Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: Αγόρασα ένα καινούργιο Honda PCX 150, τι πρέπει να προσέξω?

  1. #1

    Αγόρασα ένα καινούργιο Honda PCX 150, τι πρέπει να προσέξω?

    Καλησπέρα!
    Αγόρασα ένα υπέροχο Honda PCX 150 και είμαι πολύ χάρουμενος από την άνεση του, το αποθηκευτικό του χώρο, την ταχύτητα του και πάνω απ'όλα την οικονομική κατανάλωση βενζίνης.

    Όμως επειδή είμαι αρχάριος με τα μηχανάκια ακούω διάφορα και δεν ξέρω τι να προσέξω και τι.
    Οι απορίες μου είναι οι εξής:

    1) Στρώσιμο:
    α) πόσα χλμ, β) μέχρι τι ταχύτητα μπορώ να τρέξω, γ) μπορώ να πάρω δικάβαλο?
    2) Ζέσταμα:
    α) ναι ή όχι, β) εάν ναι, πόση ώρα

    Όσο για το στρώσιμο μου έχουν πει οι μισοί: Έως 1000, έως 60 το πολύ, και δεν μπορώ να πάρω δικάβαλο και αν δεν κάνω μπορεί να μου βγάλει μακροχρόνια κάποια ζημιά ή να χαλάσουν κάτι φλάτζες. Άλλοι μου λένε ότι δεν χρειάζεται, απλά να αποφεύγω απότομα γκαζόματα και ναι ότι μπορώ να πάρω δικάβαλο και ότι δεν πρόκειται να πάθω τίποτα.

    2)Για το ζέσταμα μου λένε καλό είναι να κάνω για να μην μου βγάλει κάποια βλάβη και άλλοι μου λένε ότι το ζέσταμα ήταν μόνο για μηχανάκια με καμπιλατέρ ώστε να μην σβήνουν και από την στιγμή που έχω injection δεν χρειάζεται.

    Εγώ τώρα τι να πιστέψω...?

    Τα βιβλιαράκια δεν λένε τίποτα συγκεκριμένο...
    Sure!

  2. #2
    Στρώσιμο 1000, περιμένεις να κάνει check πριν το βάλεις μπροστά, να μην ζορίζεται με δεύτερο άτομο, ανηφόρες και όχι τελικιάσματα. Κάνεις το πρώτο service και σιγά-σιγά το ανοίγεις.
    Μην το τελικιάζεις και στρωμένο να είναι γιατί θα έχεις γρήγορη φθορά στις μπίλιες του φυγοκεντρικού.
    Ελπίζω να βοήθησα.

  3. #3
    Όσο για το ζέσταμα? απλά το check και όλα οκ?
    Sure!

  4. #4
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939