Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 36

Θέμα: Πρώτο μηχανάκι 50cc

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της ΚώσταςΚ
    Εγγραφή
    04/02/2014
    Μηνύματα
    11

    Πρώτο μηχανάκι 50cc

    Καλησπέρα σε όλους, με λένε Κώστα και είμαι καινούργιος στο forum!

    Επειδή είμαι εντελώς αρχάριος σε θέματα περί δικύκλων, θα ήθελα τις συμβουλές σας.
    Είμαι 17 και θέλω να πάρω ένα 50ράκι, το χρειάζομαι για να πηγαινοέρχομαι στο σχολείο που είναι 14χλμ. καθημερινά. Θέλω κάτι ασφαλές και οικονομικό, η ταχύτητα δεν με ενδιαφέρει. Τώρα, για το αν αυτό θα είναι scooter, παπί, δίχρονο/τετράχρονο, καινούργιο/μεταχειρισμένο, θέλω την βοήθειά σας... Να επισημάνω ότι είμαι 55 κιλά (αν παίζει κάποιο ουσιώδες ρόλο) και ότι θα είναι η πρώτη φορά που θα οδηγήσω, οπότε δεν είμαι για πολλά πολλά Τα λεφτά που θα μπορώ να διαθέσω θα είναι περίπου 1.300-1.500E.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!



  2. #2
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.680
    ένα καλό glx μαμίσιο, και τα ρέστα εξοπλισμός

    καλωσήρθες


    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  3. #3
    Συνταξιούχος Το avatar του/της kokkiklhs
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    704
    Καλωσόρισες!
    Το GLX που λέει ο φίλος πιο πάνω ΣΙΓΟΥΡΑ ήταν Νο1 πριν 20 χρόνια, κι ακόμη μπορεί να είναι καλό, ΜΟΝΟ όμως αν ξέρεις από ποιον θα το πάρεις...
    Η γνώμη μου είναι, μια κι είσαι φρέσκος, να πάρεις μια ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ασιάτισσα πάπια (π.χ. Lifan, Kymco, Daytona) 50cc, με κάνα 900άρι ευρά, που θα σου δώσει και εγγύηση 2 χρονάκια και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο... έτσι κι αλλιώς, σε λίγο καιρό, αν σου αρέσουν οι 2 τροχοί θα ψαχτείς για κάτι μεγαλύτερο, αλλιώς θα το παρατήσεις.