Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Οικονομικά Χειμερινά Αδιάβροχα Γάντια (ή αλλιώς ΟΧΑΓ 2016)

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/01/2016
    Μηνύματα
    19

    Question Οικονομικά Χειμερινά Αδιάβροχα Γάντια (ή αλλιώς ΟΧΑΓ 2016)

    Χαιρετώ όλους, πρώτο μου post αν και χάζευα χρόνια το forum σας.

    Όντας νέος οδηγός (έχω σχεδόν χρονίσει) είμαι παντελώς άσχετος από εξοπλισμούς, μάρκες, και συνειδητοποίση του τι ακριβώς χρειάζεται για την κάθε περίσταση. Γι'αυτό λοιπόν θέλω τα φώτα σας, αν γίνεται εμπεριστατωμένα και με επιχειρήματα, κι όχι με το κλασικό "επειδή αυτή είναι η καλύτερη μάρκα" ή το "μα αυτά παίρνουν όλοι". Πάμε στο ψητό λοιπόν.

    Ήρθε η ώρα να πάρω χειμερινά αδιάβροχα γάντια γιατί δεν παλεύεται το κρύο πλέον. Μένω βόρεια προάστια, πάνω σε ένα βουνό και τελευταία τρώω συνέχεια βροχή/χιόνι/χιονόνερο και παγωμένο αέρα. Δεν βοηθάει και το οτι λόγω δουλειάς κυκλοφορώ μεταμεσονύκτιες ώρες που η παγωνιά θερίζει. Θα φάω κράξιμο, αλλά τα μοναδικά γάντια που έχω είναι κατι της πλάκας του jumbo χωρίς δάχτυλα με διχτάκι κιόλας από πάνω (τα οποία είχα πάρει απλά για να υποχωρήσουν οι κάλοι από τα grip). Όπως καταλαβαίνετε μετά από ένα μισάωρο απλά δεν έχω πλέον δάχτυλα.

    Ψάχνω λοιπόν γάντια, χειμερινά, αδιάβροχα, με προστασίες, να αντέχουν στον χρόνο και στις κακουχίες, textile επειδή το δέρμα το φοβάμαι σαν υλικό (θέλει συντήρηση, κρέμες, λίπη, βούτυρα), και όσο γίνεται να έχουν καλή αίσθηση αφής ώστε όντως να τα φοράω καθημερινά και να μην τα παρατήσω μετά απο 2 μέρες και γυρίσω στα του jumbo Και επίσης να κυμαίνονται σε ένα εύρος τιμής 40-70, άντε βαριά 75 ευρώ.

    Έχω διαβάσει κάμποσα threads εδώ μέσα περί γαντιών και έχω καταλήξει σε μερικά υποψήφια, αλλά χρειάζομαι και την βιωματική εμπειρία σας ώστε να μπορέσω να επιλέξω μεταξύ τους 2-3 και να πάω να τα δοκιμάσω. Τα έβαλα μπακάλικα απο το πιο φτηνό στο πιο ακριβό, τα links είναι ενδεικτικά, κοίταξα να βάλω μαγαζιά που έχουν διαθέσιμα νούμερα και όχι μόνο XXL πχ.