Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Βοήθεια - μοτοσυκλέτα για αρχάριο

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/09/2018
    Μηνύματα
    4

    Βοήθεια - μοτοσυκλέτα για αρχάριο

    Χαίρετε συμφορουμήτες, καλώς σας βρήκα.

    Είμαι αρχάριος στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και θα ήθελα τη βοήθειά σας.

    Είμαι 33 και οι συγκυρίες μου τα έφεραν έτσι και τώρα χρειάζομαι ένα δίκυκλο το οποίο θα είναι για απροσδιόριστο χρονικό διάστημα το κύριο μεταφορικό μου μέσο.
    'Εχω δίπλωμα αυτοκινήτου από τα 18 και τώρα βγάζω απεριόριστο για μοτοσυκλέτα.
    Θέλω να αγοράσω μοτοσυκλέτα (όχι σκούτερ) η οποία να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

    Mικρού προς μέτριου κυβισμού (300-500cc)
    Kατά προτίμηση naked (αλλά ανοιχτός σε προτάσεις)
    Nα είναι ευέλικτη στην πόλη
    Nα χωράει συνεπιβάτη και μπαγκαζιέρα
    Να είναι βολική για τα μέτρα μου (1,85)
    Να ενδείκνυται και για αρχάριους

    Μπορώ να διαθέσω μέχρι 4000€ επομένως θα πάω μάλλον σε μεταχερισμένη.

    Παρακαλώ ρίξτε προτάσεις!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lleonidas
    Εγγραφή
    31/03/2010
    Μηνύματα
    2.246
    Καλωσόρισες στο forum!
    Υποθέτω πως διαθέτεις Α2 δίπλωμα.Μια καλή λύση θα μπορούσε να είναι το Honda CB500F ή με μια μικρή υπέρβαση το ψηλό αδερφάκι του, το Honda CB500X .
    Δες και τα KTM 390 Duke , Kawasaki Z300 αφού συμπαθείς τα γυμνά.
    Τελευταία τροποποίηση από lleonidas; 18/09/2018 στις 23:18.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    3.723
    Από μένα δύο συμβουλές. Αφού θα είναι το μόνο σου μέσο, άρα θα οδηγάς με κάθε καιρό, δες για μηχανή με abs. Επίσης θα σε βολέψει πολύ μια μεγάλη μπαγκαζιέρα. Αυτό ίσως να σε οδηγήσει και σε άλλη κατηγορία (on off), εκτός κι αν δε σε ενοχλεί αισθητικά η βαλίτσα στο γυμνό. Στην κατηγορία on off σε οδηγεί και το δικάβαλο αφού τα περισσότερα γυμνά (ειδικά τα πιο σύγχρονα) δεν είναι τόσο άνετα για τον πίσω.