επιπλεον βαλβιδες,με καλη εκκινηση και αλλαζοντας σον κοφτη,περνας με 160 παρα κατι την πρωτη γεφυρα της Βουτας.

    Η μοτοσυκλετα είναι πολύ ευελικτη και δεν προβληματιζει στην κινηση της Πολης.Ομως αν δοκιμασεις να ακολουθησεις καποιον γρηγορο με συγχρονη μοτοσυκλετα,θα ανακαλυψεις παραυτα ποσο πολύ εχουν εξελιχθει οι μοτοσυκλετες από το 1978.Εκφρασεις του στυλ « κουναει», «λαστιχαρει», «ψαλιδιζει»και αλλα τετοια χαρμοσυνα και ελπιδοφοραειναι το καθημερινο λεξιλογιο των Bol’d’Or.Το ολο πανηγυρι εχει πολύ πλακα ,αν δεν βιαζεσαι..Οι τετρακυλινδρες μοτοσυκλετες του ’70σε συνδυασμο με τις εξαιρετικες δημιουργιες των εργολαβων δημοσιων εργων ,καθορισαν και επεβαλλαν ένα συγκεκριμενο στυλ οδηγησης-χωρις αυριο-που πολλοι αποκαλεσαν Greek Tarzan Style.Γι’αυτό και τοτε ευδοκιμουσαν τα σκελετωμενα,οι μοτοσυκλετες με τα εξωτικα πλαισια όπως Harris,Martin,Egli.Με ένα Bol’d’Or σε δρομο με συνεχεις στροφες ακομα και ένα Virago μπορει να σε βαλει σε μπελαδες αν αποφασισει να σε περασει.

    Συνηθες βελτιωσεις αποτελουσαν ιταλικα πισω αμορτισερ και γεφυρες πηρουνιου.Τα φρενα ηταν μετρια όταν παρουσιαστηκε της συγκεκριμενης μαλιστα που ειχα για γνωριμια,ειχαν τελειωσει πριν απο μηνες,με αποτελεσμα κάθε προσπαθεια για γρηγορη οδηγηση να μακραινει τα χερια και να ιδρωνει το σβερκο.Περιοριστικα σε νωχελικες τσαρκες στις νυχτερινες διαδρομες της Αθηνας.

    Παλιες μοτοσυκλετες σε αψογη κατασταση υπαρχουν πλεον αρκετες,μονο που συνηθως είναι μπεμπες και εγγλεζικα.Αστραφτερα Μπολντορια δεν κυκλοφορουν πολλα όμως και ετσι το δικο μας εκανε ΜΠΑΜ από μακρια.Το κορυφαιο γεγονος ελαβε χωρα ξημερωματα Κυριακης στο φαναρι εξω από ένα παραλιακο χοροπηδαδικο..Δυο λαχταριστα πιπινια επιβαινοντα σε Ταιφουνιζον σκουτεροειδες,προς μεγαλη μου εκπληξη και καμαρι-χαζευουν το Μπολντορι και ουχι το φαντεζι Africa Twin που τα εχει διπλαρωσει από τα δεξια.Χαζευα και εγω με την σειρα μου και τοτε το ξανθο λεει στο μελαχροινο.

    -Και γαμω τις μηχανες Βικυ.

    -Και γαμω τα μπλουζακια Βικυ,λεω εγω μεγαλοφωνως,
    Χαμογελαω και αφηνω συμπλεκτη.
    Προφανως η παιδισκη Βικυ θα σκεφτηκε ότι αναφερομουν στο λευκο WonderBra που εκανε αισθητοτατη ης παρουσια του ξεπροβαλλοντας από το αβυσσαλεο της μπουστο.Συνεπως δεν θα αντεληφθη την λεπτη μου ειρωνεια ,πηγαζουσα από το σλογκαν που ηταν γραμμενο με εντονο κοκκινο χρωμα στο περιωνυμο μπλουζακι,
    "Fuck the Past and kiss the Future"
    Οποια αντιφασις !!!!!!!



    Ειναι το αρθρο του Γιωργου Πολιτη που δημοσιευτηκε στο ΜΟΤΟ ,τευχος 145 στις 15/2/1996




    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cb750f2.jpg 
Προβολές:	2569 
Μέγεθος:	69,0 KB 
ID:	217012
    Μην οδηγησεις ποτε πιο γρηγορα απο τον φυλακα αγγελο σου!
    http://www.youtube.com/watch?v=nliOB4U0UyU&feature=kp

  2. #2

  3. #3
    Αλλες εποχες... Φοβερη η ιδεα σου να το ανεβασεις!

    Εχω πολλα τευχη απο περιοδικα του...τοτε και νομιζω οτι ειχαν εναν αλλα τροπο γραφης. Τα ρουφουσαν οι δημοσιογραφοι τα μοτερια, ηταν ακομη μεσα στη κ@^λα, δεν εδιναν και τοσο σημασια στα τεχνικα. Γουσταραν τη μοτο, καλα λογια, δεν γουσταραν-εθαβαν. Τωρα ειναι ολα πολιτικαλι κορεκτ γαμωτο. Ξυλινα πραματα.


    Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
    Marie Curie

  4. #4
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.787
    Ήμουνα μικρός και τα χάζευα με δέος κάθε που μαζεύονταν για καφέ στην Παραλιακή της Πάτρας τα γνωστά Πελεκανέικα. Αργότερα (πολύ όμως) έγινα ευτυχής κάτοχος μίας κόκκινης κούκλας και το πρώτο που έβαλα επάνω της ήταν μία Κερκερ. Κάθε φορά που την έβαζα μπροστά η μάνα μου σταυροκοπιόταν κι έλεγε όλες τις προσευχές που ήξερε. Η κέρκερ σηματοδοτούσε και την επιστροφή μου και τερμάτιζε την αγωνία της μάνας πριν με δει.

    Την πούλησα 3 χρόνια αργότερα σε φιλαράκι ναυτικό που τα μάγια μιας μελαχρινής Βραζιλιάνας Θεάς τον κράτησαν για πάντα στην Βραζιλία.

    Μιλάμε ακόμα (όχι συχνά αλλά μιλάμε) και μου έχει στείλει φωτό της κόκκινης ανάφτρας. Την έχει σε άριστη κατάσταση και κάθε που τη βλέπω θέλω να την καβαλήσω και να την κάνω μία γρήγορη βόλτα.

    Ακόμα θυμάμαι τους ρυθμούς που ίδρωναν τα χέρια μου όταν την άνοιγα, ακόμα ακούω τον δαιμονισμένο θόρυβο που έκανε η κέρκερ, ακόμα θυμάμαι τις προσευχές που έκανα όταν αναγκαζόμουν σε γρήγορο φρενάρισμα.

    Πραγματικά άλλες εποχές, πολλά τα διλήμματα της άφραγκης εποχής (να βάλω βενζίνη για καμία μακρινή βόλτα ή να πάρω τσιγάρα? ) κι έπινε η ρουφιάνα, τον άμπακο έπινε. Το τεπόζιτο το γέμισα μέχρι επάνω μία και τελευταία φορά όταν την αγόρασα και οι δικοί μου και οι φίλοι μου την ασήμωσαν. Έκτοτε έγινε σλόγκαν η φράση στον βενζινά (βάλε 2 κατοστάρικα).



    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tsompanis
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    469
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska

    Πραγματικά άλλες εποχές, πολλά τα διλήμματα της άφραγκης εποχής (να βάλω βενζίνη για καμία μακρινή βόλτα ή να πάρω τσιγάρα? ) κι έπινε η ρουφιάνα, τον άμπακο έπινε. Το τεπόζιτο το γέμισα μέχρι επάνω μία και τελευταία φορά όταν την αγόρασα και οι δικοί μου και οι φίλοι μου την ασήμωσαν. Έκτοτε έγινε σλόγκαν η φράση στον βενζινά (βάλε 2 κατοστάρικα).



    κλασικη ατακα τότε!

    στην Σαλόνικα...

    βάλε 2 κατοσταρικα βενζινη και ένα μαλπουρο με 100 δρχ, να μείνουν και 2 κατοσταρικα (απο το πεντακοσαρικο) για την βόλτα...

    και τι δεν είχα κανει τότε σαν πιτσιρικάς,για να μπορώ να έχω έτοιμο ένα πεντακοσαρικο κάθε Σάββατο βράδυ!


    εποχές..

  6. #6
    Νέο μέλος Το avatar του/της lef50
    Εγγραφή
    21/06/2010
    Μηνύματα
    28
    ηταν εκει γυρω στα 1975 εγω 14-15 χρονων τοτε και το ειδα στην καφετερια ενα κιτρινο 750 honda κατακαινουργιο το
    συζηταγε ολο το μαγαζι 45000 δρχ εκανε, 60000 το ducati ,εγω ειχα ενα sachs 50αρι ,δεν θα ξεχασω ποτε αυτην την εικονα
    "Η επιτυχία είναι κατά 99% αποτυχία." Soichiro Honda ( 1906-1991 , Ιάπων επιχειρηματίας)

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska
    Ήμουνα μικρός και τα χάζευα με δέος κάθε που μαζεύονταν για καφέ στην Παραλιακή της Πάτρας τα γνωστά Πελεκανέικα. Αργότερα (πολύ όμως) έγινα ευτυχής κάτοχος μίας κόκκινης κούκλας και το πρώτο που έβαλα επάνω της ήταν μία Κερκερ. Κάθε φορά που την έβαζα μπροστά η μάνα μου σταυροκοπιόταν κι έλεγε όλες τις προσευχές που ήξερε. Η κέρκερ σηματοδοτούσε και την επιστροφή μου και τερμάτιζε την αγωνία της μάνας πριν με δει.

    Την πούλησα 3 χρόνια αργότερα σε φιλαράκι ναυτικό που τα μάγια μιας μελαχρινής Βραζιλιάνας Θεάς τον κράτησαν για πάντα στην Βραζιλία.

    Μιλάμε ακόμα (όχι συχνά αλλά μιλάμε) και μου έχει στείλει φωτό της κόκκινης ανάφτρας. Την έχει σε άριστη κατάσταση και κάθε που τη βλέπω θέλω να την καβαλήσω και να την κάνω μία γρήγορη βόλτα.

    Ακόμα θυμάμαι τους ρυθμούς που ίδρωναν τα χέρια μου όταν την άνοιγα, ακόμα ακούω τον δαιμονισμένο θόρυβο που έκανε η κέρκερ, ακόμα θυμάμαι τις προσευχές που έκανα όταν αναγκαζόμουν σε γρήγορο φρενάρισμα.

    Πραγματικά άλλες εποχές, πολλά τα διλήμματα της άφραγκης εποχής (να βάλω βενζίνη για καμία μακρινή βόλτα ή να πάρω τσιγάρα? ) κι έπινε η ρουφιάνα, τον άμπακο έπινε. Το τεπόζιτο το γέμισα μέχρι επάνω μία και τελευταία φορά όταν την αγόρασα και οι δικοί μου και οι φίλοι μου την ασήμωσαν. Έκτοτε έγινε σλόγκαν η φράση στον βενζινά (βάλε 2 κατοστάρικα).



    Χαχαχα !!!!
    Η περιγραφή όλα τα λεφτά λέμε!!
    Έτσι, respect ρε πάλιουρα !!!

    Εγώ ήμουν εντουρο-παθής εκείνη την εποχή, ακόμα κλαίω την XR500R του '84 που έδωσα γιατί δεν μπορούσα να συντηρήσω 2 μηχανές... τουλάχιστον είναι σε καλά χέρια...

    Είχα ανέβει σε πολλές, κυρίως 750 φίλων, αλλά δεν είχα τα κότσια να οδηγήσω μία... οι περισσότερες βόλτες που πηγαίναμε ήταν... ξέρεις... , και οι προτροπές των φίλων δεν έφταναν για να αντιμετωπίσω το δέος που μου προκαλούσαν αυτά τα θεριά.

    Αξέχαστη εποχή, γραμμένη με το βαρύ μέταλλο των Μπολντόρων...

    Να'σαι καλά ρε μάγκα !!!!
    Άφθονες !!!
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  8. #8
    Παλαιο Μελος Το avatar του/της dimdoc
    Εγγραφή
    13/10/2005
    Μηνύματα
    166
    To θυμαμαι το αρθρο σα να ηταν χθες...ηταν ομως το 96...


    ...ex 88 SS 600 GR

  9. #9
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tsompanis
    κλασικη ατακα τότε!

    στην Σαλόνικα...

    βάλε 2 κατοσταρικα βενζινη και ένα μαλπουρο με 100 δρχ, να μείνουν και 2 κατοσταρικα (απο το πεντακοσαρικο) για την βόλτα...

    και τι δεν είχα κανει τότε σαν πιτσιρικάς,για να μπορώ να έχω έτοιμο ένα πεντακοσαρικο κάθε Σάββατο βράδυ!


    εποχές..
    42 δρχ το Μάρλμπορο και το Κάμελ τότε και μετά πήραν αύξηση και τα πήγαν οι πούστηδες 48 και στο καπάκι 52. Άντε τώρα να βγάλεις τη γκόμενα βόλτα και να έχεις ένα 50άρι στην τσέπη. Ευτυχώς τότε οι γυναίκες είχαν φιλότιμο και έβαζαν τα δικά τους (ένιωθαν καλύτερα)..

    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  10. #10
    Πολύ ωραίο το άρθρο , ωραίες και οι εποχές τότε .

    Εγώ δυστυχώς δεν τα πρόλαβα όλα αυτά (είμαι της αμέσως επόμενης γενιάς ).


  11. #11
    εκπληκτικη εποχη...την προλαβα στα τελειωματα της,απο το 88 μεχρι το 92...τοτε που ολα τα φραγκατα τσογλανια αρχιζαν να παιρνουν με το κιλο τα nsr,rgv, kr και το παιζαν μουρη στους μαμα δεινοσαυρους...

    ημουν κι εγω ενα απ αυτα,χωρις τα φραγκα και νεκροφιλος μια και ειχα ενα gsx 400 f,κατι που ειχε κανει τους παλιους κοντρακηδες να με συμπαθησουν ιδιαιτερως...

    οποτε ειχα την τυχη να οδηγησω,απο μπολντορα 1100 φτιαγμενο στα 1300,με τρυπημενα πιστονια ,4ις στο πουθενα,μεχρι cbx 1050 "απο αμερικη" λεμε και το θεικο katana 1100...επειδη ημουν και σπινος,λογω ηλικιας,με βαζανε και σε μερικες καλες στο σχιστο και στην αυρα...

    θα διαφωνησω με τον συμπαθεστατο γιωργκου στο θεμα ομορφιας του φαιρινγκ του F2,μια και οποιος το ειχε φεριγκατο στην ελλαδα,ετρωγε περισσοτερο κραξιμο και απο πουστη...

    χαρακτηριστικο σκηνικο της εποχης...

    ετος 1992...ο υπογεγραμμενος μαλακοπιτουρας με το gsx του κι ενας φιλος του με kr-1s ετοιμαζονται να ανεβουν το ποταμι απο πειραιως προς περιστερι για να πανε μπουρναζι...πετσινα 1/10 του χιλιοστου,τζινακια και μποτες καουμποϊκες και αλογοουρα να ανεμιζει(σκαστε,τοτε ειχα μαλλια)...

    ο υπογεγραμμενος,επειδη εβλεπε gp,εκανε κοντρες και ηξερε και απο αεροδυναμικες κλπ επιστημονικα,αρχιζει να εξηγει στον κολλητο τα πλεονεκτηματα της οδηγησης "ψαρακι" στα τελειωματα κοντρας...ο κολλητος,μιας και φρεσκος στο αθλημα με το αστραφτερο kr ακουγε με προσηλωση...

    ξεκινουν λοιπον...ο κολλητος απο πισω για να παρατηρει και ο μαλακας μπροστα τερμα γκαζι με το χαρο...στην 4η ξαπλωνει στο τεποζιτο,τεντωνει τα ποδια πανω στην σελα και κανει μια εκπληκτικη αλλαγη σε 5η με το χερι...

    παρατηρει οτι ο κολλητος κοβει και λεει"τον μαλακα κοτεψε απο τα 130" και οπως ειναι τερμα γκαζι,αλλαζει ξανα εκπληκτικα σε 6η με το χερι...ακριβως ΠΑΝΩ στις γραμμες του τραινου που διεσχιζαν καθετα την εθνικη τοτε(οι παλιοι ξερουν),με 160 κοντερ,το ενα χερι στο τιμονι,τα ποδια στην σελα και το αλλο στο λεβιε ταχυτητων...γι αυτο "κοτεψε" ο κολλητος...

    ωραια ηταν...γραψτε ρε κωλογηρες σκηνικα απο τοτε,να θυμηθουμε κι εμεις οι νεοτεροι...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  12. #12
    Canibalise Legallis Το avatar του/της the who
    Εγγραφή
    27/06/2006
    Μηνύματα
    1.619
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska
    42 δρχ το Μάρλμπορο και το Κάμελ τότε και μετά πήραν αύξηση και τα πήγαν οι πούστηδες 48 και στο καπάκι 52. Άντε τώρα να βγάλεις τη γκόμενα βόλτα και να έχεις ένα 50άρι στην τσέπη. Ευτυχώς τότε οι γυναίκες είχαν φιλότιμο και έβαζαν τα δικά τους (ένιωθαν καλύτερα)..

    Καλα πες μας οτι δεν τα προλαβες 25 δραχμουλες τα μαρλμπορο να σε ψηφισουμε για δημαρχο.:rotflmao: :rotflmao:

    Ωραιο αρθρο,λογικα εχω και το τευχος καπου.Ωραια μοτορια.Επρεπε να τα βλεπατε κανιβαλισμενα απο τα γκιραπια.Κουρελου αντι για σελλα,4 σε 1 ελευθερας,νεκροκεφαλες παντου και κιτρινο φυσικα.Παιζανε και τα βυσσινι πολυ σαν χρωμα.Τα βραδυα στην παραλια τα ακουγες να ερχονται απο μακρια και ενιωθες τον αερα τους να κουναει τα 50αρια παρταλια που καβαλαγαμε.
    «Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»

    Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related

  13. #13
    Καταπληκτικά χρόνια και καταπληκτικός ο Πολίτης που τον γνώρισα από τα γραφόμενά του στο ''ΜΟΤΟ''.
    Πάντως εμένα τα 1050 με τις 6 σε καμία με στοιχειώνουν ακόμη...

  14. #14
    Canibalise Legallis Το avatar του/της the who
    Εγγραφή
    27/06/2006
    Μηνύματα
    1.619
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    εκπληκτικη εποχη...την προλαβα στα τελειωματα της,απο το 88 μεχρι το 92...τοτε που ολα τα φραγκατα τσογλανια αρχιζαν να παιρνουν με το κιλο τα nsr,rgv, kr και το παιζαν μουρη στους μαμα δεινοσαυρους...

    ημουν κι εγω ενα απ αυτα,χωρις τα φραγκα και νεκροφιλος μια και ειχα ενα gsx 400 f,κατι που ειχε κανει τους παλιους κοντρακηδες να με συμπαθησουν ιδιαιτερως...

    οποτε ειχα την τυχη να οδηγησω,απο μπολντορα 1100 φτιαγμενο στα 1300,με τρυπημενα πιστονια ,4ις στο πουθενα,μεχρι cbx 1050 "απο αμερικη" λεμε και το θεικο katana 1100...επειδη ημουν και σπινος,λογω ηλικιας,με βαζανε και σε μερικες καλες στο σχιστο και στην αυρα...

    θα διαφωνησω με τον συμπαθεστατο γιωργκου στο θεμα ομορφιας του φαιρινγκ του F2,μια και οποιος το ειχε φεριγκατο στην ελλαδα,ετρωγε περισσοτερο κραξιμο και απο πουστη...

    χαρακτηριστικο σκηνικο της εποχης...

    ετος 1992...ο υπογεγραμμενος μαλακοπιτουρας με το gsx του κι ενας φιλος του με kr-1s ετοιμαζονται να ανεβουν το ποταμι απο πειραιως προς περιστερι για να πανε μπουρναζι...πετσινα 1/10 του χιλιοστου,τζινακια και μποτες καουμποϊκες και αλογοουρα να ανεμιζει(σκαστε,τοτε ειχα μαλλια)...

    ο υπογεγραμμενος,επειδη εβλεπε gp,εκανε κοντρες και ηξερε και απο αεροδυναμικες κλπ επιστημονικα,αρχιζει να εξηγει στον κολλητο τα πλεονεκτηματα της οδηγησης "ψαρακι" στα τελειωματα κοντρας...ο κολλητος,μιας και φρεσκος στο αθλημα με το αστραφτερο kr ακουγε με προσηλωση...

    ξεκινουν λοιπον...ο κολλητος απο πισω για να παρατηρει και ο μαλακας μπροστα τερμα γκαζι με το χαρο...στην 4η ξαπλωνει στο τεποζιτο,τεντωνει τα ποδια πανω στην σελα και κανει μια εκπληκτικη αλλαγη σε 5η με το χερι...

    παρατηρει οτι ο κολλητος κοβει και λεει"τον μαλακα κοτεψε απο τα 130" και οπως ειναι τερμα γκαζι,αλλαζει ξανα εκπληκτικα σε 6η με το χερι...ακριβως ΠΑΝΩ στις γραμμες του τραινου που διεσχιζαν καθετα την εθνικη τοτε(οι παλιοι ξερουν),με 160 κοντερ,το ενα χερι στο τιμονι,τα ποδια στην σελα και το αλλο στο λεβιε ταχυτητων...γι αυτο "κοτεψε" ο κολλητος...

    ωραια ηταν...γραψτε ρε κωλογηρες σκηνικα απο τοτε,να θυμηθουμε κι εμεις οι νεοτεροι...
    Καλα σε λεω μλκ εγω. Ρε ζωον περασες τις γραμμες με οσα? Αφου ζεις ειχες αγιο.Εχει φυγει πολυς κοσμος εκει.Το να γραψεις γι αυτα τα χρονια δεν ειναι ευκολο.Οποτε βλεπω την τσογλανοπαρεα(σπανια πλεον ) αυτα λεμε.
    Για τον Μπαμπη που τον φωναζαμε "τσιμπιδη" ο οποιος ειχε αγορασει ολα τα οικοπεδα της παραλιακης,του Πειραια και της Σαλαμινας.
    Για τον "κουλο" που μονο κουλος δεν ηταν σαν οδηγος.Με ατροφια στο ενα χερι,ειχε κανει πατεντα στο γκαζι του RD και εριχνε κολωνες σε ολους.
    Για τον μπατσο που σε διπλαρωνε στην κοντρα και πηγαινατε μια μαζι πρωτα.Αν σουριχνε στ αυτια ετρωγες πορτα απο την παραλια.
    Για τον Τζανη που επαιρνε φωτια η εξατμιση του ss (72 ολοκληρα κυβικα παρακαλω)
    Για τον "αεροζολ" που θεωρουσε μεγαλη μηχανη το 250Ν που καβαλαγε.
    Ο καταλογος ειναι μεγαλος ρε φιλε και τα χρονια πολλα.Γι αυτο πλεον θυμομαστε μονο τις πλακες και το χαβαλε.
    «Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»

    Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από the who
    Καλα σε λεω μλκ εγω. Ρε ζωον περασες τις γραμμες με οσα? Αφου ζεις ειχες αγιο.
    σκεψου να γραφα και τα υπολοιπα...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



    ζωη σε μας φιλε και καλα να περνανε,οπου πηγαν,οσοι εφυγαν...
    frankly my dear, i dont give a damn...

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. τα ίδια και τα ίδια
    από panagiotispapa στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2007, 00:59
  2. τα θελουμε και τα παθαινουμε....
    από adam_tsouk στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 47
    Τελευταίο μήνυμα: 30/04/2007, 17:29
  3. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 21/02/2007, 23:54
  4. Τα πρώτα και τα δεύτερα λόγια στη Σελήνη
    από mbjp στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 26/09/2005, 17:29
  5. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2005, 21:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF