Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: αγορά μεταχειρισμένου παπιού

  1. #1
    Μέλος Το avatar του/της korkod
    Εγγραφή
    02/12/2018
    Μηνύματα
    83

    αγορά μεταχειρισμένου παπιού

    καλησπέρα χαιρετώ την παρέα

    η επαφή μου μέχρι στιγμής είναι με αυτοκίνητα αυτό σημαίνει ότι είμαι άσχετος απο μηχανάκια χρονιά ασχολούμαι με 4 ρόδες

    διαθέτω budget έως 700 ευρώ . θα ήθελα να αγοράσω ένα 125 αρι παπί για της βόλτες μου άλλα και για επαγγελματική χρήση δεν γνωρίζω καθόλου από μοντέλα , ξέρω ας πούμε οτι τα kaze R είναι σκυλιά άλλα βλέπω ότι οι τιμές τους είναι τσιμπημένες. . τι μάρκες μοντέλα προτείνεται στα λεφτά που ζητάω? ποια παπία θεωρούνται αξιόπιστα?καταλαβαίνω οτι στα λεφτά που διαθέτω δεν θα βρω καινούρια μοντέλα , δεν με ενδιαφέρει να είναι παλιό αρκεί να είναι όντως αξιόπιστο. σε γενικές γραμμές τι θα πρέπει να προσέξω πριν προβώ στην αγορά? απορία ποσά χιλιόμετρα βγάζει περίπου ένα μοτέρ από παπί?

    ευχαριστώ εκ τον προτέρων για της απαντήσεις.

  2. #2
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.166
    Αν δεν ανέβεις στο χιλιάρικο, δύσκολα θα βρεις κάποιο που να μην θέλει τα μαζεματα του...
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  3. #3
    Μέλος Το avatar του/της korkod
    Εγγραφή
    02/12/2018
    Μηνύματα
    83
    το μπάτζετ μπορεί να ανεβεί λίγο ακόμη , αυτό που με ενδιαφέρει να μάθω είναι της μάρκες μοντέλα

    kazer astra crypton είναι ασφαλής επιλογές?
    Τελευταία τροποποίηση από korkod; 02/12/2018 στις 20:55.

  4. #4
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από korkod Προβολή μηνύματος
    το μπάτζετ μπορεί να ανεβεί λίγο ακόμη , αυτό που με ενδιαφέρει να μάθω είναι της μάρκες μοντέλα

    kazer astra crypton είναι ασφαλής επιλογές?