Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Fazer Vstrom Tdm Bandit

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    10/01/2016
    Μηνύματα
    1

    Fazer Vstrom Tdm Bandit

    Καλησπέρα στην παρέα! Λοιπόν παιδιά θέλω την βοήθεια σας. Ψάχνω να βρω μηχανή για ταξιδάκια αλλά να είμαι και σχετικά άνετος μέσα στη πόλη. Προσωπικά είμαι τρελαμενος με το Fazer το γυμνό αλλά δεν παίζει σαν επιλογή αυτό γιατί ξέρω πως θα μου βγει η πίστη. Και θέλω να ρωτήσω αν το ντυμένο το Fazer είναι κατάλληλο για κανένα ταξιδακι γιατί δεν μου φαίνεται να έχει πολύ προστασία μπροστά. Επίσης μου αρέσει πολύ το Bandit και πολλοί μου πρότειναν TDM και Vstrom. Όποιος μπορεί παιδιά να μου πει την γνώμη του για αυτές τις μηχανές για θέματα αξιοπιστίας κατανάλωσης συντήρησης και ανεσης γιατί πραγματικά τα έχω χαμένα και δεν μπορώ να πάρω απόφαση γιατί είμαι και άσχετος με μηχανές μεγάλου κυβισμού. Επίσης το ποσό που μπορώ να δώσω είναι 2500-3000 οπότε καταλαβαίνετε πάω για μεταχειρισμενο.

  2. #2
    Eυλογημένο μέλος Το avatar του/της Billymuse
    Εγγραφή
    24/11/2011
    Μηνύματα
    3.949
    Θα βρείς πολλά παρόμοια θέματα και πολυ πρόσφατα μάλιστα για τις μηχανές που γράφεις. Απο την απλη περιγραφή
    που έδωσες απο τα πράγματα που ζητας να κοιτάξεις προς V-strom. Α και σε λάθος ενότητα πόσταρες
    RACING Because football,basketball & golf require ONE BALL
    Viva Italia 2015 Σικελία 2016

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    3.730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Billymuse Προβολή μηνύματος
    Α και σε λάθος ενότητα πόσταρες
    Αφου σου λεει το παιδι το θελει για ταξιδια.

    Αν θες να μπαινεις και λιγο χωματακι θα πω κι εγω Στρωμα. Αν δε σε ενδιαφερει, το fazer ειναι μια χαρα. Μπορεις να δεις και το sv650 (με φερινγκ) μιας και βλεπω πως το μπατζετ σου ειναι περιορισμενο. Πολυ οικονομικη λυση και αξιοπιστο.

  4. #4
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773