Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 96

Θέμα: Επιλογή πρώτου enduro..παιδια βοήθεια!

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/08/2018
    Μηνύματα
    17

    Cool Επιλογή πρώτου enduro..παιδια βοήθεια!

    Καλησπέρα σε όλους και όλες! θα ήθελα να μου προτείνετε τι enduro να παρω..λοιπόν τα χρήματα που θέλω να διαθέσω είναι μέχρι 2000 ευρώ μόνο για την μηχανή. Πρώτα απ' όλα θέλω να έχει πινακίδα οπωσδήποτε για να μπορώ εύκολα να μεταβαίνω με την παρέα μου στο βουνό. Επίσης δεν το θέλω για extreme καταστάσεις..ίσα ίσα κανένα εύκολο μονοπάτι και χωματόδρομους. Επειδή είμαι εντελώς άσχετος δεν θα ήθελα μεγάλο κυβισμό οπότε πιστεύω τα 250cc 4t η τα 125cc 2t θα ήταν ότι πρέπει για μένα. Καταλαβαίνω πως με αυτά τα χρήματα δεν κοιτάω κάτι καινούριο οπότε αναγκαστικά πάμε δεκαετία 90'. Κάτι σημαντικό όσον αφορά τα σέρβις, θα το φτιάχνω μόνος μου καθώς υπάρχει τεχνογνωσία και εργαλεία. Τώρα θα ήθελα κάτι αξιόπιστο που να μην χαλάει εύκολα και να έχει ανταλλακτικά. Έχω κοιτάξει τα εξής μοντέλα : yamaha wr200, dt 200, ttr 250, honda xlr250, xlr 250 baja, xr 250.. Παρακαλώ πολύ κατατοπίστε με! Ευχαριστώ πολυ!! Ακούω γνώμες!!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της raccoon
    Εγγραφή
    08/05/2013
    Μηνύματα
    275
    Αν το θέλεις μόνο για βουνό, πάρε δίχρονο. Με ένα πιστόνι γίνεται καινούριο, είναι πιο ελαφρύ, άρα πιο ευέλικτο, πιο πολύ γκάζι, πιο άγριο γκάζι, νιώθεις περισσότερη καύλα. Φυσικά βρωμάει λαδιλα. Από αυτά που έγραψες, δίχρονα είναι τα Yamaha wr 200 & dt200. Από τα δύο, πιο στημένο είναι το wr. Έχει πιο άγριο μοτέρ, καλύτερες αναρτήσεις. Εκείνα τα μοτέρ είναι άσπαστα, 200 κυβικά, καρμπυρατέρ, δίχρονο, απλά θα πετάς στο βουνό. Βάλε εξοπλισμό και ξεκινά, χαλαρά για αρχή

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
    Εγγραφή
    03/02/2017
    Μηνύματα
    4.037
    Συμφωνώ με τον αποπάνω με μία επισήμανση ίσως ότι λόγω απειρίας τα 200cc να είναι λίγο too much.