Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: Έχω παπι 125 και θέλω παραπάνω κυβικά , γίνεται κάτι τέτοιο?

  1. #1
    Banned
    Εγγραφή
    05/09/2018
    Μηνύματα
    360

    Έχω παπι 125 και θέλω παραπάνω κυβικά , γίνεται κάτι τέτοιο?

    Έχω ένα παπι Daytona 125cc κάτι μήνες απολύτως ευχαριστημένος , αλλά σκέφτομαι να το ανεβάσω στο μέλλον κυβικά

    Είμαι άσχετος και έχω κάποιες ερωτήσεις , μπορώ να του βάλω κινητήρα crypton x135 η το κάθε παπί παίρνει συγκεκριμένους κινητήρες;Μπορώ κάπως να του βάλω 150cc η ακόμα και κινητήρα 200cc? Ευχαριστώ εκ τών προτέρων

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    31/01/2017
    Μηνύματα
    797
    Κρατα το οπως ειναι για οσο καιρο παραμένεις ευχαριστημένος και οταν δεν εισαι πια πουλα το και παρε ενα μεγαλυτερο .

    Τα λεφτα που θα δώσεις για τις πατέντες και τις αναβαθμίσεις θα ειναι σαφως περισσότερα απο την διαφορά να αγοράσεις κατι αλλο.

    Ασε που ποτε δεν θα γίνει οπως θα το ειχες φανταστει και ολο και κατι θα του/σου φταίει

  3. #3
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.230
    Crypton λογικά δε μπαίνει εύκολα, τα Daytona είναι αντιγραφές Honda. Υπάρχουν κινέζικοι παπιοκινητήρες με παραπάνω κυβικά οι οποίοι θα πρέπει να κουμπώνουν χωρίς πολλές δυσκολίες (παράδειγμα). Το αν θα είσαι νόμιμος και αν θα πάρεις το μοτέρ στο χέρι πιο σύντομα απ' όσο θα ήθελες δεν τα γνωρίζω. Το αν αξίζει να ρίξεις τόσα λεφτά σε παπί, θα το απαντούσα όπως και ο GogosLux με "όχι".

  4. #4
    Καλο παιδι Το avatar του/της sakdrama
    Εγγραφή
    18/10/2007
    Μηνύματα
    62
    Επειδη εχω το ίδιο ...θα σε συμβουλευα να μην το πειραξεις
    Παει μεχρι εκει 80-90 και του φτανει ... για το βαρος του ειναι καλα (σε μεγαλυτερη ταχυτητα θα ειναι επικίνδυνο.. φρενα κτλ)
    Αν θελεις περισσοτερα πρεπει να αλλαξεις κατηγορια ... κατι σε 250 για να δης διαφορα (ειχα και το cbf250 παλιότερα)
    Τελευταία τροποποίηση από sakdrama; 08/05/2019 στις 18:19. Αιτία: ορθογραφια
    Πρωην TDM τζης