Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Παρακαλω Βοήθεια για την επιλογή πρώτης μηχανής 125cc , είμαι ΆΣΧΕΤΟΣ

  1. #1
    Banned
    Εγγραφή
    05/09/2018
    Μηνύματα
    360

    Παρακαλω Βοήθεια για την επιλογή πρώτης μηχανής 125cc , είμαι ΆΣΧΕΤΟΣ

    Καλησπέρα παιδιά

    Θέλω να πάρω μηχανή την οποία θα οδηγαω με δίπλωμα μέχρι Α1 , θέλω κάτι οσο πιο οικονομικό γίνεται χωρίς να έχω κάποια απαίτηση , το χρειάζομαι το όχημα ξεκάθαρα μόνο για βόλτες και μετακίνηση εντός πόλεως , ΔΕΝ με νοιάζει η μεταπολιτικη αξία καθώς ΔΕΝ έχω σκοπό να το πουλήσω ποτέ ούτε να πάρω κάτι σε μεγαλύτερο κυβισμό , θέλω να πάρω ένα όχημα το οποίο θα κρατήσει ακόμα και εικοσαετία , μεταχειρισμένο δεν πρόκειται να πάρω με τίποτα και το budget μου είναι μαξ γύρω στα 2000€ με μικρή απόκλιση πανω-κατω

    Μετά από πολύ έρευνα κατέληξα στα Daytona panther 125 , ή Daytona monster 125i

    Η ερώτηση μου είναι αν τα Daytona είναι αξιόπιστα η αν έχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο , επίσης το πανθερ έχει καρμπιρατέρ το οποίο δεν ξέρω τι είναι αλλά έχω ακούσει κακα λόγια σε σύγκριση με το EFI , μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει;

    Οπότε με λίγα λόγια η ερώτηση μου είναι αν τα Daytona λένε για την χρήση που θέλω να κάνω η εαν έχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο στα 2000€ (καινούργιο)

  2. #2
    Astrea Grand
    The R is for Respect.

  3. #3
    O καιρος γαρ εγγυς Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.007
    20ετια για 125 και μαλιστα κινεζικο χλωμο το βλεπω,αλλα για 10 χρονια μαξιμουμ με ευλαβικη συντηρηση ΙΣΩΣ.Παρε κανενα γιαπωνεζικο και βαλε -αν χρειαζεται -τα παραπανω χρηματα γραμματια.Τα ντειτονα ειναι απο τα καλα κινεζικα και εχουν και σχετικα καλη αντιπροσωπεια.Γρηγορα θα τα βαρεθεις τα 125 και μονος σου θα ζητησεις παραπανω οποτε παρε σιγα σιγα το παραπανω διπλωμα.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  4. #4