Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: βοήθεια για αγορά πρώτης μηχανής

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/04/2012
    Μηνύματα
    23

    βοήθεια για αγορά πρώτης μηχανής

    γεία σας, λόγο χρημάτων πρώτα από όλα αλλά γωνέων και ασφάλειας αφού είμαι 19 χρονών ξέρετε πως έχουν τα πράγματα κοιτάω να αγοράσω μια μηχανή μικρού κυβισμού χωρίς βλέψεις να ανέβω σε κατηγορία αυτή που μου έχει γυαλίσει είναι η kawasaki 250r και θέλω ότι πληροφορίες μπορείται να μου δώσετε για την οδήγηση μιας τέτοιας μηχανής, αν είναι οικονομική πχ αν χρειάζομαι ειδικό εξοπλισμό αν θα μπορώ να κάνω άνετα το ταξίδι καστοριά θεσσαλονίκη, να σημειώσω ότι μόνο μηχανάκι honda supra οδηγάω και είμαι άσχετος από μηχανες... θέλω τη γνώμη σας και τα φώτα σας

  2. #2
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/04/2012
    Μηνύματα
    23
    και κατά πόσο θα αγοράζατε μια τέτοια μηχανή μεταχειρισμένη και τι πρέπει να προσέχουμε στην αγορά της

  3. #3
    Κρουστο μελος Το avatar του/της Kleman
    Εγγραφή
    20/02/2012
    Μηνύματα
    105
    καλωσορισες στην παρεα.Γνωμη μου το 250 ninja ειναι πολυ καλη επιλογη.Τσεκαρε καποιο μεταχειρισμενο.
    Στριτακι με μοτερ που φοραγε το anhelo και εχει αποδειξη την αξιοπιστια του στο χρονο.
    Δικυλινδρο που σημαινει ταχυτητες 120 με ασφαλεια και ανεση....Μιλωντας για ταξιδακια που θες.
    Για μας είναι η ζωή!

  4. #4
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.591
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kleman Προβολή μηνύματος
    καλωσορισες στην παρεα.Γνωμη μου το 250 ninja ειναι πολυ καλη επιλογη.Τσεκαρε καποιο μεταχειρισμενο.
    Στριτακι με μοτερ που φοραγε το anhelo και εχει αποδειξη την αξιοπιστια του στο χρονο.
    Δικυλινδρο που σημαινει ταχυτητες 120 με ασφαλεια και ανεση....Μιλωντας για ταξιδακια που θες.
    +1.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  5. #5
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή