Σελίδα 4 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 124

Θέμα: Rally Dakar 2017

χλεμπονιαρης
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mariner Προβολή μηνύματος
    Διεκπαιραιωτική η πρώτη μέρα.. O De Soultrait έφαγε επίτηδες πέναλτυ 1 λεπτού για υπέρβαση ορίου ταχύτητας στην liason για να μην ανοίξει την πίστα και έτσι η πρώτη θέση πήγε στον Pedrero. O Barreda παλι είχε προβλήματα καθώς πήγε να περάσει μια λασπολακούβα με τα όσα (η οποία είχε ένδειξη επικινδυνότητας στο roadbook !! - φαινεται να μην εχει βάλει μυαλό) και οι υπόλοιποι μιλούσαν για μια μέρα με συντηριτική οδήγηση. Οι πίσω αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα με την ζέστη και την υγρασία ενώ όσοι είχαν ξεκινήσει νωρίς την γλύτωσαν κάπως..

Στα αμάξια η Toyota ακολούθησε τακτικές χόντα μιας και ο Al Attiyah κέρδισε μεν την ειδική αλλά στον τερματισμό κάτι άρπαξε φωτιά στον χώρο του κινητήρα (είπε πως απο κάπου έχανε λάδια που πέσανε πάνω στην εξάτμιση) οπότε ρυμουλκήθηκε στο Bivouac απο τον De Villiers που τερμάτισε 4ος.

Σήμερα ακούγεται πως λόγω το μεγάλου υψομέτρου και χρονικων περιορισμών που έχουν για τις πτήσεις των ελικοπτέρων θα υπαρχει χρονικό όριο στα τσεκποιντς το οποίο αν χάσει κάποιος θα αποκλειστεί. Γι'αυτο το λόγο υπάρχει περίπτωση να δώσουν εναλλάκτική διαδρομή (μαλλον για 1η φορά σε ντακαρ) που όμως θα έχει και πέναλτυ 10-12 ωρών.

Φέτος έχει και η redbull δικό της συνεργείο που βγάζει 15λεπτα βίντεο κάθε μέρα (φυσικά επικεντρώνεται στους οδηγούς που σπονσοράρει)

https://www.redbull.tv/live/AP-1Q1ZB...11/dakar-rally
    Την μλκια του μπαρεδα την βλεπουμε στο βιντεο του Λευκαδιου?
    Το παλικαρι πρεπει να ειναι ηλιθιο, δεν εξηγηται αλλιωϛ πρωτη μερα

Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mario27 Προβολή μηνύματος
    Την μλκια του μπαρεδα την βλεπουμε στο βιντεο του Λευκαδιου?
    Το παλικαρι πρεπει να ειναι ηλιθιο, δεν εξηγηται αλλιωϛ πρωτη μερα
    Ναί, και ο metge την πάτησε εκεί και έπεσε επίσης.
    Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett

Ο Price άνοιξε το γκάζι σήμερα κ πήρε την 1η θέση άνετα απ' ο,τι φαίνεται. 1η νίκη και για τον Loeb που άφησε πήσω Nasser & Carlos

1 001 - TOBY PRICE (AUS) KTM 2h37m32s +00:00:00
    2 016 - MATTHIAS WALKNER (AUT) KTM 2h40m54s +00:03:22
    3 017 - PAULO GONCALVES (PRT) HONDA 2h41m23s +00:03:51
    4 023 - XAVIER DE SOULTRAIT (FRA) YAMAHA 2h41m38s +00:04:06
    5 014 - SAM SUNDERLAND (GBR) KTM 2h41m51s +00:04:19
    6 003 - PABLO QUINTANILLA (CHL) HUSQVARNA 2h42m20s +00:04:48
    7 002 - STEFAN SVITKO (SVK) KTM 2h42m26s +00:04:54
    8 009 - RICKY BRABEC (USA) HONDA 2h43m12s +00:05:40
    9 018 - ALESSANDRO BOTTURI (ITA) YAMAHA 2h43m52s +00:06:20
    10 011 - JOAN BARREDA BORT (ESP) HONDA 2h43m57s +00:06:25

1 309 - SEBASTIEN LOEB (FRA) PEUGEOT 2h06m55s +00:00:00
    2 301 - NASSER AL-ATTIYAH (QAT) TOYOTA 2h08m18s +00:01:23
    3 304 - CARLOS SAINZ (ESP) PEUGEOT 2h09m13s +00:02:18
    4 302 - GINIEL DE VILLIERS (ZAF) TOYOTA 2h09m14s +00:02:19
    5 305 - NANI ROMA (ESP) TOYOTA 2h10m17s +00:03:22
    6 306 - YAZEED AL RAJHI (SAU) MINI 2h11m56s +00:05:01
    7 300 - STEPHANE PETERHANSEL (FRA) PEUGEOT 2h13m42s +00:06:47
    8 303 - MIKKO HIRVONEN (FIN) MINI 2h15m19s +00:08:24
    9 318 - ROMAIN DUMAS (FRA) PEUGEOT 2h16m04s +00:09:09
    10 310 - ERIK VAN LOON (NLD) TOYOTA 2h16m04s +00:09:09
    Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett

Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Top moment https://www.youtube.com/watch?v=Ix59IrwXhTk

Dakar Heroes,ο Lyndon Poskitt με μόνιμο χαμόγελο πριν ξεκινήσει την ειδική https://www.youtube.com/watch?v=VdYKWq4G7HU

Stage 2

ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    ξερουμε αν η HUSQVARNA εχει κατεβασει συμμετοχες εργοστασιακες;

Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DAYMAN Προβολή μηνύματος
    ξερουμε αν η HUSQVARNA εχει κατεβασει συμμετοχες εργοστασιακες;
    Τα δυο rockstar energy είναι εργοστασιακά http://www.husqvarna-motorcycles.com/news/

Παλαιό μέλος Το avatar του/της freco
    Dakar heroes - Stage 2.
    Αγαπάμε Lyndon.

https://www.youtube.com/embed/VdYKWq4G7HU
    Όχι "αμήχανος" πλέον...

ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Τα δυο rockstar energy είναι εργοστασιακά http://www.husqvarna-motorcycles.com/news/
    Tnx Λευκαδιε.

χλεμπονιαρης
    Αν δεν κανω λαθοϛ περυσι μπηκαν. Ο quintanilla ειναι πολυ καλοϛ αναβατηϛ , περυσι τα πηγε εξαιρετικα και αν δεν απατωμαι ειχε κερδισει και ειδικεϛ.
    Οπωϛ λεει το βιντεο, χθεϛ walkner κ botturi +5 λεπτα ποινη.
    Τελευταία τροποποίηση από mario27; 04/01/2017 στις 13:45.

Χάμουλης σήμερα.. Ο Barreda φαίνεται να είναι μπροστά και οι υπόλοιποι της δεκάδας είναι 10'-20΄πίσω. Είναι η 1η μέρα με πραγματική πλοήγηση οπότε φαντάζομαι αυτές οι διαφορές θα προκύπτουν και απο λάθη της πλοήγησης (ο Price & Walkner που ανοίγανε την πίστα είναι 20' πίσω)

Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screen Shot 2017-01-04 at 15.34.26.jpg 
Προβολές:	162 
Μέγεθος:	55,5 KB 
ID:	377102

χλεμπονιαρης
    Απο την αρχη πηγαινε αεροπορια ο μπαρεντα.
    Price k walkner τι παθανε η μηπωϛ το γνωστο μειονεκτημα το να ξεκιναϛ πολυ μπροστα? Εκαναν πολυ κακο wp1. 19 κ 16,30 αντιστοιχα τουϛ πηρε ο μπαρεντα στο πρωτο

1oς και με δύσκολη πλοήγηση είναι πάντα ζόρι..

Price:
    “The first part of the road-book was definitely tricky and I think we all got a little bit out of whack there and a little bit lost. We had to climb our way back from there. All in all, we got through that part not so bad and then we led the last little bit. Down the end here to start the next part of the special, due to the liaison time, I had to sit at the end of the first portion for too long waiting for a sticker for the time card. I lost out on a bit of time there and I didn't quite start my special on the second part straight away. Something needs to happen there, because we didn't get enough time to get through that part of the liaison section. Just through the end there wasn't too bad; nice, smooth and fast-paced. I made a little mistake their near the end. It looked like the bunting had all tapered off down the side to get into the river bed and you couldn't quite catch the finish there. It made it a little bit difficult. I think the top three or four of us all did the same things, so… I don't know, perhaps there was an issue there. Other than that, we're here for another day and I can't complain. We definitely lost a bit of time today; but there's still a long way to go – we're only three days in. Give it time and we'll see how we go. We're definitely going to work our way back. I won last year by almost forty minutes so surely we can try and do something there - it should be good. It's the way it is – you're never going to lead the thing from start to finish. You're always going to have a bad day here and there, so we'll just wait and see. Hopefully my bad day is over and done with now and the rest of the days will be good".

Barreda:
    "Today was one of the days that we picked and we prepared for it from yesterday to attack. I was lucky and I did a good job. It was a really tough stage but I kept my focus during all the stage, so I am really happy with the work. It's still too early to talk about winning. There are still seven thousand five hundred kilometres to go. I'm not sure. This situation, this year is different than other years, so, for sure, we just need to keep focused and to keep riding like this"

Quintanilla:
    “Today was a really tough stage. On the first fifty kilometres there was a lot of navigation. It was a little bit difficult to follow the course because it was full of stones and vegetation. I lost some time looking for a way point. It was tricky, but I think everyone else lost some time too. We'll see; it's like this. It's the first stage with navigation. We will have a lot of other days like this and anything can happen. Joan made a really good performance today. Congratulations to him and we will see how it goes over the next days. It's sure that the race is going to change with altitude and navigation. The times are going to change. For the people who start out in front, it's going to be more difficult to find the right track or follow the road-book well with the navigation. Today I felt the altitude a lot. I got stuck at almost 5000 metres and when I pushed the bike it was really heavy. After that, it was good again, but it's like that. Tomorrow and the days after we will have a lot of navigation and altitude and we will try and remain in a good place”.

Sunderland:
    “It was definitely a day for navigation on the first part. It was tricky. I tried to take my time and find the good way, but really I was searching a lot. I found Toby after twenty kilometres coming toward me and he left maybe nine minutes before me. It was tricky, you know; we tried to take time and find the way, but when you can't find the way, you can't find the way. It was not because we were rushing or because we were riding too much, too fast. It was really difficult. The second part went a lot better and I was pretty happy with that. It happens a lot with the start position. Obviously, that helps. But I think he did pretty good through the tricky navigation. We lost a fair bit of time, but there's a long way still, you know; it's day three. We have many days to come”.
    Τελευταία τροποποίηση από Mariner; 04/01/2017 στις 23:04.

χλεμπονιαρης
    Εκτοϛ απο barreda k sunderland , το δευτερο εργοστασιο husqvarna κ ενα ενα ιδιωτικο honda πηγαν εξαιρετικα σημερα, Renet κ Caimi
    Αυριο ξεκιναει πρωτοϛ ο μπαρεδα λολ

Ημέρα 3η, heroes video. Ο Lyndon στο 8:20 περίπου.

https://youtu.be/P64PXYg15J4

Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Ο Barreda πριν το σπάσει θα τους γλεντίσει όλους....
    Άρχισαν τα όργανα!

κι αν του κάατσει???
    :a29:
    ανανήψαντας

Σελίδα 4 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

1. Rally Dakar 2009
    από MikeG στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 56
    Τελευταίο μήνυμα: 21/01/2009, 10:02
  2. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2009, 14:13