Ποιες οι διαφορες τους?Θα παιρνατε καποιο απ τα δυο?ΑΠο αξιοπιστία τι λένε?
Ποιες οι διαφορες τους?Θα παιρνατε καποιο απ τα δυο?ΑΠο αξιοπιστία τι λένε?
Feel The Power On Your Right Hand ! ! !
Καλως τα τα παιδια τα γρηγορα.
Πολλες διαφορες και πολλες ομοιοτητες ...Εξαρταται τι θες και ποσο δινεις .
Σαφώς 990. & αν ξέρεις να πειράζεις και τους χάρτες, ακόμα καλύτερα. Ψάξε στο advrider στο ανάλογο section.
Ναι, μπορείς να παίξεις μέ όλα τα 990. Χρειάζεσαι μόνο το πρόγραμμα TuneEcu και το κατάλληλο καλώδιο.
Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett
Ρε παιδιά να πω την αμαρτία μου για τους χάρτες που δινοντε ξεκλειδωτοι και αφορά εκείνον της acrapovic . Κόκκινιζει ο λαιμός του πίσω κυλινδρου όταν κάνω χαλαρές βόλτες στην πόλη. Έχετε παρατηρήσει κάτι ανάλογο ;
Προς τον φίλο. Παρε 990 μόνο και μόνο το ABS αστα οοοολα τα αλλα
Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!
Δεν μπορω να καταλαβω απο που πηγαζει αυτη η βεβαιοτητα οτι ο πισω ειναι πλουσιοτερος λογω αναγκαιοτητας ψυξης, την στιγμη που τοσα αλλα μη συμμετρικα πραγματα συμβαινουν.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Τέλεια!Αρα εχεις και τσάμπα stop!
Σοβαρά τωρα το να εχει πιο πλούσιο μείγμα το θεωρώ δύσκολο όταν οι κινητήρες λειτουργούν με AFR 14,7 και αυτο ειναι κανόνας.
Το πιθανότερο ειναι να βλέπεις πυρωμενο τον λαιμό επειδη τα καυσαέρια ειναι πιο θερμά ειτε γιατι δεν ψυχεται επαρκώς ο πίσω κύλινδρος ειτε γιατι δεν ψυχεται επαρκώς ο λαιμός σε σχέση με τον μπροστα.
Και αυτο το φαινόμενο σε συνθήκες Χάλαρης βόλτας ειναι πιο έντονο.
Ride till the end....isle of man style!
William Joseph "Joey" Dunlop, OBE (February 25, 1952 - July 2, 2000)
Οι μηχανικοί υποστηρίζουν οτι οι κινητήρες τροφοδοτούνται με περισσότερο καύσιμο από τη στοιχειομετρική αναλογία, για λόγους ψύξης. Επίσης λένε οτι για αυξημένη απόδοση οι βελτιωτές φτωχαίνουν το μίγμα, ριψοκινδυνεύοντας την αξιοπιστία του κινητήρα. Τουλάχιστο αυτά έχω καταλάβει εγώ.
iliafyntanidis οι κινητήρες σπάνια λειτουργούν με AFR 14,7. Είναι το ιδανικό που δεν πετυχαίνεται γιατί υπάρχουν απαιτήσεις που έχουν προτεραιότητα.
Γειά χαρά.
Πάντα υπάρχει αιτία!
Μία σύγκριση των τιμών των 2 χαρτών ( μέσω tuneEcu) , εμπρόσθιου και οπίσθιου κύλινδρου θα επιβεβαιώσει αυτή τη διαφορά .
Eπίσης η διαφορά φαίνεται και απο τα καυσαέρια CO , σε καυσανάλυση .