Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: XTX 660 για πρώτη μηχανή

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/03/2021
    Μηνύματα
    5

    XTX 660 για πρώτη μηχανή

    Καλησπερα παιδια, πρώτο ποστ στην σελιδα.

    Κλείνοντας τα 20 το καλοκαρι και κάτοχος ΑΜ διπλώματος θα πάω για το Α2 δίπλωμα με λίγο ψάξιμο online είδα οτι είναι αρκετά πιθανό να μπορώ να πάρω το xtx για μηχανή εφόσον η άδεια το έχει γραμένο στα 35 kw. Έτσι η απορία μου είναι αν είναι σωστή επιλογή το xtx για πρώτη σοβαρή μηχανή , η εμπειρία μου περιορίζεται σε 50αρι σκούτερ και αυτό με ανησυχεί για την μετάβαση. Θα εκτιμούσα αν θα μπορούσε κανεις να ρίξει τα φώτα του στο θεμα. Επίσης θα ήθελα να με ενημερώσετε για τι θα πρέπει να προσέχω για αγορά μεταχειρισμένου το budget ειναι μεχρι 3000 ευρώ Η χρήση που το θέλω είναι κυρίως για μετακίνηση στην πόλη (αθήνα) που είμαι φοιτητής, ταξίδια και βόλτες κρήτη που θα είμαι τα καλοκαίρια.

  2. #2
    kawasaκικο μελος Το avatar του/της KAWAMANRIDER
    Εγγραφή
    19/04/2013
    Μηνύματα
    362