Καλοταξιδο το εργαλειο κι απο εμενα.
Δεν το εχω οδηγησει το καινουριο, αλλα 100% αποκλειεται να εχει σφιχτες αναρτησεις. Δε χρειαζεται να διαβασουμε reviews (που κι αυτα το ιδιο λενε βασικα), ειναι ο χαρακτηρας του μοντελου τετοιος που δεν υπαρχει πιθανοτητα να το βγαλουν σφιχτο. Εισαι και πανω απο το μεσο ορο βαρους οποτε και οι μαμα ρυθμισεις θα πρεπει να σου ειναι λιγο μαλακες λογικα. Το πιο πιθανο ειναι οτι ειχες συνηθισει στα βρακολαστιχα που ειχε το σφουχτερ για αναρτησεις και τωρα σου φαινονται σκληρες αυτες. Δες λιγο το sag σου για αρχη (που λογικα θα ειναι μεγαλυτερο απο οσο πρεπει, οχι μικροτερο), αλλα κυριως δωσε λιγο χρονο στον εαυτο σου να συνηθισει πως ειναι μια κανονικη μηχανη. Αν εχεις και κανεναν πιο εμπειρο φιλο να το κανει μια βολτα να σου πει μια γνωμη θα ηταν καλη ιδεα.
Καλα χιλιομετρα.
Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές και όντως του δίνω χρόνο και δεν επεμβαίνω για να το συνηθίσω και να με συνηθίσει.
Απλά όταν βλέπω ότι σε κάποια σημεία κυριολεκτικά πετάγομαι πάνω απο το κάθισμα χωρίς να τρώω χτύπο όταν πέφτει μέσα στη λακούβα πιστεύω ότι η επαναφορά είναι απότομη.
Εξάλλου δε το θέλω για κόντρες και δε θα το δουλέψω ποτέ στο όριο.
Το προτιμώ όσο πιο άνετο γίνεται.
Το πολύ καλό μέχρι τώρα είναι ότι στις λακούβες δε νιώθω να βαράει η μέση μου.
Είχα διαβάσει πρίν το αγοράσω και θα το ξανακάνω όταν αποφασίσω να το ρυθμίσω.
Είδα ότι είναι μία ίδια βίδα η επαναφορά και το κλασσικό με το ειδικό κλειδί η προφόρτιση οπότε είναι πανεύκολο να το κάνω μόνος μου.
Μπορεί να παίξω με την επαναφορά αφού μιλάμε για 2" δουλειά!
Οδηγείτε ή μόνο γράφετε?
Το προβλημα εινναι να γραφουν ενω οδηγουνε...
2" σεταρισμα αναρτησης με τετοια εμπειρια ουτε ο Dave Moss.
Ride(s) the wind of change...
Βρε αγορίνα,δε σου είπε κανείς τίποτα απλά μήν τρελάινεσαι.Εκανες καμιά 400 αρια χιλιόμετρα κάνε καμμια 2000 χιλιόμετρα και μετά οι εντυπώσεις.
Το συγκεκριμένο μηχανάκι φτιαχτηκε για νορμάλ οδήγηση και αστική χρήση δεν είναι λογικό οι αναρτήσεις του να είναι κούτσουρα.
Το έχω καβαλήσει και είναι πολυ ωραίο μηχανάκι και οδηγικά και εμφανισιακά.Θα το συνηθίσεις θα δεις.Θα σε πάει όπου γουστάρεις απλά
έχε λιγο υπομονή
να ξέραμε και τί γράφαμε!
σετάρισμα για τί?
για να πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ ή να ψάχνουμε χρόνους?
Το μηχανάκι το είπα απο την αρχή.
Το θέλω για καθημερινή χρήση και απο τις τόσες σελίδες φαίνεται ότι οδηγώ χαλαρά και δίνω αξίες σε άλλα πράγματα απο εσάς προφανώς.
Μία βίδα της επαναφοράς πόσο θέλει να τη γυρίσει κάποιος?
Και αν τη βάλω σε "λάθος" θέση θα σκοτωθώ?
Έλεος πραγματικά!
Όλη μέρα ψάχνετε σε ποιόν θα την πείτε?
πολύ το κουρασαμε. δες ποια ειναι η μαμα ρυθμιση στο μανουαλ. γυρνα το στη μαμα +2 αποσβεση. προσεξε λιγο γιατι ειναι αποσβεση επαναφορας δηλαδη πιο σκληρη λιγοτερο το κοπανημα. εσυ θες πιο σκληρη αρα προς το hard 2 κλικ απο τη μαμα θεση. μετα απο 2 μέρες το ξανακοιτας. ομως εχε το νου σου, το μηχανακι που ειναι ανετο ειναι επικύνδινο. ειναι πολύ λογικο να σε πετάει σε πολλες κακοτεχνίες τους δρόμου. Ολα αυτα αφου τσεκάρεις τις πιέσεις σε κρύα λαστιχα. πολλα μηχανάκια έρχονται με λάθος πιέσεις.