Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 29

Θέμα: Απώλεια παραφλου

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nitse3
    Εγγραφή
    15/11/2016
    Μηνύματα
    722

    Απώλεια παραφλου

    Καλησπέρα στο φόρουμ. Η ερώτηση μπορεί να είναι λίγο ηλίθια αλλά είμαι άσχετος εντελώς οπότε θα την κάνω. Η μηχανή (zzr 600) τον Οκτώβριο μου πέταξε τα νερά σκίζοντας και το κολάρο. Ο μηχανικός άλλαξε κολλαρο και έβαλε παραφλου μόνο και μου είπε να το παρακολουθήσω γιατί μπορεί να είναι από θερμοστάτη, κύκλωμα του ψυγείου μέχρι και φλάντζα. Δεν είχα και λεφτά εκείνη τη στιγμή οπότε δεν ήμουνα για πολλά πολλά και το άφησα. Οι επόμενες διαδρομές λόγω και λοκνταουν ήταν σπίτι γραφείο διαδρομή είκοσι χλμ μάξιμουμ με τις στροφές να μην ξεπερνάνε τις 6000/7000. Μέχρι προχθές που είμαι στην παραλιακή και αποφασίζω δεύτερα και τρίτη να τις τραβήξω λίγο παραπάνω από ότι συνήθως οπότε μισό χιλιόμετρο πριν το σπίτι βλέπω νερά πάνω στο ρεζερβουάρ. Τη γαμησαμε λέω αλλά το πήγα μέχρι το σπίτι σιγά σιγά. Το όργανο θερμοκρασίας δεν κουνήθηκε καθόλου ενώ εγώ δεν είχα νερά πάνω μου ούτε στο παντελόνι ούτε στο μπουφάν. Το λέω αυτό γιατί την προηγούμενη φορά που μου τα είχε πετάξει πάλι χωρίς να ανέβει το όργανο είχε βγει πρώτα καπνός/ατμός μετά συντριβάνι με νερά πάνω στο ρεζερβουάρ και τα υπόλοιπα έτρεξαν από κάτω. Το παραφλου είχε αδειάσει όλο. Τώρα τι παίζει; Το κολάρο που είχε σκιστεί πριν τώρα είναι εντάξει. Παίζει να μην έχει χάσει όλο το παραφλου αυτή τη φορά και πως το ελέγχω αυτό; Αν δεν το έχει χάσει και συμπληρώσω μπορώ να το πάω συνεργείο η καλύτερα οδική;; Και κυρίως παίζει να είμαι τόσο ηλίθιος που τα νερά στο ρεζερβουάρ που είδα ξαφνικά να μην ήταν από αυτό;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.008