Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 44

Θέμα: Πρώτη μου αγορά μηχανής, απορίες(για xtx η xtr)

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/08/2021
    Μηνύματα
    16

    Πρώτη μου αγορά μηχανής, απορίες(για xtx η xtr)

    Καλησπέρα φίλοι, ψάχνω φώτιση για αγορά μηχανής.
    Θέλω να παρω μηχανή και σκέφτομαι για τα xt.

    Εχω οδηγήσει πολλές φορές μηχανές κ μεγάλου κυβισμού από φιλαράκια παρόλα αυτα δεν είχα ποτέ.

    Θα ήθελα να με διαφωτίσετε με μερικές απορίες που έχω.

    Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για την έλλειψη γνώσεων στο κομμάτι των μηχανών. (Είμαι λίγο άσχετος ναι)



    Λοιπόν ξεκινώ με το ότι σκέφτομαι να παρω μια xt για χρήση μέσα στην πόλη κυρίως και επαρχιακούς δρόμους (καθώς μενω Κρήτη και μόνο τέτοιους έχουμε). Επίσης θέλω σίγουρα να βγαινω και εθνική κάθε εβδομάδα (αλλά μιλάμε για μια απόσταση 50-70χλμ συνολικά).

    ΕΡΩΤΗΣΗ: βλέπω ότι τα xtx με τα xtr έχουν κάποια διαφορά στην τιμή τους με το r να το βρίσκω γενικά πιο χαμηλά από το x. Από διαφορές στην εμφάνιση περα απο τις ζάντες λάστιχα δεν βλέπω. Οπότε Μπορώ να παρω μια xtr και να το κανω super motard με άλλες ζάντες; και αν ναι ποιο είναι το κοστολόγιο περίπου. Τι επιπτώσεις θα έχει αν έχει ;

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων και παλι συγγνώμη για την ασχετοσύνη μου.

  2. #2
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Moderator
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.423
    αρχικά έχεις δίπλωμα?
    δεν είμαι σίγουρος αν εισαι νομιμος με Α2

    οι διάφορες είναι περισσότερες απο αυτές που εντόπισες, γεωμετρικά, στις αναρτήσεις και στα φρένα. Κοινώς το r δεν θα γίνει ποτέ όπως το x, όπως και το αντίθετο
    Ενώ αν πας και βάλεις 17" μπροστινό αντί του 21" το κοντέρ σου θα δείχνει 20-30km/h παραπάνω απο την πραγματική ταχύτητα

    η διαφορά στο r είναι γιατί το προτιμάνε λιγότεροι κάγκουρες οπότε αυτή η χαμηλότερη ζήτηση αντικατοπτρίζει την διαφορά τιμής. Εξοπλιστικά τα 2 μοντέλα δεν έχουν καμία διαφορά