Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: PriceIt android app

  1. #1

    PriceIt android app

    Καλησπέρα σε όλους.
    Είμαι φοιτητής και σαν μέρος της διατριβής μου επέλεξα να φτιάξω μια εφαρμογή σε περιβάλλον android.
    Στόχος της εφαρμογής είναι ο χρήστης να ενημερώνεται για τις τιμές αλλά και την διαθεσιμότητα ενός προϊόντος μέσω του barcode του.
    Δεν υπάρχει κάποια έτοιμη βάση με τις παραπάνω πληροφορίες και έτσι υπάρχει η δυνατότητα εάν το προϊόν δεν είναι καταχωρημένο, να μπορεί να το καταχωρήσει ο ίδιος ο χρήστης.
    Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για την εφαρμογή, καθώς και ποιές μελλοντικές βελτιώσεις θα θέλατε να έχει.
    Την εφαρμογή θα την βρείτε εδώ https://play.google.com/store/apps/d...eo6389.priceit
    Σας ευχαριστώ!!!

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.008
    Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω. Το ίδιο γιαουρτι πχ στο τάδε σούπερ μάρκετ κοστίζει χ ευρώ , στο δεινα σούπερ χ-0.5 γιατί ληγουν κ τα βγαζει προσφορά κ στην έβγα της γειτονιάς χ+2. Τι θα δείχνει η εφαρμογή??? Τα μπαρκοουντ συνδέονται με το σύστημα αποθήκης κ τιμολόγησης της εκαστοτε επιχείρησης. Συν του ότι οι τιμές κυμαίνονται άνα διαστηματα. Επίσης το να κάτσω να καταχωρήσω στο καροτσάκι του σούπερ μάρκετ όλους τους κωδικούς με τις τιμές τους για να δημιουργείτε σταδιακά κάποια βασή δεδομένων το θεωρώ ανούσιο.
    Γνώμη μου αν θες να επιμένεις στη συγκεκριμένη εφαρμογή, εξειδικευσε την για μια μόνο επιχείρηση κ ει δυνατόν προϊόντα που απευθύνονται σε γυναίκες. Πχ καλλυντικά χοντος

  3. #3
    ΣινανάϊΌπαΓιαβρουμ&Αμάν Το avatar του/της Corki
    Εγγραφή
    12/06/2011
    Μηνύματα
    227
    Εγω το θεωρώ πολυ χρησιμο σαν εφαρμογη........αλλα πολυ δυσκολο στην υλοποιηση.