Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: KONI ή IKON?

  1. #1

    KONI ή IKON?

    O πωλητής μού είπε οτι τα αμορτισέρ ΚΟΝΙ για μηχανές λέγονται πλέον ΙΚΟΝ ενώ των αυτοκινήτων κανονικά ΚΟΝΙ. Τι κάνω?

  2. #2
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.376
    Εννοεις αν πρεπει να πιστεψεις τα λεγωμενα του?Η αν αξιζουν τα αμορτισερ?
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  3. #3
    Και τα δυο.
    Τα (δύο πίσω αμορτισέρ, αυτά που προβλέπει ο κατασκευαστής δηλ τίποτε το ιδιαίτερο) βρίσκω-για το Suzuki GSX750e μου-320ευρώ. Σαν πολλά δεν είναι?

  4. #4
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.376
    Με μια γρηγορη αναζητηση στο νετ βλεπω οτι εκει περιπου ειναι οι τιμες και κατατι ακριβοτερες.Tωρα για την ιστορια τα IKON τα κατασκευαζει ενας τυπος που εφτιαχνε αμορτισερ για την ΚΟΝΙ μεχρι που αυτη σταματησε να ασχολειται με τις μοτο απο το 2000 περιπου οποτε και ιδρυσε την IKON.Αυτα!
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Με μια γρηγορη αναζητηση στο νετ βλεπω οτι εκει περιπου ειναι οι τιμες και κατατι ακριβοτερες.Tωρα για την ιστορια τα IKON τα κατασκευαζει ενας τυπος που εφτιαχνε αμορτισερ για την ΚΟΝΙ μεχρι που αυτη σταματησε να ασχολειται με τις μοτο απο το 2000 περιπου οποτε και ιδρυσε την IKON.Αυτα!
    Δεν είναι ακριβώς έτσι. Τα ΚΟΝΙ τα έφτιαχνε η KONI και κανένας άλλος στην Ολλανδία, απλά σε κάποια φάση η ΚΟΝΙ αποφάσισε οτι σεν θα ξαναασχοληθεί με αμορτισέρ μοτοσυκλετών, και πούλησε τα δικαιώματα, την τεχνογνωσία, τα εργαλεία, τα καλούπια κλπ στον εισαγωγέα της Aυστραλίας οπου και παράγονται απο το 2000 και μετα τα ΙΚΟΝ τα οποία ειναι πανομοιότυπα με τα παλιότερα Ολλανδικά ΚΟΝΙ.
    http://www.ikonsuspension.com/conten...on_story.shtml

    Το ίδιο ακριβώς έγινε αρκετά παλιότερα με την Girling και την Hagon μονο που εμεινε η παραγωγή στην ίδια χώρα.

    Τωρα για το αν αξίζουν τα λεφτά τους, τα αξίζουν. Ειναι πλήρως επισκευαζόμενα και αντέχουν πολλά χιλιόμετρα. Τα εχω σε SR500 εδω και 15 χρόνια και σε BMW R75 πανω απο 25 χρόνια. Το θλεμα ειναι οτι πλέον δεν βγαζουν και πολλές εταιρείες αμορτισέρ για τις παλιές μοτο.
    Ειναι πολύ ανωτερα των αντίστοιχων Hagon και Marzochi. Οχι ομως και των Works Performance που ειναι όμως πανακριβα.
    http://www.worksperformance.com/html/vintage.html
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Παρόμοια θέματα

  1. Kony 2012
    από gkourv στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2012, 12:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF