Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: Αγορά πρώτης μηχανής (στα γεράματα), την βοήθεια σας παρακαλώ!

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2018
    Μηνύματα
    3

    Cool Αγορά πρώτης μηχανής (στα γεράματα), την βοήθεια σας παρακαλώ!

    Guys, θέλω μια μικρή βοήθεια γιατί έχω χαθεί με τις τόσες επιλογές.
    Να ξεκαθαρίσω καταρχήν ότι είμαι παντελώς άσχετος με μηχανές, πραγματικά δεν έχω
    ιδέα ποια είναι καλή, ποια όχι, κτλ. Έχω πάρει δίπλωμα (για μεγάλη μηχανή) το 2003, αλλά ούτε
    οδήγησα ποτέ ξανά από τότε, ούτε είχα κάποια δικιά μου. Μιας και μάζεψα κάποια λεφτά στην άκρη τώρα,
    αποφάσισα πως ήρθε ο καιρός να πάρω την πρώτη μου μηχανή. Να αναφέρω πως επειδή δεν θυμάμαι τίποτα
    απ'τα μαθήματα μετά από τόσα χρόνια, έχω σκοπό να πάω να κάνω μερικά σε μια σχολή να ξαναθυμηθώ πως πάει το πράγμα,
    γιατί όπως είμαι τώρα ούτε από το μαγαζί μέχρι το σπίτι δεν θα ξέρω να την φέρω.
    Πάμε λοιπόν: Ηλικία 40 ετών, 1.73 ύψος, 82 κιλά.
    Ψάχνω για ένα μηχανάκι που να είναι εύκολο για αρχάριο να μάθω τα βασικά. Θέλω να με πηγαίνει και να με φέρνει στην δουλειά,
    γύρω στα 15-17 χιλιόμετρα την μέρα, μέσα σε πόλη και ΠΟΛΛΗ κίνηση. Αν έχει την δυνατότητα και για καμιά κοντινή απόσταση του στυλ
    μέχρι 50 χιλιόμετρα έξω από την πόλη, ακόμα καλύτερα. Κατανάλωση, όσο πιο οικονομικό, τόσο καλύτερα, είναι βασικό να μην χρειάζεται 5 ευρώ την μέρα
    μόνο για να πάω στην δουλειά.
    Στην αρχή κοιτούσα για κάποιο σκουτεράκι που θα κάνω λογικά μια χαρά την δουλειά μου, συγκεκριμένα κοιτούσα το Symphony ST200i ABS...αλλά ξενέρωμα,
    επειδή τα λεφτά μαζεύτηκαν με πολύ κόπο θα ήθελα να πάρω και κάτι που να το γουστάρω και όχι απλά ένα εργαλείο να πηγαινοέρχομαι. Για παπί ούτε λόγος.
    Το budget, όσο πιο φτηνό, τόσο καλύτερα, λεφτά πολλά δεν υπάρχουν, αλλά άντε βαριά βαριά και αν αξίζει πολύ να φτάσουμε τα 4 χιλιάρικα.