Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΤΕ

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2019
    Μηνύματα
    10

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΤΕ

    Καλησπέρα. Είμαι 15 και κάτι και είμαι αγόρι. Μένω στην επαρχία και τα πράγματα είναι πιο χαλαρά εδώ όσον αφορά την οδήγηση. Οι περισσότεροι από τους φίλους μου έχουν μηχανάκια 50αρια ή 125αρια και γενικά συζητάνε πολύ για τέτοια. Όλο μιλανε για glx, Crypton X,ζετακια, dv στρογγυλοφαναρα και τέτοια, αλλά εγώ είμαι άσχετος και δεν ξέρω πολλά. Αν θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τις διαφορές διχρονων -
    τετραχρονων, στρογγυλων, αλλά και γενικά τις ιδαιτεροτητες κάθε παπιου (κυρίως από όσα ανεφερα) και πως λειτουργεί θα το εκτιμούσα πάρα πολύ. Ευχαριστώ
    ΥΓ: σχεδιάζω να βγάλω δίπλωμα και να πάρω 50αρι στα 16 οπότε θέλω να μάθω τι παίζει γενικά με αυτά.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.343
    Καλως τον. Αρχικα να σου γράψω ότι είμαι σίγουρος ότι μπορείς να βρεις ένα καλύτερο nickname αν και γούστα ειναι αυτά.
    Θα σου πρότεινα μιας και έχεις πρόσβαση στο ΝΕΤ να ψάξεις άρθρα ή να βρεις βιβλία που αφορούν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Θα πάρεις βασικές γενικές τεχνικές γνώσεις στις οποίες θα βρεις και τις διαφορές ανάμεσα σε διχρονους και τετραχρονους κινητήρες. Αυτό στο γράφω αν έχεις μηχανολογικες ανησυχίες και θέλεις να μάθεις πως δουλεύει αυτό το πράγμα ανάμεσα στα πόδια σου....
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  3. #3
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.228
    Καλώς ήρθες. Το ότι δεν έχεις ιδέα δεν είναι πρόβλημα, αν σου αρέσουν οι μοτοσυκλέτες. Το να μάθεις επειδή ασχολούνται οι άλλοι δεν έχει πολύ νόημα...

    Κατά τα άλλα ισχύουν όσα σου έγραψε ο αποπάνω. Κάνε αναζήτηση στο google για 2χρονο και 4χρονο κινητήρα, ψάξε και μέσα στο φόρουμ παλιά θέματα, και θα βρεις πολύ υλικό.