Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Ιδανική μοτοσυκλέτα διπλώματος Α2

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    13/07/2018
    Μηνύματα
    37

    Ιδανική μοτοσυκλέτα διπλώματος Α2

    Είμαι κατοχής διπλώματος Α1 και οδηγώ ένα παπακι (Astrea grand 110).Βγαζοντας το δίπλωμα Α2 αυτή τη περίοδο σκέφτομαι να πουλήσω το παπακι και να κάνω μια αγορά μιας μοτοσυκλετας έως 35kW μιας και τα φιλαράκια μου έχουν κι αυτοί μηχανές και δυσκολεύομαι πολλές φορές να τους ακολουθώ σε μακρύνες βόλτες.Ψαχνοντας λοιπόν για κατάλληλες μηχανές έχω συνιδιτοποιησει ότι πρέπει να ξοδέψω γύρω στα 3.500 με 5.000€ για μια μηχανή έως 35kW ενώ με τα ίδια χρήματα και λιγότερα μπορείς να πας σε ένα fazer η κάτι παρόμοιο.Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω τη γνώμη σας για το τι επιλογές έχει κάποιος που είναι πρόθυμος να ξοδέψει έως 3000€ περίπου;Επισης μιας και είμαι φοιτητής στη πόλη μου ποσό πιο πολλά έξοδα θα είχε μια μηχανή σε σχέση σε ένα παπακι σε βενζίνες αλλά και στα σερβις..ευχαριστώ για την απάντηση σας ελπίζω να μην ήμουν κουραστικός.

  2. #2
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.091
    Τα έξοδα είναι σημαντικά υψηλότερα οπότε ξανασκέψου το. Για πόσο μακρινές βόλτες μιλάμε; Θα μπορούσες να ξεκινήσεις με κάποιο ήπιο μονοκύλινδρο motard/on-off, ώστε και τα έξοδα να είναι σχετικά περιορισμένα και να μάθεις να οδηγείς κανονική μοτοσικλέτα και να είσαι εξαιρετικά ευέλικτος εντός πόλης, όπου κινείσαι συνήθως. Σίγουρα όχι Fazer.
    Life begins at 45°.

  3. #3
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.432
    Xt 600.Σχετικά ήπιο,αίσθηση μεγάλης μοτοσυκλέτας,είναι στα 33kw,τα βρίσκεις σε καλή κατάσταση με +- 1.500ε,έχεις και περίσσευμα για κρανάκι,μπουφανάκι,καμιά σέλα -εξάτμιση όπως κάθε χτ που σέβεται τον εαυτό του κτλ.
    Από την στιγμή που σε ενδιαφέρει και το σερβις/κατανάλωση είναι μια καλή επιλογή.