Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: xt 250 (1987) ερωτας-αγάπη-λατρεία..HELP !!!!!!

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/04/2015
    Μηνύματα
    12

    xt 250 (1987) ερωτας-αγάπη-λατρεία..HELP !!!!!!

    Παίδες goodmorning....Καταρχάς καλώς σας βρήκα γιατί είμαι καινούργιος στην παρέα.....Όπως λέει και ο τίτλος είμαι ερωτευμένος....
    Είμαι ερωτευμένος με το χτ 250 με το οποίο έχω μεγαλώσει(είναι του πατέρα μου). Όμως υπάρχει ένα πρόβλημα....Η μηχανή είναι ακίνητη εδώ και 6 με 7 χρόνια.....Πριν απο κανένα μήνα μπήκα στο τρυπάκι να προσπαθήσω να την φτιάξω....Αρχικά βγήκε το καρμπυρατέρ το οποίο είχε και πρόβλημα και είναι στον ειδικό(είμαι σχεδόν άσχετος). Η βοήθεια που θέλω από εσάς είναι να μου πείτε τι άλλο μπορεί να χρειαστεί...
    πχ. λάστιχα, αλυσιδογράναζα, ανοιγμα μοτερ κτλ κτλ.....Κάθε βοήθεια δεκτή διότι έρχεται καλοκαίρι και το βουνό μου φωνάζει.....

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAIK72
    Εγγραφή
    01/05/2013
    Μηνύματα
    1.431
    τσουλάει;; Aν ήταν εκτεθειμένη στις καιρικές συνθήκες πολλά μπορεί να θέλει .Είμαι μία εκεί που μένω ,παρατημένη έξω 6 7 χρόνια όπως είπες και μόνο ότι έχει μέταλλο ζει ακόμα.

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/04/2015
    Μηνύματα
    12
    Καλησπέρα φίλε μου....όχι δεν ήταν εκετεθειμένη σε καιρικές συνθήκες....Τον περισσότερο καιρό ήταν κουκουλωμένη με κουκούλα.....Ο πατέρας μου σταμάτησε να την καβαλάει γιατί δεν το έπαιρνε μπροστά και βαρέθηκε να ασχοληθεί περαιτέρω....Τελικά έφταιγε το καρμπυρατέρ....Επίσης μου είπε πως όταν την πάρκαρε στο γκαράζ περαν του καρμπυρατέρ η μηχανή ήταν πένα....Τώρα τα επιφανειακά που βλέπω εγώ είναι λίγη σκουριά στο ντεπόζιτο, λίγη σκουριά πίσω στην σκάρα και στις ζάντες....Αλλά όχι τίποτα τραγικό.....

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAIK72
    Εγγραφή
    01/05/2013
    Μηνύματα
    1.431