Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 75

Θέμα: ΑΓΟΡΑ GPS-ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ

  1. #1
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    3.963

    ΑΓΟΡΑ GPS-ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ

    Ήγγικεν η ώρα να αποκτήσω GPS και έχω καταλήξει σε κάποια συγκεκριμένα, αλλά καθ' ότι είμαι άσχετος από αυτά και ποτέ δεν είχα ούτε είχα ασχοληθεί, θα ήθελα τα φώτα σας και εάν κάποιος έχει και κάποιο από τα μοντέλα που μ΄ενδιαφέρουν ακόμα καλύτερα. Να διευκρινήσω πως θέλω να το χρησιμοποιώ στο αυτοκίνητο κατά 99,9% και για χρήση στην περιοχή της πρωτεύουσας αλλά μιας και θα το αποκτήσουμε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στη μοτοσυκλέτα. Αυτό που μ' ενδιαφέρει είναι να είναι user friendly και με καλή απεικόνιση πλοήγησης κατανοητή γιατί είμαστε και γκάου. Επίσης δεν ξέρω καθόλου τί παίζει με αναβαθμίσεις χαρτών, τυχαία σήμερα συζήταγα με κάποιον που έχει ένα MLS και μου έλεγε ότι οι χάρτες του είναι του 2010 και δεν μπορεί να τους αναβαθμίσει. Αυτά τα οποία έχω καταλήξει είναι τα εξής:

    http://www.electroline.gr/product_in...roducts_id=875
    Το καλό είναι πως εκτός από χάρτη Ελλάδας έχει και Ευρώπη και μια ταξιδιωτική επάνοδος στο εξωτερική κάποια στιγμή είναι πάντα στο μυαλό...

    http://www.vnp.gr/gadgets/suskeues-p...al-europa.html
    Έχω ακούσει καλά λόγια για τα Garmin αλλά μου φάινεται πως το TomTom έχει καλύτερη απεικόνιση, αλλά κι αυτό έχει Ευρώπη.

    http://www.motoraid.eu/travel-equipment/gps/nuvi-50
    Αυτό έχει μόνο Ελλάδα αλλά απ' ότι βλέπω έχει λέει δωρεάν αναβαθμίσεις από Ίντερνετ στους χάρτες.

    Πρωτίστως μ' ενδιαφέρουν αυτά τα παραπάνω, αλλά οποιαδήποτε άλλη πρόταση ευπρόσδεκτη με όριο τα €120. Ευχαριστώ

  2. #2
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Αν είσαι διατεθειμένος να δαπανήσεις μέχρι 150ευρώ σου προτείνω να μην ασχοληθείς καθόλου με τα παραπάνω και τις έτοιμες λύσεις.