Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Z1000 μεγάλο service

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/11/2019
    Μηνύματα
    12

    Z1000 μεγάλο service

    Καλησπέρα σε όλους!
    Ελπίζω μην γράφω σε λάθος σημείο

    έχω ένα z1000 του 2008 και έχει 45000 χιλιόμετρα.
    Είμαι 4ο χέρι και έκανα το λάθος να το πάρω χωρίς ιστορικό και επειδή το αγάπησα και θέλω να το κρατήσω ηρθε η ωρα να του κάνω το μεγάλο service .
    Αυτό που θα ηθελα παιδια ειναι αν μπορειτε να μου πείτε μια ενδεικτική τιμή που μπορεί να στοιχίσει.
    Καταλαβαίνω ότι όταν ανοιχτεί μπορεί να βγάλει 200 πράγματα απλά θέλω να ξέρω που περίπου θα κειμανθει. Και εννοείτε να μην με πιάσουν κορόιδο Γιατί είμαι άσχετος.
    Μεγάλο σέρβις (λάδια , φίλτρα , παράφλου, ορινγ για μπουζια, φλατζα κεφαλής, έλεγχός και ρυθμισμα βαλβίδων)αργά το ώρες και ότι άλλο πάει μαζί.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων !

  2. #2
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Super Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.131
    'Ο-ρινγκ' δεν υφίστανται απλώς τα μπουζί θα αλλάξει.Ούτε υπάρχει λόγος να επέμβει στη φλάτζα κεφαλής (εκτός αν είναι πλημμύρα στο λάδι)!
    Όλα τα υπόλοιπα υπολόγιζε κανά 300ρι €.Ας μιλήσουν και οι άλλοι του άστεως γιατί εγώ αναφέρομαι σε τιμές επαρχίας.

    Για μένα καλύτερα να πάρεις τιμές από κάμποσους μηχανικούς.

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    03/11/2019
    Μηνύματα
    12
    Ευχαριστώ απειρα για την απάντηση και για της πληροφορίες!! Θα περιμένω και από κάποιον άλλο όπως είπες να δω τη παίζει γενικά. Έχω και το ρουλεμάν τιμονιού που έχω τιμή στ 120ε

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.342
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Relar Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστώ απειρα για την απάντηση και για της πληροφορίες!! Θα περιμένω και από κάποιον άλλο όπως είπες να δω τη παίζει γενικά. Έχω και το ρουλεμάν τιμονιού που έχω τιμή στ 120ε